Вдига нивото на маслото с бензин (2Е) - решено

Техническа и сервизна информация за Passat
Потребителски аватар
kbot
Мнения: 389
Регистриран на: Съб 20 ное 2004 10:39
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София Дачия Дъстър 4x4 dci
Контакти:

Вдига нивото на маслото с бензин (2Е) - решено

Мнениеот kbot » Сря 11 окт 2006 15:15


Днес погледнах маслото в двигателя: с около 1/2 сантиметър повече от максимума. Маслото е сменено преди 2000 км. Преди го гореше по малко ама сменях гумички и гарнитура на главата и сега ... :(
Антифриза не намалява, задно с маслото смених и него, не мирише на бензин, поне аз не го усещам, на пипане си е мазно, няма конденз или пяна по капачката.
Некви предположения?

Последна промяна от kbot на Вто 12 дек 2006 17:14, променено общо 2 пъти.




Потребителски аватар
passat 1.8 adz
Мнения: 75
Регистриран на: Нед 23 апр 2006 8:41
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София

Мнениеот passat 1.8 adz » Сря 11 окт 2006 15:24


Почни от най-простото: сигурен ли си, че нивото на маслото след смяната е било ОК. Поне 5 пъти ми се е случвало пишман-майстори да ми наливат повече масло при смяна. Дано е само това :D :roll:


Потребителски аватар
Sunny
Дезертьор
Мнения: 3605
Регистриран на: Сря 09 юни 2004 14:28
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Плевен
Контакти:

Мнениеот Sunny » Сря 11 окт 2006 15:38


Синтетично ли е маслото? Ако не е, нещо може да се размножава вътре mhihi
А сега сериозно:
Щом не намалява антифриза и маслото не мирише на бензин, единствения вариант е да е сипано повече масло и чак сега да си му обърнал внимание.
Ако намалява антифриза и маслото се покачва - теми много и знаеш какво означава.
Ако маслото мирише на бензин, потърси малко, имам такава тема специално за 2е мотор - накрая проблема се оказа в дюзите, но има и доста други възможни проблеми - в темата е описано всичко.
Успех и дано да е първи вариант :wink:


Потребителски аватар
kbot
Мнения: 389
Регистриран на: Съб 20 ное 2004 10:39
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София Дачия Дъстър 4x4 dci
Контакти:

Мнениеот kbot » Сря 11 окт 2006 15:50


Карам кола повече от 20 г. (преди това имах балканче) та първата ми работа след смяната на маслото беше да видя колко е. Съответно беше повече и псувах и го вадих излишното с една спринцовака :oops: Меря го когато колата е на едно и също място.
Маслото е Кастрол 10W40 и съвсем сигурно е повече от колкото беше.


Потребителски аватар
passat 1.8 adz
Мнения: 75
Регистриран на: Нед 23 апр 2006 8:41
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София

Мнениеот passat 1.8 adz » Сря 11 окт 2006 15:59


kbot написа:Карам кола повече от 20 г. (преди това имах балканче) та първата ми работа след смяната на маслото беше да видя колко е.


Извинявай, че те подцених :oops: При така даденото описание нямам идея :D


Потребителски аватар
kossel
Мнения: 1759
Регистриран на: Нед 10 апр 2005 3:39
Автомобил: Fiat Doblo Natural Power
Двигател: 103 коня 1600 16V
Местоположение: София

Мнениеот kossel » Сря 11 окт 2006 16:25


нядявам се имаш пред вид и наклона на мястото където гледаш щеката за маслото ... понякога показва 3-4 мм разлика .... има значение дали е топъл или студен двигателя, гледай внимателно и двете сртани на щеката , понякога опира или се търка от едната страна и показва уж повече ... но от другата страна е ок..дано не съм те подценил !


Потребителски аватар
bobcho
Мнения: 2230
Регистриран на: Вто 15 фев 2005 16:45
Автомобил: VW Golf 3
Двигател: AFN 1997
Местоположение: Монтана

Мнениеот bobcho » Сря 11 окт 2006 17:00


Няма загуба на антифриз, не мирише на бензин ......... :shock шах с пешката

Ами щом не мирише на бензин изсмучи го със спринцовка отново и запомни до къде стига на щеката.


