Пасат Б5.5 2.8 V6 - Препоръчаите марка ангренажен комплект!
-
- Мнения: 8
- Регистриран на: Сря 23 ное 2011 2:59
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: earth
Пасат Б5.5 2.8 V6 - Препоръчаите марка ангренажен комплект!
Здравейте! Имам Пасат комби 2002г. 4motion V6 2.8L закупен не отдавна, и тъи като днес се рових за пръв път под капака, тъи като нещо не ми включва компресора на климатика... Реших и да погледна дали е сменян ангренажа и с ужас установих, че не е и има леки цепки по него. Гледах в е-bay продават китове ремъци, ролки, оптегач, водна помпа и какво ли още не включено в него, но незнам към каква марка да се оринтирам на частите? Има Dayco, Contitech,Goodyer и още какви ли не? Моля препоръчаите марка и каквото се сетите още като информация за смяната на тези консумативи и дали изобщо да се сменят всичките !?
Re: Пасат Б5.5 2.8 V6 - Препоръчаите марка ангренажен комплект!
Здравей Колега,
И аз съм отскоро с подобен мотор( APR е моя ), само че на B5. На мен ми сложиха Conti( може би е това Contitech, за което пишеш ), май са някакви италиански, около 500 лв. излезе пълен комплект( без водна помпа, защото ми казаха че мойта е ок ). Засега около 5 хил. няма проблеми( не че би трябвало да има проблеми за тези километри де
).
Поздрави,
Сашо.
И аз съм отскоро с подобен мотор( APR е моя ), само че на B5. На мен ми сложиха Conti( може би е това Contitech, за което пишеш ), май са някакви италиански, около 500 лв. излезе пълен комплект( без водна помпа, защото ми казаха че мойта е ок ). Засега около 5 хил. няма проблеми( не че би трябвало да има проблеми за тези километри де

Поздрави,
Сашо.
- dancing_niki
- Скиора
- Мнения: 2107
- Регистриран на: Нед 24 сеп 2006 17:55
- Автомобил: VW Touareg V6 TDI Individual
- Двигател: CASA
- Местоположение: София
Re: Пасат Б5.5 2.8 V6 - Препоръчаите марка ангренажен комплект!
Водната помпа според мен си я сменяйте. Незнам на какъв пробег сменявате ангренаж, на моя 2.5 го дават на 120к, а помпата ми замина за 50к, може да са ми сложили ментак при смяната, но... може и въобще да не са я пипнали 

-
- Мнения: 208
- Регистриран на: Нед 07 юни 2009 14:54
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Карлово / София
Re: Пасат Б5.5 2.8 V6 - Препоръчаите марка ангренажен комплект!
Сменяйте и водната помпа, че после 2 пъти ще се прави една и съща процедура и дано имаш късмета като мене да те хване на 1-2км от сервиза. Хубава германска помпа беше около 75-80лв(б5, АФН). Не си заслужава според мене евентуалното спестяване на тези пари 

