Пасат Б5-обслужване

Техническа и сервизна информация за Passat
Потребителски аватар
Vesislav_E
Мнения: 154
Регистриран на: Съб 22 окт 2011 12:15
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София

Пасат Б5-обслужване

Мнениеот Vesislav_E » Чет 12 яну 2012 14:55


Предстои ми смяна на ремаци,ролки и водна помпа и се 4уда каде да я напрарвя.Въпроса ми е,някой ходил ли е в Порше София Изток и колко пари са му взели? Колата е Пасат Б5 1.8Т
Благодаря предварително!




Потребителски аватар
Rosenirs
Мнения: 328
Регистриран на: Съб 28 окт 2006 18:52
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Казанлък

Re: Пасат Б5-обслужване

Мнениеот Rosenirs » Чет 12 яну 2012 15:14


Колега онзи ден смятахме,че само за части ни трябват 700лв точно за този двигател.Преди да ме нападне някой какви са тези цени само ще кажа,че в цената са включени 4 ремъка Gates,3 обтегача,2 ролки и водна помпа комплект с капака - Valeo.Ролките и обтегачите са на INA и SKF.Не е задължителна естествено смяната на всичко, но всеки си решава сам. :beer


fauve
Мнения: 1
Регистриран на: Пет 18 ное 2011 11:22
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Sofia

Re: Пасат Б5-обслужване

Мнениеот fauve » Чет 12 яну 2012 15:17


ами щом на мене за един радио код да ми измъкнат ми взеха 40 лева представи си ...на мен тая смяна дори в Дунев ми излезе доста солено, помня беше поне 7-800 лева всички ремъци , ролки и прочее и понеже правих и масло и не знам кво и 1200.... но поне нямам проблеми, в Порше не смея да мисля....навремето така за две три неща ми взеха във Мотофое 700 лева - разбирай нещо дребно накладки и прочее. Иначе ако ти трябват оригинални части може и да няма избор знам ли...намери добър сервиз по-евтин от гореизброените....


Потребителски аватар
Vesislav_E
Мнения: 154
Регистриран на: Съб 22 окт 2011 12:15
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София

Re: Пасат Б5-обслужване

Мнениеот Vesislav_E » Чет 12 яну 2012 15:25


Зна4и да си приготва 1000 лева :Mr Green Fun


BG_POLICE
Мнения: 750
Регистриран на: Нед 05 юли 2009 14:30
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: sofia

Re: Пасат Б5-обслужване

Мнениеот BG_POLICE » Чет 12 яну 2012 15:31


Първо искам да се извиня на колегата, че му ползвам темата, но просто реших да не отварям друга! И аз имам една дилема за маслото на моя Пасат! Колата е Б5, 2.3 VR5, с код на мотора AGZ! Колата се кара предимно на газ (с ГИ съм)! Когато я взех ония и беше сложил Мотул 15W40, аз реших, че маслото е гъсто и тогава сложих FINA 10W40! Понеже имах теч от семеринг доливах стабилно от това масло, но си личеше, че го и гори! След това ударих картер и след като го направих сложих Мобил 10W40 и някакъв руски модификатор тогава ми препоръчаха! Започнах да доливам значително по-малко масло (все пак имаше теч), но тогава за втори път спуках картер :banghead: Реших, че ми стига толкова спортни пружини и взех усилени и колата значително се вдигна! Точно тогава смених и съединител, оправиха се семерингите и сложих Мотул 10W40 6100+ и се родих :) Разход на масло не забелязах или е бил прекалено малък! Изкарах до смяна на маслото и естествено пак си взех такова! Сега съм на 8000 км. от смяната му, но ще го карам до 13 000 км., защото съм на газ и защото на бутилката пише до 15 000 км. или една година (което настъпи първо)! Въпросът ми е следния: заслужава ли си да минавам на масло синтетика на Мотул 5W40? Искам да уточня, че колата е на 215 000 км. в момента (има основания да се смята, че са реални, но все пак не се знае :) ), а до смяната ще стане на 220 000 км.! Другия ми въпрос е ако минавам на синтетика трябва ли да се направи промивка на мотора и с какъв продукт? Идеята ми е дали си заслужава да правя това упражнение, при положение, че в момента не забелязвам разход на масло или има някакъв, но е малък и не може да се забележи осезаемо на щеката! Бих направил това ако е наистина по-добре за мотора, особено сутрин и ако не започне да гори повече от 0,5 до 1 литър до смяната му (все пак нали е по-тънко, а мотора не е нов)! Затова искам да попитам и да събера мнения докато навъртя оставащите километри :) Благодаря предварително за мненията Ви и още веднъж се извинявам на колегата, че ползвам неговата тема за да си задам въпросите :beer


