Предстои ми смяна на ремаци,ролки и водна помпа и се 4уда каде да я напрарвя.Въпроса ми е,някой ходил ли е в Порше София Изток и колко пари са му взели? Колата е Пасат Б5 1.8Т
Благодаря предварително!
Пасат Б5-обслужване
- Vesislav_E
- Мнения: 154
- Регистриран на: Съб 22 окт 2011 12:15
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: София
- Rosenirs
- Мнения: 328
- Регистриран на: Съб 28 окт 2006 18:52
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Казанлък
Re: Пасат Б5-обслужване
Колега онзи ден смятахме,че само за части ни трябват 700лв точно за този двигател.Преди да ме нападне някой какви са тези цени само ще кажа,че в цената са включени 4 ремъка Gates,3 обтегача,2 ролки и водна помпа комплект с капака - Valeo.Ролките и обтегачите са на INA и SKF.Не е задължителна естествено смяната на всичко, но всеки си решава сам. 

Re: Пасат Б5-обслужване
ами щом на мене за един радио код да ми измъкнат ми взеха 40 лева представи си ...на мен тая смяна дори в Дунев ми излезе доста солено, помня беше поне 7-800 лева всички ремъци , ролки и прочее и понеже правих и масло и не знам кво и 1200.... но поне нямам проблеми, в Порше не смея да мисля....навремето така за две три неща ми взеха във Мотофое 700 лева - разбирай нещо дребно накладки и прочее. Иначе ако ти трябват оригинални части може и да няма избор знам ли...намери добър сервиз по-евтин от гореизброените....
- Vesislav_E
- Мнения: 154
- Регистриран на: Съб 22 окт 2011 12:15
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: София
Re: Пасат Б5-обслужване
Зна4и да си приготва 1000 лева 

-
- Мнения: 750
- Регистриран на: Нед 05 юли 2009 14:30
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: sofia
Re: Пасат Б5-обслужване
Първо искам да се извиня на колегата, че му ползвам темата, но просто реших да не отварям друга! И аз имам една дилема за маслото на моя Пасат! Колата е Б5, 2.3 VR5, с код на мотора AGZ! Колата се кара предимно на газ (с ГИ съм)! Когато я взех ония и беше сложил Мотул 15W40, аз реших, че маслото е гъсто и тогава сложих FINA 10W40! Понеже имах теч от семеринг доливах стабилно от това масло, но си личеше, че го и гори! След това ударих картер и след като го направих сложих Мобил 10W40 и някакъв руски модификатор тогава ми препоръчаха! Започнах да доливам значително по-малко масло (все пак имаше теч), но тогава за втори път спуках картер
Реших, че ми стига толкова спортни пружини и взех усилени и колата значително се вдигна! Точно тогава смених и съединител, оправиха се семерингите и сложих Мотул 10W40 6100+ и се родих
Разход на масло не забелязах или е бил прекалено малък! Изкарах до смяна на маслото и естествено пак си взех такова! Сега съм на 8000 км. от смяната му, но ще го карам до 13 000 км., защото съм на газ и защото на бутилката пише до 15 000 км. или една година (което настъпи първо)! Въпросът ми е следния: заслужава ли си да минавам на масло синтетика на Мотул 5W40? Искам да уточня, че колата е на 215 000 км. в момента (има основания да се смята, че са реални, но все пак не се знае
), а до смяната ще стане на 220 000 км.! Другия ми въпрос е ако минавам на синтетика трябва ли да се направи промивка на мотора и с какъв продукт? Идеята ми е дали си заслужава да правя това упражнение, при положение, че в момента не забелязвам разход на масло или има някакъв, но е малък и не може да се забележи осезаемо на щеката! Бих направил това ако е наистина по-добре за мотора, особено сутрин и ако не започне да гори повече от 0,5 до 1 литър до смяната му (все пак нали е по-тънко, а мотора не е нов)! Затова искам да попитам и да събера мнения докато навъртя оставащите километри
Благодаря предварително за мненията Ви и още веднъж се извинявам на колегата, че ползвам неговата тема за да си задам въпросите 