- dancing_niki
- Скиора
- Мнения: 2107
- Регистриран на: Нед 24 сеп 2006 17:55
- Автомобил: VW Touareg V6 TDI Individual
- Двигател: CASA
- Местоположение: София
Re: Пасат Б5.5 2.8 V6 - Препоръчаите марка ангренажен комплект!
Помпата на 2.8 е като на 2.5 и такава на HEPU струва приблизително 120 лева.
-
- Мнения: 81
- Регистриран на: Сря 02 дек 2009 0:29
- Автомобил:
- Двигател:
Re: Пасат Б5.5 2.8 V6 - Препоръчаите марка ангренажен комплект!
Contitech не са италиански а са Made in Germany и съм виждал чисто ново ауди А6 с такава марка ремъци от завода.Добри са.За мен има само 2 марки за ремъци - Contitech и Gates като фаворита ми е първия.Водна помпа само оригинална с композитна перка от PPS-GF40 защото са добре балансирани и не товарят лагерите - тези с метални отляти перки не са балансирани,тежки са,бият много и виждат сметката на лагерите на помпата и почва да тече.Преди композитните перки бяха от материала PPE които се чупеха и от там тръгна лошата слава на помпите с пластмасови перки.Сега нещата са други и всички автопроизводители слагат такива на новите коли и с тях няма проблем.
Ето малко инфо по въпроса с помпите:
http://www.blauparts.com/vw_water_pump_ ... versy.html
Ето малко инфо по въпроса с помпите:
http://www.blauparts.com/vw_water_pump_ ... versy.html
-
- Мнения: 8
- Регистриран на: Сря 23 ное 2011 2:59
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: earth
Re: Пасат Б5.5 2.8 V6 - Препоръчаите марка ангренажен комплект!
Благодаря за бързите и точни отговори и особенно на hristopenov78, снощи гледах филмчета в youtube да видя за какво иде реч (да се подготвя теоретически и психически) тъи като мисля сам да съм си майстор
и тамън се бях засилил да си купувам водна помпа с метална перка и прочетох поста на колегата...
В краина сметка си взех кит на Continental/Contitech/CRP - Germany + Behr термостат тъи като и тои е заврян до водната помпа и препоръчват и тои да се смени(така и така е разглобена половината кола, сменяи на воля!)
това са номерата на КИТ-овете на различните производители:
PP297LK1 - CONTITECH ( с метална перка на водната помпа)
TB297LK1 - CONTITECH ( с композитна перка на водната помпа)
WP297K1A - DAYCO ( с композитна перка на водната помпа)
GTKWP297 - GOODYEAR ( с композитна перка на водната помпа)
1.180.87.302 - Behr ( термостат - не съм убеден, че това му е точният номер и дали изобщо е това което е написано в Е-bay)
ето тук може да си гледате за номера и части
CRP -http://www.showmetheparts.com/crp/
DAYCO - http://www.accessdayco.com/vin.aspx
GOODYER -http://www.vindecipher.com/veyance/
Ако някои знае какъв размер е ключа за охлаждащата перката, нека сподели
и ако нещо съм оплескал по нагоре не се сърдете а ме поправете 


това са номерата на КИТ-овете на различните производители:
PP297LK1 - CONTITECH ( с метална перка на водната помпа)
TB297LK1 - CONTITECH ( с композитна перка на водната помпа)
WP297K1A - DAYCO ( с композитна перка на водната помпа)
GTKWP297 - GOODYEAR ( с композитна перка на водната помпа)
1.180.87.302 - Behr ( термостат - не съм убеден, че това му е точният номер и дали изобщо е това което е написано в Е-bay)
ето тук може да си гледате за номера и части
CRP -http://www.showmetheparts.com/crp/
DAYCO - http://www.accessdayco.com/vin.aspx
GOODYER -http://www.vindecipher.com/veyance/
Ако някои знае какъв размер е ключа за охлаждащата перката, нека сподели


