Проблем със запалването (верига на бенз. помпа)

Техническа и сервизна информация за Passat
Потребителски аватар
Undertaker
Мнения: 158
Регистриран на: Сря 15 фев 2006 12:46
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Габрово
Контакти:

Проблем със запалването (верига на бенз. помпа)

Мнениеот Undertaker » Вто 14 ное 2006 14:41


Привет,
Днес останах неприятно изненадан, тръгвайки си след обяда към офиса. Пасаткото не можа да запали. Проверих всички предпазители, до този за бензиновата помпа няма никой. Релето за помпата (12) работи, пробвах и с друго. Значи преди него нещо се губи. Странното е, че и на газ не можа да запали.
Моля за идеи... :oops:




Потребителски аватар
radotom
Модератор
Модератор
Мнения: 19706
Регистриран на: Пет 10 мар 2006 19:42
Автомобил: Passat B6
Двигател: CBBB
Местоположение: Пловдив

Мнениеот radotom » Вто 14 ное 2006 16:20


Главно реле (разтоварващо)?
Имобилайзер?
Контактен ключ?


Потребителски аватар
Undertaker
Мнения: 158
Регистриран на: Сря 15 фев 2006 12:46
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Габрово
Контакти:

Мнениеот Undertaker » Вто 14 ное 2006 16:50


Имобилайзер нямам, паякът на контактния ключ го сменях съвсем скоро. Ще проверя все пак там или дали не е главното реле за Digifant-a...
Благодарен ще съм за още идеи.


Потребителски аватар
radotom
Модератор
Модератор
Мнения: 19706
Регистриран на: Пет 10 мар 2006 19:42
Автомобил: Passat B6
Двигател: CBBB
Местоположение: Пловдив

Мнениеот radotom » Вто 14 ное 2006 16:55


Според АутоДата-та релето на бензиновата помпа ти е на извод №7, но нали казваш, че то (релето) работело? Там е маса.
Ще погледна в нас къде точно е свързан контакта на това реле, но по спомени беше след разтоварващото реле на главното запалване, а след него е предпазителя.
Твоето се водеше Digifant 2.0, нали?


Потребителски аватар
Undertaker
Мнения: 158
Регистриран на: Сря 15 фев 2006 12:46
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Габрово
Контакти:

Мнениеот Undertaker » Вто 14 ное 2006 17:08


Да, Digifant 2.0 е. Гледам една руска схема. Релето трябва да е на позиция 12. Имах предвид, че работи, когато му подам директно 12В и меря между контактите.
S18 е предпазителят, J17 e релето за бенз. помпа.
Изображение


Потребителски аватар
radotom
Модератор
Модератор
Мнения: 19706
Регистриран на: Пет 10 мар 2006 19:42
Автомобил: Passat B6
Двигател: CBBB
Местоположение: Пловдив

Мнениеот radotom » Вто 14 ное 2006 19:14


Мммм.. да! Релето е между клема 15 на контактния ключ и извод '7' на контролера. Контакта му е м/у проводник, означен с 'а' и клема 30 на конт. ключ. От другата страна на този кабел 'а' е предпазител S18. Щом релето сработва само, когато му подадеш външно 12V, значи много вероятно е да е точно таралежа на ключа. Всъщност, не съм сигурен дали тези клеми- 30, 15, 31 и т.н. не минават през разтоварващото реле. Някъде го пишеше, но ми е трудно в момента да го намеря като информация. Схемите в книжката на Пассат-а са просто отвратителни! Баси, дето съм работил, че и работя като електричар, щом ми е трудно да се оправя...


Потребителски аватар
Undertaker
Мнения: 158
Регистриран на: Сря 15 фев 2006 12:46
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Габрово
Контакти:

Мнениеот Undertaker » Вто 14 ное 2006 20:28


Братле, и аз съм жичкаджия, макар сега да се занимавам само с електродвигатели...и пак ми е зор да се ориентирам...
Та какво още проверих: при даване на контакт, релето сработва. Усеща се обаче едно двойно чукване, все едно се затварят два контакта, но през интервал от по-малко от секунда. Като изключа контакта - пак чуква само веднъж, все едно се връща в нормално отворен.
Като дам контакт, и искам да паля на газ, газовият клапан (или както там се нарича) също чуква. Ха сега де! Шах с коня по диагонала!
Остава наистина да не подава откъм ключа...баси каръщината...


Потребителски аватар
MITKO_DVD
Мнения: 6382
Регистриран на: Пет 09 юни 2006 20:54
Автомобил: Passat B4
Двигател: 2E 1994
Местоположение: София/Монтана
Контакти:

Мнениеот MITKO_DVD » Вто 14 ное 2006 21:04


Батка сега според мен може да са 3 неща:

1.Пеперудката на контактния ключ.
2.Бубина - комотатор.
3.Бензинова помпа и веригите към нея.

Това е братле,но първо виж както съм ти ги написал,патил съм и ти казвам от къде да почнеш :wink:



Върни се в “Passat”

Кой е на линия

Потребители, разглеждащи този форум: shikov1954 и 40 госта