Потребителски аватар
kbot
Мнения: 389
Регистриран на: Съб 20 ное 2004 10:39
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София Дачия Дъстър 4x4 dci
Контакти:

Мнениеот kbot » Сря 11 окт 2006 17:03


bobcho написа: ...изсмучи го със спринцовка ...

май така ще направя ...


Потребителски аватар
kbot
Мнения: 389
Регистриран на: Съб 20 ное 2004 10:39
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София Дачия Дъстър 4x4 dci
Контакти:

Мнениеот kbot » Сря 11 окт 2006 18:12


Лошо, сега го мерих пак на студен двигател, и си е около 1 см. повече от нормалното. Май мирише малко на бензин ... абе не съм сигурен ..., обаче ако е бензин, би трябвало като я покарам да се изпари и да го издуха през вентилацията и да намалее. Не е ли така?
Вярно че напоследък карам на къси разстояния, и понавик държа оборотите ниски, ама чак толкова да се дигне?


Потребителски аватар
bobcho
Мнения: 2230
Регистриран на: Вто 15 фев 2005 16:45
Автомобил: VW Golf 3
Двигател: AFN 1997
Местоположение: Монтана

Мнениеот bobcho » Сря 11 окт 2006 19:11


Трябва си каране здраво ( извънградско най-добре ) поне 15 - 20 мин. да е на 90 град. двигателя.При теб може да е от дюзите, кофти бензин ( да не си сменил бензиностанцията ??? ), и най-лошото "гумички" на буталата.

Закарай я на диагностика и замерване на компресията да ти е мирна главата.А за маслото с бензина ..... някой го слагат на котлона ( в буквалния смисъл ) и го греят докато не се изпари бензина, но ако откриеш от какво е най-добре го смени.


Потребителски аватар
georgipass
Мнения: 1061
Регистриран на: Чет 10 юни 2004 20:22
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Варна
Контакти:

Мнениеот georgipass » Сря 11 окт 2006 19:30


Източи около 1 л масло ,тогава нивото ти ще отиде в средата и ще гледаш дали го качва при такъв слушай,а този вариант със спринцовката е бавен,махаш датчика за маслото и слагаш един маркуч палиш и от маркуча в тубичката :lol: Бързо и лесно,само внимателно с маркуча да не се излей маслото :wink:


Потребителски аватар
w_smith
Мнения: 2303
Регистриран на: Сря 27 апр 2005 15:31
Автомобил: Golf 3_Volvo XC70
Двигател: AHU 1997_D5244T10_2010
Местоположение: София
Контакти:

Мнениеот w_smith » Сря 11 окт 2006 22:04


Пич да не би да я караш само студена тая кола и от конденза по стените на цилиндрите да вдига нивото. Реално обаче чак толкова май не може да се вдигне. :?:


One
Мнения: 3591
Регистриран на: Чет 10 юни 2004 9:18
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София

Мнениеот One » Чет 12 окт 2006 8:19


не е добре да имаш бензин в маслото - скапва мазането и от там двигателя, намери проблеми и го острани овреме и задължително смени маслото след това


Потребителски аватар
Sunny
Дезертьор
Мнения: 3605
Регистриран на: Сря 09 юни 2004 14:28
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Плевен
Контакти:

Мнениеот Sunny » Чет 12 окт 2006 9:52


-Дюзи, особено петата (ако я има на твоя мотор, че някои 2е-та са само с 4) - време на впръскване, времезакъснение, механичен тест за задържане под налягане
-температурен датчик
-ламбда сонда
-регулатор на налягането - да не държи по-високо и заради това да сълзят

Преди всичко, направи един дълъг пробег с колата да се изпари бензина и после следи пак дали ще напълни, или смени маслото и наблюдавай новото! Може проблема да ти идва от късите разстояния на които се движиш.


Потребителски аватар
kbot
Мнения: 389
Регистриран на: Съб 20 ное 2004 10:39
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София Дачия Дъстър 4x4 dci
Контакти:

Мнениеот kbot » Чет 12 окт 2006 12:44


Благодаря за съветите. Ще покарам извънградско и ще следя нивото.
Бях сипал кофти бензин преди месец. Бая се измъчи докато го издуха. Повече не наливам там.
Притеснявам се при смяната на гарнитурата на главата майстора да не е оплескал нещо? Как да проверя дали ми работи нормално вентилацията на картера?



Върни се в “Passat”

Кой е на линия

Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 39 госта