Потребителски аватар
Vesislav_E
Мнения: 154
Регистриран на: Съб 22 окт 2011 12:15
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София

Re: Пасат Б5-обслужване

Мнениеот Vesislav_E » Чет 12 яну 2012 16:27


fauve написа:ами щом на мене за един радио код да ми измъкнат ми взеха 40 лева представи си ...на мен тая смяна дори в Дунев ми излезе доста солено, помня беше поне 7-800 лева всички ремъци , ролки и прочее и понеже правих и масло и не знам кво и 1200.... но поне нямам проблеми, в Порше не смея да мисля....навремето така за две три неща ми взеха във Мотофое 700 лева - разбирай нещо дребно накладки и прочее. Иначе ако ти трябват оригинални части може и да няма избор знам ли...намери добър сервиз по-евтин от гореизброените....

Зна4и аз в Порше сменях Н75 клапан и не ми излезе особено скапо...150 лева ми зеха общо, като за монтаж 25 лева и 4истене на грешки 6 лева :D (не 4е неможех сам да сменя клапана оба4е ми казаха 4е гаранцията важи само ако е монтиран в оторизиран сервиз,а тя си е 2 години,което не е малко изобщо).Затова сега се 4уда дали да не отида там и за този ремонт понеже е нещо с което шега не бива...
Първо искам да се извиня на колегата, че му ползвам темата, но просто реших да не отварям друга! И аз имам една дилема за маслото на моя Пасат! Колата е Б5, 2.3 VR5, с код на мотора AGZ! Колата се кара предимно на газ (с ГИ съм)! Когато я взех ония и беше сложил Мотул 15W40, аз реших, че маслото е гъсто и тогава сложих FINA 10W40! Понеже имах теч от семеринг доливах стабилно от това масло, но си личеше, че го и гори! След това ударих картер и след като го направих сложих Мобил 10W40 и някакъв руски модификатор тогава ми препоръчаха! Започнах да доливам значително по-малко масло (все пак имаше теч), но тогава за втори път спуках картер Реших, че ми стига толкова спортни пружини и взех усилени и колата значително се вдигна! Точно тогава смених и съединител, оправиха се семерингите и сложих Мотул 10W40 6100+ и се родих Разход на масло не забелязах или е бил прекалено малък! Изкарах до смяна на маслото и естествено пак си взех такова! Сега съм на 8000 км. от смяната му, но ще го карам до 13 000 км., защото съм на газ и защото на бутилката пише до 15 000 км. или една година (което настъпи първо)! Въпросът ми е следния: заслужава ли си да минавам на масло синтетика на Мотул 5W40? Искам да уточня, че колата е на 215 000 км. в момента (има основания да се смята, че са реални, но все пак не се знае ), а до смяната ще стане на 220 000 км.! Другия ми въпрос е ако минавам на синтетика трябва ли да се направи промивка на мотора и с какъв продукт? Идеята ми е дали си заслужава да правя това упражнение, при положение, че в момента не забелязвам разход на масло или има някакъв, но е малък и не може да се забележи осезаемо на щеката! Бих направил това ако е наистина по-добре за мотора, особено сутрин и ако не започне да гори повече от 0,5 до 1 литър до смяната му (все пак нали е по-тънко, а мотора не е нов)! Затова искам да попитам и да събера мнения докато навъртя оставащите километри Благодаря предварително за мненията Ви и още веднъж се извинявам на колегата, че ползвам неговата тема за да си задам въпросите
Аз моята я карам с MOTUL 8100 X-cess 5W-40 и сам много доволен,но нека колегите с твоя двигател те посаветват :)


Mish87
Мнения: 329
Регистриран на: Съб 19 фев 2011 18:17
Автомобил: Tiana MK5 Variant
Двигател: CAXA
Местоположение: LZ1MEB - 439.400 MHz, 439.425MHz
Контакти:

Re: Пасат Б5-обслужване

Мнениеот Mish87 » Чет 12 яну 2012 19:34


Само като се сетя че мислех да сменям мойто Б4 с Б5 scare maikomila NO WAY :horror: за тия цифри... по - добре жената и загарето да нахраним mhihi


BG_POLICE
Мнения: 750
Регистриран на: Нед 05 юли 2009 14:30
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: sofia

