Пасат комфорт модул проблем Б3 1989г 2Е
-
- Мнения: 16
- Регистриран на: Сря 22 апр 2009 9:22
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Sofia
Пасат комфорт модул проблем Б3 1989г 2Е
Ето това стана при изгаряне на предпазителя на захранване на комфорт модула.На прикачената снимка се виждат възстановените от мен пътечки на платката на модула.Някъде става късо.Кабелите на вратите са проверени.Пасата е 1989г 2Е двигател.Проблема е, че падат ми стъклата,изгаря захранващия предпазител на въпросния модул,същевременно и пътечките на платката ,ако имате идеи моля споделете.
-
- Мнения: 16
- Регистриран на: Сря 22 апр 2009 9:22
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Sofia
Re: Пасат комфорт модул проблем Б3 1989г 2Е
Ех, барем един от форума да сподели по проблема ми нещо макар и грешно.Само преглеждат сума ти народ от мен написаното и толкоз.
- zfa159
- Мнения: 7908
- Регистриран на: Сря 31 яну 2007 12:16
- Автомобил: Mitsubishi Outlander + B4 Syncro
- Двигател:
- Местоположение: София
- Контакти:
Re: Пасат комфорт модул проблем Б3 1989г 2Е
Е,тук писахме,писахме,ти заряза темата и си пусна още една 
http://www.vwclub.bg/forum/viewtopic.php?f=6&t=289546&hilit=%D0%BA%D0%BE%D0%BC%D1%84%D0%BE%D1%80%D1%82+%D0%BC%D0%BE%D0%B4%D1%83%D0%BB
Както вече аз,а и други колеги написаха,пробемът не е в модула - имаш външен проблем по кабелите или в бутоните и е по-добре там да търсиш причината.Невъзможно е да имаш проблем в два поредни комфорт модула и да си работи известно време и после да реши да изгори ей така от нищото.
Има ред входове,които го командват,както казаха колегите в другата тема - ключета за лампичките на вратите,сигнали от дръжките (патроните на вратите),сигнали от контактния ключ,сиглани от ключовете за управление,които са по вратите.Казах ти и пак ще се повторя - този контролер работи доста сложно,ако се опиташ да го симулираш,защото ключовете във вратите,за управление на прозорците,променят съпротивление и така го командват,не е просто да му дава +,за да ходи нагоре или да му дава маса,за да ходи надолу.Това няма как да го симулираш навън,без да имаш ел. инсталацията на колата...или пък ще ти отнеме месеци,докато си направиш твоя си външна схема и ще установиш едно единствено нещо,което е ясно от сега - нямаш проблем с модула,а с оборудването по колата.
Разплети кабелния сноп за ел. стъклата,прегледай за наранена изолация в следствие от гренето,провери за късо по всеки един от сноповете.После разкачай постепенно различни части от веригата и ще разбереш къде точно се случва проблемът,защото един ден ще откачиш примерно дадено нещо и останалото ще си заработи като хората.Само че както дейтваш в момента,доста преди това ще си изгорил поне 10 модула и вероятно ще си подпалиш колата
С цел да не се случи така,сложи по-малък предпазител временно,за да не ти нагрява кабелите и да не ти изгаря пистите,докато си търсиш проблема по веригата.
Да,не звучи лесно и никак не,ама и аз минах по същия път,докато си разбера проблема с дясното копче на вратата и окисите вътре,ама това е положението.Ако се надяваш някой тук да ти каже "да,аз имах същия проблем,беше от еди какво си" и при теб да е 100% същото - специално за този модул и тази ел. част от колата ти - няма да стане,защото само аз и още една шепа хора сме се борили с този модул и съвсем горе-долу и отгоре отгоре знаем за какво става дума (и забележи,никой от нас няма сходен проблем с предния - все са различни,заради различни неща).Даже,когато аз се борих с това,нямах и тази информация,която сега сме ти дали и ходих и си мерих с едно уредче няколко часа по колата, за да разбера,че в ключовете има съпротивления и тем подобни неща и дефакто не се управлява с постоянни сигнали,а се менят съпротивления в различни вериги и това определя кое на къде да се движи...
Затова си отделяш няколко дни и разглобяваш всичко,навсякъде,едновременно и започваш да мериш и тестваш до умопомрачение,няма друг начин.
Имам огромното желание да ти помогна и да си решиш проблема,само че за да стане,трябва да ти взема колата и да седна да си действам,както си работя по принцип,да я изкормя цялата и да видя всяка една жица по отделно дали и къде отива и за какво отива и какъв може да е проблема в цялата работа,за да се случва така.
По повод 6-те релета - до колкото за помня,идеята им беше,че две от тях променят поляритета и така определят нагоре-надолу,а другите 4 са за 4-те прозореца.Точно заради това не можеш да цъкаш два прозореца едновременно,понеже контролера не ти дава.Сваля или вдига едното и после се захваща с другото и така ги обикаля всичките 4.


