Мига ми лампата за водата?

Техническа и сервизна информация за Passat
Потребителски аватар
WDW
Мнения: 1505
Регистриран на: Чет 12 авг 2004 0:58
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София
Контакти:

Мига ми лампата за водата?

Мнениеот WDW » Сря 19 яну 2005 13:47


Паля си аз и започва да ми мига лампата за водата !
Отварям си казанчето и гледам,че е празно!Долях вода,но малко повечко !!! Но така и лампата не спря да мига !!
Чак като стигнах до работа отворих капачката ,олях се порядъчно, затворих я и спря да мига!!
Иднес по същият начин !!! :cry: :cry:

Казвайтекакво да правя ?? Датчика за водата само на казанчето ли е ? Какво мери-ниво или налягане ?? ДРуги функции има ли ?? И възможно ли е да е сдал багажа ??
Мога ли така да си карам - с мигаща лампа?Вода си имам !!! :roll: :cry:




Потребителски аватар
Pichaga
Антиспамър №1
Антиспамър №1
Мнения: 16285
Регистриран на: Вто 08 юни 2004 16:57
Автомобил: Opel Zafira B
Двигател: Z19DT
Местоположение: София
Контакти:

Мнениеот Pichaga » Сря 19 яну 2005 14:09


датчика трябва да ти е на казанчето, подобно на датчика на нивото за спирачна течност, обаче тая лампа има и друга функция-мига при претоварване /в книгата така пише/ ама си мисля, че става въпрос за прегряване-това за голф, ама пасата надали е по-различно


Toledo
Мнения: 424
Регистриран на: Съб 11 сеп 2004 8:36
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София

Мнениеот Toledo » Сря 19 яну 2005 14:25


А защо ти е било празно казанчето ? Имаш ли някъде теч ?


Потребителски аватар
vaskoto1
майстор Падна ли ми!
Мнения: 11995
Регистриран на: Пон 12 юли 2004 16:34
Автомобил: Passat B35i
Двигател: AGG
Местоположение: София
Контакти:

Мнениеот vaskoto1 » Сря 19 яну 2005 22:29


тая сутрин пак ти е било ниско нивото заради вчерашното оливане.
таблото просто иска рибуут бе човек-сипи вода, загаси и пак запали и воала-мигането спира-съвсем сериозен съм!


Потребителски аватар
marine
Мнения: 201
Регистриран на: Сря 01 дек 2004 20:45
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Варна

Мнениеот marine » Сря 19 яну 2005 23:21


vaskoto1 написа:тая сутрин пак ти е било ниско нивото заради вчерашното оливане.
таблото просто иска рибуут бе човек-сипи вода, загаси и пак запали и воала-мигането спира-съвсем сериозен съм!

Вярно казва Васко, гасиш и после пак контакт и изчезва мигането...
И при мен беше така.


Потребителски аватар
pinci
Мнения: 1195
Регистриран на: Вто 08 юни 2004 14:35
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София
Контакти:

Мнениеот pinci » Чет 20 яну 2005 0:07


spam Вземете си новиа intel pentium processor с него ще рестартирате по-бързо, опипвача знае :)


Потребителски аватар
WDW
Мнения: 1505
Регистриран на: Чет 12 авг 2004 0:58
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София
Контакти:

Мнениеот WDW » Чет 20 яну 2005 1:56


Направих ребоута,но пак си продължава да мига !!! :cry:
Не е от това !!!
Мога ли да дам конектора на късо или нещо подобно ??


Toledo
Мнения: 424
Регистриран на: Съб 11 сеп 2004 8:36
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София

Мнениеот Toledo » Чет 20 яну 2005 8:54


Първо си виж ВСИЧКО по охладителната система - помпа, датчици, течове и т.н. И накрая има малка вероятност да е нещо в таблото - аз така си карах няколко месеца със светещи лампички / когато си искат / на маслото и температурата и след смяната на таблото всичко се оправи. Преди да го сменя опитах да го оправя - вътре имаше изтекли електролити и беше някакво мазало, но само с почистване не стана. Най-добре отиди при Васко, да поизмери тук-там. :wink:


tara1
Мнения: 42
Регистриран на: Съб 22 яну 2005 17:04
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София