Re: Пасат Б5-обслужване

Мнениеот BG_POLICE » Пон 16 яну 2012 8:09


BG_POLICE написа:Първо искам да се извиня на колегата, че му ползвам темата, но просто реших да не отварям друга! И аз имам една дилема за маслото на моя Пасат! Колата е Б5, 2.3 VR5, с код на мотора AGZ! Колата се кара предимно на газ (с ГИ съм)! Когато я взех ония и беше сложил Мотул 15W40, аз реших, че маслото е гъсто и тогава сложих FINA 10W40! Понеже имах теч от семеринг доливах стабилно от това масло, но си личеше, че го и гори! След това ударих картер и след като го направих сложих Мобил 10W40 и някакъв руски модификатор тогава ми препоръчаха! Започнах да доливам значително по-малко масло (все пак имаше теч), но тогава за втори път спуках картер :banghead: Реших, че ми стига толкова спортни пружини и взех усилени и колата значително се вдигна! Точно тогава смених и съединител, оправиха се семерингите и сложих Мотул 10W40 6100+ и се родих :) Разход на масло не забелязах или е бил прекалено малък! Изкарах до смяна на маслото и естествено пак си взех такова! Сега съм на 8000 км. от смяната му, но ще го карам до 13 000 км., защото съм на газ и защото на бутилката пише до 15 000 км. или една година (което настъпи първо)! Въпросът ми е следния: заслужава ли си да минавам на масло синтетика на Мотул 5W40? Искам да уточня, че колата е на 215 000 км. в момента (има основания да се смята, че са реални, но все пак не се знае :) ), а до смяната ще стане на 220 000 км.! Другия ми въпрос е ако минавам на синтетика трябва ли да се направи промивка на мотора и с какъв продукт? Идеята ми е дали си заслужава да правя това упражнение, при положение, че в момента не забелязвам разход на масло или има някакъв, но е малък и не може да се забележи осезаемо на щеката! Бих направил това ако е наистина по-добре за мотора, особено сутрин и ако не започне да гори повече от 0,5 до 1 литър до смяната му (все пак нали е по-тънко, а мотора не е нов)! Затова искам да попитам и да събера мнения докато навъртя оставащите километри :) Благодаря предварително за мненията Ви и още веднъж се извинявам на колегата, че ползвам неговата тема за да си задам въпросите :beer


Никой ли няма мнение по въпроса?


Потребителски аватар
Marto_VN
Мнения: 517
Регистриран на: Вто 26 яну 2010 18:27
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Varna

Re: Пасат Б5-обслужване

Мнениеот Marto_VN » Пон 16 яну 2012 8:14


BG_POLICE написа:Първо искам да се извиня на колегата, че му ползвам темата, но просто реших да не отварям друга! И аз имам една дилема за маслото на моя Пасат! Колата е Б5, 2.3 VR5, с код на мотора AGZ! Колата се кара предимно на газ (с ГИ съм)! Когато я взех ония и беше сложил Мотул 15W40, аз реших, че маслото е гъсто и тогава сложих FINA 10W40! Понеже имах теч от семеринг доливах стабилно от това масло, но си личеше, че го и гори! След това ударих картер и след като го направих сложих Мобил 10W40 и някакъв руски модификатор тогава ми препоръчаха! Започнах да доливам значително по-малко масло (все пак имаше теч), но тогава за втори път спуках картер :banghead: Реших, че ми стига толкова спортни пружини и взех усилени и колата значително се вдигна! Точно тогава смених и съединител, оправиха се семерингите и сложих Мотул 10W40 6100+ и се родих :) Разход на масло не забелязах или е бил прекалено малък! Изкарах до смяна на маслото и естествено пак си взех такова! Сега съм на 8000 км. от смяната му, но ще го карам до 13 000 км., защото съм на газ и защото на бутилката пише до 15 000 км. или една година (което настъпи първо)! Въпросът ми е следния: заслужава ли си да минавам на масло синтетика на Мотул 5W40? Искам да уточня, че колата е на 215 000 км. в момента (има основания да се смята, че са реални, но все пак не се знае :) ), а до смяната ще стане на 220 000 км.! Другия ми въпрос е ако минавам на синтетика трябва ли да се направи промивка на мотора и с какъв продукт? Идеята ми е дали си заслужава да правя това упражнение, при положение, че в момента не забелязвам разход на масло или има някакъв, но е малък и не може да се забележи осезаемо на щеката! Бих направил това ако е наистина по-добре за мотора, особено сутрин и ако не започне да гори повече от 0,5 до 1 литър до смяната му (все пак нали е по-тънко, а мотора не е нов)! Затова искам да попитам и да събера мнения докато навъртя оставащите километри :) Благодаря предварително за мненията Ви и още веднъж се извинявам на колегата, че ползвам неговата тема за да си задам въпросите :beer



Мисля,че за твоята не е проблем да караш с 10Х40 , но за моята е голям трябва да съм с 5Х40 независимо от километрите - заради П.Д., повдигачите и турбината


BG_POLICE
Мнения: 750
Регистриран на: Нед 05 юли 2009 14:30
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: sofia