- Vesislav_E
- Мнения: 154
- Регистриран на: Съб 22 окт 2011 12:15
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: София
Re: Пасат Б5-обслужване
fauve написа:ами щом на мене за един радио код да ми измъкнат ми взеха 40 лева представи си ...на мен тая смяна дори в Дунев ми излезе доста солено, помня беше поне 7-800 лева всички ремъци , ролки и прочее и понеже правих и масло и не знам кво и 1200.... но поне нямам проблеми, в Порше не смея да мисля....навремето така за две три неща ми взеха във Мотофое 700 лева - разбирай нещо дребно накладки и прочее. Иначе ако ти трябват оригинални части може и да няма избор знам ли...намери добър сервиз по-евтин от гореизброените....
Зна4и аз в Порше сменях Н75 клапан и не ми излезе особено скапо...150 лева ми зеха общо, като за монтаж 25 лева и 4истене на грешки 6 лева

Аз моята я карам с MOTUL 8100 X-cess 5W-40 и сам много доволен,но нека колегите с твоя двигател те посаветватПърво искам да се извиня на колегата, че му ползвам темата, но просто реших да не отварям друга! И аз имам една дилема за маслото на моя Пасат! Колата е Б5, 2.3 VR5, с код на мотора AGZ! Колата се кара предимно на газ (с ГИ съм)! Когато я взех ония и беше сложил Мотул 15W40, аз реших, че маслото е гъсто и тогава сложих FINA 10W40! Понеже имах теч от семеринг доливах стабилно от това масло, но си личеше, че го и гори! След това ударих картер и след като го направих сложих Мобил 10W40 и някакъв руски модификатор тогава ми препоръчаха! Започнах да доливам значително по-малко масло (все пак имаше теч), но тогава за втори път спуках картер Реших, че ми стига толкова спортни пружини и взех усилени и колата значително се вдигна! Точно тогава смених и съединител, оправиха се семерингите и сложих Мотул 10W40 6100+ и се родих Разход на масло не забелязах или е бил прекалено малък! Изкарах до смяна на маслото и естествено пак си взех такова! Сега съм на 8000 км. от смяната му, но ще го карам до 13 000 км., защото съм на газ и защото на бутилката пише до 15 000 км. или една година (което настъпи първо)! Въпросът ми е следния: заслужава ли си да минавам на масло синтетика на Мотул 5W40? Искам да уточня, че колата е на 215 000 км. в момента (има основания да се смята, че са реални, но все пак не се знае ), а до смяната ще стане на 220 000 км.! Другия ми въпрос е ако минавам на синтетика трябва ли да се направи промивка на мотора и с какъв продукт? Идеята ми е дали си заслужава да правя това упражнение, при положение, че в момента не забелязвам разход на масло или има някакъв, но е малък и не може да се забележи осезаемо на щеката! Бих направил това ако е наистина по-добре за мотора, особено сутрин и ако не започне да гори повече от 0,5 до 1 литър до смяната му (все пак нали е по-тънко, а мотора не е нов)! Затова искам да попитам и да събера мнения докато навъртя оставащите километри Благодаря предварително за мненията Ви и още веднъж се извинявам на колегата, че ползвам неговата тема за да си задам въпросите

-
- Мнения: 329
- Регистриран на: Съб 19 фев 2011 18:17
- Автомобил: Tiana MK5 Variant
- Двигател: CAXA
- Местоположение: LZ1MEB - 439.400 MHz, 439.425MHz
- Контакти:
Re: Пасат Б5-обслужване
Само като се сетя че мислех да сменям мойто Б4 с Б5
NO WAY
за тия цифри... по - добре жената и загарето да нахраним 