Мнениеот tara1 » Съб 22 яну 2005 23:13


Виж си капачката на разширителното казанче за антифриз. Предпазния клапан в капачката се отваря при 0,9 - 1,15атм. Ако не се отваря нормално значи има проблем. В сервизите имат специално приспособление. :lol:


Потребителски аватар
WDW
Мнения: 1505
Регистриран на: Чет 12 авг 2004 0:58
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София
Контакти:

Мнениеот WDW » Съб 29 яну 2005 1:41


Та така значи - смених си капачката на казанчето (10 кинта),но проблема си остана !!!!
Имам съмнения,че нещо наляганията по системата са се сбъркали !!
Казвайте ко да правя,че после да не ми избуши я водна помпа,я нещо друго !!! :cry:
Паля я сутрин студена и лампата почва да мига,стигам си до работа! И след 1-2 часа я паля и лампата вече не мига !! И така до сутринта !!
Никои ли не го е имал тоя проблем ???? :roll: :cry:


Toledo
Мнения: 424
Регистриран на: Съб 11 сеп 2004 8:36
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София

Мнениеот Toledo » Съб 29 яну 2005 10:51


Смени таблото.


Потребителски аватар
WDW
Мнения: 1505
Регистриран на: Чет 12 авг 2004 0:58
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София
Контакти:

Мнениеот WDW » Пон 31 яну 2005 13:21


Аз почти съм сигурен,че проблема не е в таблото !!?? :cry:
Ти откъде го взе твоето и за какви пари ?? И за кой модел??


Потребителски аватар
asentm
airman
Мнения: 3081
Регистриран на: Вто 16 ное 2004 17:19
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София

Мнениеот asentm » Чет 03 фев 2005 15:44


WDW написа:Аз почти съм сигурен,че проблема не е в таблото !!?? :cry:
Ти откъде го взе твоето и за какви пари ?? И за кой модел??


може и съм сигурен че ще ревнеш за гарнитура на главата.......на ФВ е нормално тя да се сменя на 120 хил. км.
индикации за това :
1. свети лампичката когато си иска
2. губи течност
3. системата гълта въздух......парното намалява или изчезва
4. не включва перката за охлаждане на радиатора
5. надува маркучите на охлаждането.т.е. вкарва компресия в охладителната система

та следва гарнитура на глава ~25 лв., шлайфане на глава~20 лв., труд ~70 лв.


Потребителски аватар
Pichaga
Антиспамър №1
Антиспамър №1
Мнения: 16285
Регистриран на: Вто 08 юни 2004 16:57
Автомобил: Opel Zafira B
Двигател: Z19DT
Местоположение: София
Контакти:

Мнениеот Pichaga » Чет 03 фев 2005 15:52


Не знам защо повечето хора решиха, че на човека му е заминала гарнитурата.....
първо не стана ясно дали има датчик за ниво на казанчето, ако има може и де се е сбъгнал
второ тая лампа е за прегряване, датчика за прегряването /на голф поне/ е до този за температурата-единия е черен, другия е син. т.е. тая лампа светва при гранични и опасни стойностти
трето тая лампа при голяма част от колите не работи или работи грешно-знам го от майстор
моята също не работи-лампата си свети по принцип, датчик съм сменял, но има някакъв проблем по таблото
индикация за проблем е че губи антифриз и трябва да се локализира теча, ако има такъв
иначе си гледай стрелката
дано да съм прав и да не си за шлайфпроект


Потребителски аватар
WDW
Мнения: 1505
Регистриран на: Чет 12 авг 2004 0:58
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София
Контакти:

Мнениеот WDW » Пон 07 фев 2005 2:31


Е много оптимистично звучите ..... :cry: Шлайфане ???? :cry:
Аз си имам проблема с теча и найстина си губя антифриз,но вероятно от студа датчика може да се е скапал !!!
Но защо по дяволите ,след като колата позагрее и бъде загасена за две три минути,след това лампата не мига !!!
Сега съм минал на терапия с концентрат антифриз и доливам само това! Пък ще видим дали има резултати !!!



Върни се в “Passat”

Кой е на линия

Потребители, разглеждащи този форум: Shamata и 159 госта