Re: Пасат Б5-обслужване

Мнениеот BG_POLICE » Пон 16 яну 2012 8:30


Да аз знам, че мога да карам и го правя вече доста време :) Идеята е, дали ще може с 5W40, дали няма да го гори много и дали наистина би било по-добре на мотора, особено сега сутрин! А в твоя случай е ясно и на 1 милион да ти стане колата синтетиката е задължителна :beer


Потребителски аватар
Vesislav_E
Мнения: 154
Регистриран на: Съб 22 окт 2011 12:15
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София

Re: Пасат Б5-обслужване

Мнениеот Vesislav_E » Пон 16 яну 2012 15:51


BG_POLICE написа:Да аз знам, че мога да карам и го правя вече доста време :) Идеята е, дали ще може с 5W40, дали няма да го гори много и дали наистина би било по-добре на мотора, особено сега сутрин! А в твоя случай е ясно и на 1 милион да ти стане колата синтетиката е задължителна :beer

Попринцип каквато и кола да караш е по добре да я караш с пълна синтетика,но това колко ще ти гори никой неможе да ти каже.Зимаш сипваш го и си го следиш...


Потребителски аватар
Vesislav_E
Мнения: 154
Регистриран на: Съб 22 окт 2011 12:15
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София

Re: Пасат Б5-обслужване

Мнениеот Vesislav_E » Вто 17 яну 2012 12:01


Rosenirs написа:Колега онзи ден смятахме,че само за части ни трябват 700лв точно за този двигател.Преди да ме нападне някой какви са тези цени само ще кажа,че в цената са включени 4 ремъка Gates,3 обтегача,2 ролки и водна помпа комплект с капака - Valeo.Ролките и обтегачите са на INA и SKF.Не е задължителна естествено смяната на всичко, но всеки си решава сам. :beer

Колега извинявай за глупавия въпрос,но би ли ми казал кои са 3-те оптегача които имаш предвид.


Потребителски аватар
Rosenirs
Мнения: 328
Регистриран на: Съб 28 окт 2006 18:52
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Казанлък

Re: Пасат Б5-обслужване

Мнениеот Rosenirs » Вто 17 яну 2012 12:43


Vesislav_E написа:
Rosenirs написа:Колега онзи ден смятахме,че само за части ни трябват 700лв точно за този двигател.Преди да ме нападне някой какви са тези цени само ще кажа,че в цената са включени 4 ремъка Gates,3 обтегача,2 ролки и водна помпа комплект с капака - Valeo.Ролките и обтегачите са на INA и SKF.Не е задължителна естествено смяната на всичко, но всеки си решава сам. :beer

Колега извинявай за глупавия въпрос,но би ли ми казал кои са 3-те оптегача които имаш предвид.


Един хидравличен за ангренажния ремък ( ДЕМПФЕР ЗА ЛАГЕР ОБТЕГАЧ, УСПОКОИТЕЛ ),един за компресора на климатика и един за пистовия ремък. :)

1.Изображение

2.Изображение

3.Изображение

Последна промяна от Rosenirs на Вто 17 яну 2012 13:09, променено общо 1 път.


Потребителски аватар
Vesislav_E
Мнения: 154
Регистриран на: Съб 22 окт 2011 12:15
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София

Re: Пасат Б5-обслужване

Мнениеот Vesislav_E » Вто 17 яну 2012 13:05


Rosenirs написа:
Vesislav_E написа:
Rosenirs написа:Колега онзи ден смятахме,че само за части ни трябват 700лв точно за този двигател.Преди да ме нападне някой какви са тези цени само ще кажа,че в цената са включени 4 ремъка Gates,3 обтегача,2 ролки и водна помпа комплект с капака - Valeo.Ролките и обтегачите са на INA и SKF.Не е задължителна естествено смяната на всичко, но всеки си решава сам. :beer

Колега извинявай за глупавия въпрос,но би ли ми казал кои са 3-те оптегача които имаш предвид.


Един хидравличен за ангренажния ремък,един за компресора на климатика и един за пистовия ремък. :)

Мерси,аз преди малко се обаждах в ауто+ за цени да попитам,ама се сетих само за хидравличния оптегач :D

П.С Предложиха ми водна помпа HEPU,някой може ли да ми каже дали е добра марка или да ми препорача по добро,иначе ремаците са Gates,ролките INA,оптегачите SKF,ако някой може да предложи по добро да казва.


Потребителски аватар
Rosenirs
Мнения: 328
Регистриран на: Съб 28 окт 2006 18:52
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Казанлък

Re: Пасат Б5-обслужване

Мнениеот Rosenirs » Вто 17 яну 2012 13:13


За водна помпа HEPU съм чувал само положителни неща мисля, че това е много добър избор.Колега ще те помоля да напишеш точните цени когато купиш частите за което ще ти бъда благодарен.



Върни се в “Passat”

Кой е на линия

Потребители, разглеждащи този форум: Google [Bot] и 42 госта