- dancing_niki
- Скиора
- Мнения: 2107
- Регистриран на: Нед 24 сеп 2006 17:55
- Автомобил: VW Touareg V6 TDI Individual
- Двигател: CASA
- Местоположение: София
Re: Пасат Б5.5 2.8 V6 - Препоръчаите марка ангренажен комплект!
Това с перките е абсолютен мит. Старата ми беше точно с пластмасово работно колело. Една помпа ако е качествена работното колело няма абсолютно никакво значение от какъв материал е. Виското имам спомен че се сваляше с 2 ключа 32, но не съм на 100% сигурен.
-
- Мнения: 81
- Регистриран на: Нед 06 дек 2009 13:52
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: strajica
Re: Пасат Б5.5 2.8 V6 - Препоръчаите марка ангренажен комплект!
stativ jelqzkov написа:Здравейте! Имам Пасат комби 2002г. 4motion V6 2.8L закупен не отдавна, и тъи като днес се рових за пръв път под капака, тъи като нещо не ми включва компресора на климатика... Реших и да погледна дали е сменян ангренажа и с ужас установих, че не е и има леки цепки по него. Гледах в е-bay продават китове ремъци, ролки, оптегач, водна помпа и какво ли още не включено в него, но незнам към каква марка да се оринтирам на частите? Има Dayco, Contitech,Goodyer и още какви ли не? Моля препоръчаите марка и каквото се сетите още като информация за смяната на тези консумативи и дали изобщо да се сменят всичките !?
Колеги аз да попитам.Карам ван 99г.с 2,8 VR6 174ks.първо не разбирам защо ти е да се вкл. компресора на климатика в тоя студ второ за какъв ангренаж става на въпрос,този двигател има за ангренаж верига която е от страна на скор.кутия,от страна на компресора при мен е един пистов ремък намотон през всички шаиби.Да не би тези 2,8 на пасата да са с ангренажен ремък от страна на компресора,хидравликата,водната помп.Направо съм изумен от тази тема
- dancing_niki
- Скиора
- Мнения: 2107
- Регистриран на: Нед 24 сеп 2006 17:55
- Автомобил: VW Touareg V6 TDI Individual
- Двигател: CASA
- Местоположение: София
Re: Пасат Б5.5 2.8 V6 - Препоръчаите марка ангренажен комплект!
Ти си с VR6, а колегата си е с "конвенционален" V-образен мотор. Твоя е напречно разположен, а неговия надлъжно.
-
- Мнения: 81
- Регистриран на: Сря 02 дек 2009 0:29
- Автомобил:
- Двигател:
Re: Пасат Б5.5 2.8 V6 - Препоръчаите марка ангренажен комплект!
dancing_niki написа:Това с перките е абсолютен мит. Старата ми беше точно с пластмасово работно колело. Една помпа ако е качествена работното колело няма абсолютно никакво значение от какъв материал е. Виското имам спомен че се сваляше с 2 ключа 32, но не съм на 100% сигурен.
Мит ли?Виж малко снимки на оригинални помпи от стария материал PPE.
- vaskoto1
- майстор Падна ли ми!
- Мнения: 11995
- Регистриран на: Пон 12 юли 2004 16:34
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: София
Re: Пасат Б5.5 2.8 V6 - Препоръчаите марка ангренажен комплект!
не е мит че се чупят, пич, мит е че са разбалансирани и блабла, дето го писа по горе, ако били с метални.


-
- Мнения: 81
- Регистриран на: Сря 02 дек 2009 0:29
- Автомобил:
- Двигател:
Re: Пасат Б5.5 2.8 V6 - Препоръчаите марка ангренажен комплект!
Виждал съм много такива с метални отляти тежки перки и не се вижда да са балансирвани т.е няма малки дупки от бургия понеже ако са минали балансировка ще има такива(така знам че се балансирват отливки с отнемане на материала на нужните места).Все пак колите са си ваши и който не вярва няма да го обеждавам в обратното - да прави кой каквото си знае.
- vaskoto1
- майстор Падна ли ми!
- Мнения: 11995
- Регистриран на: Пон 12 юли 2004 16:34
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: София
Re: Пасат Б5.5 2.8 V6 - Препоръчаите марка ангренажен комплект!
човече, ти с колко оборота си мислиш че се върти тая помпа?
в повечето от случаите не превишава 3-4000. най много да се завърти с 5-6000 оборота, но много рядко.
това да не ти е турбина, та ше я балансираш? сачмения лагер понася много повече, отколкото си мислиш че може. но има лимит на оборотите. затова не може да го използваш в турбо-иначе е идеален. но тия обороти не го плашат. а дължината на оста и диаметъра на перката не са толкова големи, че да предизвикат адски вибрации.
още повече-не забравяй че това не се върти в газ, а в течност. самата тя го разбалансира, защото потока дава съпротивление... и т.н. 300 чуда, върху които не си се замислял, нали?
баланс на водна помпа... направо си за бисерите...

в повечето от случаите не превишава 3-4000. най много да се завърти с 5-6000 оборота, но много рядко.
това да не ти е турбина, та ше я балансираш? сачмения лагер понася много повече, отколкото си мислиш че може. но има лимит на оборотите. затова не може да го използваш в турбо-иначе е идеален. но тия обороти не го плашат. а дължината на оста и диаметъра на перката не са толкова големи, че да предизвикат адски вибрации.
още повече-не забравяй че това не се върти в газ, а в течност. самата тя го разбалансира, защото потока дава съпротивление... и т.н. 300 чуда, върху които не си се замислял, нали?
баланс на водна помпа... направо си за бисерите...


-
- Мнения: 81
- Регистриран на: Сря 02 дек 2009 0:29
- Автомобил:
- Двигател:
Re: Пасат Б5.5 2.8 V6 - Препоръчаите марка ангренажен комплект!
vaskoto1 прегледай pdf-а и по-специално там където е подточка 3.
Кой е на линия
Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 39 госта