-
- Мнения: 750
- Регистриран на: Нед 05 юли 2009 14:30
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: sofia
Re: Пасат Б5-обслужване
BG_POLICE написа:Първо искам да се извиня на колегата, че му ползвам темата, но просто реших да не отварям друга! И аз имам една дилема за маслото на моя Пасат! Колата е Б5, 2.3 VR5, с код на мотора AGZ! Колата се кара предимно на газ (с ГИ съм)! Когато я взех ония и беше сложил Мотул 15W40, аз реших, че маслото е гъсто и тогава сложих FINA 10W40! Понеже имах теч от семеринг доливах стабилно от това масло, но си личеше, че го и гори! След това ударих картер и след като го направих сложих Мобил 10W40 и някакъв руски модификатор тогава ми препоръчаха! Започнах да доливам значително по-малко масло (все пак имаше теч), но тогава за втори път спуках картерРеших, че ми стига толкова спортни пружини и взех усилени и колата значително се вдигна! Точно тогава смених и съединител, оправиха се семерингите и сложих Мотул 10W40 6100+ и се родих
Разход на масло не забелязах или е бил прекалено малък! Изкарах до смяна на маслото и естествено пак си взех такова! Сега съм на 8000 км. от смяната му, но ще го карам до 13 000 км., защото съм на газ и защото на бутилката пише до 15 000 км. или една година (което настъпи първо)! Въпросът ми е следния: заслужава ли си да минавам на масло синтетика на Мотул 5W40? Искам да уточня, че колата е на 215 000 км. в момента (има основания да се смята, че са реални, но все пак не се знае
), а до смяната ще стане на 220 000 км.! Другия ми въпрос е ако минавам на синтетика трябва ли да се направи промивка на мотора и с какъв продукт? Идеята ми е дали си заслужава да правя това упражнение, при положение, че в момента не забелязвам разход на масло или има някакъв, но е малък и не може да се забележи осезаемо на щеката! Бих направил това ако е наистина по-добре за мотора, особено сутрин и ако не започне да гори повече от 0,5 до 1 литър до смяната му (все пак нали е по-тънко, а мотора не е нов)! Затова искам да попитам и да събера мнения докато навъртя оставащите километри
Благодаря предварително за мненията Ви и още веднъж се извинявам на колегата, че ползвам неговата тема за да си задам въпросите
Никой ли няма мнение по въпроса?
- Marto_VN
- Мнения: 517
- Регистриран на: Вто 26 яну 2010 18:27
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Varna
Re: Пасат Б5-обслужване
BG_POLICE написа:Първо искам да се извиня на колегата, че му ползвам темата, но просто реших да не отварям друга! И аз имам една дилема за маслото на моя Пасат! Колата е Б5, 2.3 VR5, с код на мотора AGZ! Колата се кара предимно на газ (с ГИ съм)! Когато я взех ония и беше сложил Мотул 15W40, аз реших, че маслото е гъсто и тогава сложих FINA 10W40! Понеже имах теч от семеринг доливах стабилно от това масло, но си личеше, че го и гори! След това ударих картер и след като го направих сложих Мобил 10W40 и някакъв руски модификатор тогава ми препоръчаха! Започнах да доливам значително по-малко масло (все пак имаше теч), но тогава за втори път спуках картерРеших, че ми стига толкова спортни пружини и взех усилени и колата значително се вдигна! Точно тогава смених и съединител, оправиха се семерингите и сложих Мотул 10W40 6100+ и се родих
Разход на масло не забелязах или е бил прекалено малък! Изкарах до смяна на маслото и естествено пак си взех такова! Сега съм на 8000 км. от смяната му, но ще го карам до 13 000 км., защото съм на газ и защото на бутилката пише до 15 000 км. или една година (което настъпи първо)! Въпросът ми е следния: заслужава ли си да минавам на масло синтетика на Мотул 5W40? Искам да уточня, че колата е на 215 000 км. в момента (има основания да се смята, че са реални, но все пак не се знае
), а до смяната ще стане на 220 000 км.! Другия ми въпрос е ако минавам на синтетика трябва ли да се направи промивка на мотора и с какъв продукт? Идеята ми е дали си заслужава да правя това упражнение, при положение, че в момента не забелязвам разход на масло или има някакъв, но е малък и не може да се забележи осезаемо на щеката! Бих направил това ако е наистина по-добре за мотора, особено сутрин и ако не започне да гори повече от 0,5 до 1 литър до смяната му (все пак нали е по-тънко, а мотора не е нов)! Затова искам да попитам и да събера мнения докато навъртя оставащите километри
Благодаря предварително за мненията Ви и още веднъж се извинявам на колегата, че ползвам неговата тема за да си задам въпросите
Мисля,че за твоята не е проблем да караш с 10Х40 , но за моята е голям трябва да съм с 5Х40 независимо от километрите - заради П.Д., повдигачите и турбината
-
- Мнения: 750
- Регистриран на: Нед 05 юли 2009 14:30
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: sofia
Re: Пасат Б5-обслужване
Да аз знам, че мога да карам и го правя вече доста време
Идеята е, дали ще може с 5W40, дали няма да го гори много и дали наистина би било по-добре на мотора, особено сега сутрин! А в твоя случай е ясно и на 1 милион да ти стане колата синтетиката е задължителна 