http://www.vwclub.bg/forum/viewtopic.php?f=6&t=289546&hilit=%D0%BA%D0%BE%D0%BC%D1%84%D0%BE%D1%80%D1%82+%D0%BC%D0%BE%D0%B4%D1%83%D0%BB
Както вече аз,а и други колеги написаха,пробемът не е в модула - имаш външен проблем по кабелите или в бутоните и е по-добре там да търсиш причината.Невъзможно е да имаш проблем в два поредни комфорт модула и да си работи известно време и после да реши да изгори ей така от нищото.
Има ред входове,които го командват,както казаха колегите в другата тема - ключета за лампичките на вратите,сигнали от дръжките (патроните на вратите),сигнали от контактния ключ,сиглани от ключовете за управление,които са по вратите.Казах ти и пак ще се повторя - този контролер работи доста сложно,ако се опиташ да го симулираш,защото ключовете във вратите,за управление на прозорците,променят съпротивление и така го командват,не е просто да му дава +,за да ходи нагоре или да му дава маса,за да ходи надолу.Това няма как да го симулираш навън,без да имаш ел. инсталацията на колата...или пък ще ти отнеме месеци,докато си направиш твоя си външна схема и ще установиш едно единствено нещо,което е ясно от сега - нямаш проблем с модула,а с оборудването по колата.
Разплети кабелния сноп за ел. стъклата,прегледай за наранена изолация в следствие от гренето,провери за късо по всеки един от сноповете.После разкачай постепенно различни части от веригата и ще разбереш къде точно се случва проблемът,защото един ден ще откачиш примерно дадено нещо и останалото ще си заработи като хората.Само че както дейтваш в момента,доста преди това ще си изгорил поне 10 модула и вероятно ще си подпалиш колата

С цел да не се случи така,сложи по-малък предпазител временно,за да не ти нагрява кабелите и да не ти изгаря пистите,докато си търсиш проблема по веригата.
Да,не звучи лесно и никак не,ама и аз минах по същия път,докато си разбера проблема с дясното копче на вратата и окисите вътре,ама това е положението.Ако се надяваш някой тук да ти каже "да,аз имах същия проблем,беше от еди какво си" и при теб да е 100% същото - специално за този модул и тази ел. част от колата ти - няма да стане,защото само аз и още една шепа хора сме се борили с този модул и съвсем горе-долу и отгоре отгоре знаем за какво става дума (и забележи,никой от нас няма сходен проблем с предния - все са различни,заради различни неща).Даже,когато аз се борих с това,нямах и тази информация,която сега сме ти дали и ходих и си мерих с едно уредче няколко часа по колата, за да разбера,че в ключовете има съпротивления и тем подобни неща и дефакто не се управлява с постоянни сигнали,а се менят съпротивления в различни вериги и това определя кое на къде да се движи...
Затова си отделяш няколко дни и разглобяваш всичко,навсякъде,едновременно и започваш да мериш и тестваш до умопомрачение,няма друг начин.
Имам огромното желание да ти помогна и да си решиш проблема,само че за да стане,трябва да ти взема колата и да седна да си действам,както си работя по принцип,да я изкормя цялата и да видя всяка една жица по отделно дали и къде отива и за какво отива и какъв може да е проблема в цялата работа,за да се случва така.
По повод 6-те релета - до колкото за помня,идеята им беше,че две от тях променят поляритета и така определят нагоре-надолу,а другите 4 са за 4-те прозореца.Точно заради това не можеш да цъкаш два прозореца едновременно,понеже контролера не ти дава.Сваля или вдига едното и после се захваща с другото и така ги обикаля всичките 4.

- Danny boy
- Мнения: 1959
- Регистриран на: Сря 10 яну 2007 18:28
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Пловдив
Re: Пасат комфорт модул проблем Б3 1989г 2Е
колега,прегледай си и нсталацията на ел.стъклата,при мене когато си монтирах на пасата 4те ел стъкла барабар с цялата им инсталациа опасваща колата от годините изолацията на кабелите на местата където се извиват /през маншоните на вратите,към копчетата за управление беше оголена и 2-3 жици в снопа се докосваха на 2-3места.Последва щателно преглеждане на всички проблемни зоони и пребндажиране на цялата инсталация преди монтажа.Проблеми не съм имал.
-
- Мнения: 101
- Регистриран на: Пон 20 дек 2010 23:17
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Пловдив
Re: Пасат комфорт модул проблем Б3 1989г 2Е
Съгласен съм със колегата "Danny boy". При мен беше същият проблем - остаряла на места изолация, вследствие на което се беше начупила, паднала и окъсила към корпус. За да го открия проблема се наложи да махна целия сноп, да махна бандажа, оглед сантиметър по сантиметър и наново бандажиране. В общи линии 3-5 часа не ти мърдат за качествен преглед.
Направи го и ти същото. Проблема ти е там.
Успех
Направи го и ти същото. Проблема ти е там.
Успех
-
- Мнения: 16
- Регистриран на: Сря 22 апр 2009 9:22
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Sofia
Re: Пасат комфорт модул проблем Б3 1989г 2Е
peter70 написа:Съгласен съм със колегата "Danny boy". При мен беше същият проблем - остаряла на места изолация, вследствие на което се беше начупила, паднала и окъсила към корпус. За да го открия проблема се наложи да махна целия сноп, да махна бандажа, оглед сантиметър по сантиметър и наново бандажиране. В общи линии 3-5 часа не ти мърдат за качествен преглед.
Направи го и ти същото. Проблема ти е там.
Успех
Благодаря на всички отзовали се на проблема ми,но няма как да я разкостя пред блока.Още веднъж блогодаря на всички за съветите.
Кой е на линия
Потребители, разглеждащи този форум: Zdravkov94 и 96 госта