- Vesislav_E
- Мнения: 154
- Регистриран на: Съб 22 окт 2011 12:15
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: София
Re: Пасат Б5-обслужване
BG_POLICE написа:Да аз знам, че мога да карам и го правя вече доста времеИдеята е, дали ще може с 5W40, дали няма да го гори много и дали наистина би било по-добре на мотора, особено сега сутрин! А в твоя случай е ясно и на 1 милион да ти стане колата синтетиката е задължителна
Попринцип каквато и кола да караш е по добре да я караш с пълна синтетика,но това колко ще ти гори никой неможе да ти каже.Зимаш сипваш го и си го следиш...
- Vesislav_E
- Мнения: 154
- Регистриран на: Съб 22 окт 2011 12:15
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: София
Re: Пасат Б5-обслужване
Rosenirs написа:Колега онзи ден смятахме,че само за части ни трябват 700лв точно за този двигател.Преди да ме нападне някой какви са тези цени само ще кажа,че в цената са включени 4 ремъка Gates,3 обтегача,2 ролки и водна помпа комплект с капака - Valeo.Ролките и обтегачите са на INA и SKF.Не е задължителна естествено смяната на всичко, но всеки си решава сам.
Колега извинявай за глупавия въпрос,но би ли ми казал кои са 3-те оптегача които имаш предвид.
- Rosenirs
- Мнения: 328
- Регистриран на: Съб 28 окт 2006 18:52
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Казанлък
Re: Пасат Б5-обслужване
Vesislav_E написа:Rosenirs написа:Колега онзи ден смятахме,че само за части ни трябват 700лв точно за този двигател.Преди да ме нападне някой какви са тези цени само ще кажа,че в цената са включени 4 ремъка Gates,3 обтегача,2 ролки и водна помпа комплект с капака - Valeo.Ролките и обтегачите са на INA и SKF.Не е задължителна естествено смяната на всичко, но всеки си решава сам.
Колега извинявай за глупавия въпрос,но би ли ми казал кои са 3-те оптегача които имаш предвид.
Един хидравличен за ангренажния ремък ( ДЕМПФЕР ЗА ЛАГЕР ОБТЕГАЧ, УСПОКОИТЕЛ ),един за компресора на климатика и един за пистовия ремък.

1.
2.
3.
Последна промяна от Rosenirs на Вто 17 яну 2012 13:09, променено общо 1 път.
- Vesislav_E
- Мнения: 154
- Регистриран на: Съб 22 окт 2011 12:15
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: София
Re: Пасат Б5-обслужване
Rosenirs написа:Vesislav_E написа:Rosenirs написа:Колега онзи ден смятахме,че само за части ни трябват 700лв точно за този двигател.Преди да ме нападне някой какви са тези цени само ще кажа,че в цената са включени 4 ремъка Gates,3 обтегача,2 ролки и водна помпа комплект с капака - Valeo.Ролките и обтегачите са на INA и SKF.Не е задължителна естествено смяната на всичко, но всеки си решава сам.
Колега извинявай за глупавия въпрос,но би ли ми казал кои са 3-те оптегача които имаш предвид.
Един хидравличен за ангренажния ремък,един за компресора на климатика и един за пистовия ремък.
Мерси,аз преди малко се обаждах в ауто+ за цени да попитам,ама се сетих само за хидравличния оптегач

П.С Предложиха ми водна помпа HEPU,някой може ли да ми каже дали е добра марка или да ми препорача по добро,иначе ремаците са Gates,ролките INA,оптегачите SKF,ако някой може да предложи по добро да казва.
- Rosenirs
- Мнения: 328
- Регистриран на: Съб 28 окт 2006 18:52
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Казанлък
Re: Пасат Б5-обслужване
За водна помпа HEPU съм чувал само положителни неща мисля, че това е много добър избор.Колега ще те помоля да напишеш точните цени когато купиш частите за което ще ти бъда благодарен.
Кой е на линия
Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 38 госта