


Теч на антифриз на Passat Б3 1,8 ми 90 к.с.
-
- Мнения: 17
- Регистриран на: Съб 11 фев 2012 13:06
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Vidin
Теч на антифриз на Passat Б3 1,8 ми 90 к.с.
Здравейте колеги колата ми е Passat Б3 MI 1,8 90конски сили Gas benzin имам сълзене между главата и блока под 3 цилиндър сълзи антифриз . Даите ми идея кво да му правя. Благодаря предварително.
- radotom
- Модератор
- Мнения: 19713
- Регистриран на: Пет 10 мар 2006 19:42
- Автомобил: Passat B6
- Двигател: CBBB
- Местоположение: Пловдив
Re: Теч на антифриз на Passat 2
Като за начало научи кой точно модел ти е Пассата
viewtopic.php?f=6&t=38785
След това попрочети малко из форума и накрая хващай ключовете да отиваш да сменяш гарнитурата на главата
По някое време се поспри и погледни дане би теча да е бил не от там, където ти си мислиш, а от пластмасовия фланец, от който излиза дебелия маркуч за към радиатора... и го смени (фланеца, не маркуча)

viewtopic.php?f=6&t=38785
След това попрочети малко из форума и накрая хващай ключовете да отиваш да сменяш гарнитурата на главата
По някое време се поспри и погледни дане би теча да е бил не от там, където ти си мислиш, а от пластмасовия фланец, от който излиза дебелия маркуч за към радиатора... и го смени (фланеца, не маркуча)
- plamen000000
- Мнения: 989
- Регистриран на: Сря 13 фев 2008 19:22
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: София
Re: Теч на антифриз на Passat 2
Радо, мани не го стрескай човека, мисля си че е от фланеща, тоя фланец от топло-студено е сдал багажа.Сменяй фланеца и не се главоболи аз преди 10 дена я правих тая процедура и на двете коли.
- lubecku
- Мнения: 393
- Регистриран на: Нед 22 мар 2009 19:04
- Автомобил: mk3
- Двигател: ABF
- Местоположение: sofiq bulgaria
- Контакти:
Re: Теч на антифриз на Passat Б3 1,8 ми 90 к.с.
По мястото което описваш най вероятно е фланеца с дебелия маркуч,
не този от зад на главата към отоплението защото там наклона на мотора е обратен и не би трябвало да подлива
до отпред, при мен от изпускане на антифриз от там по главата имаше много приятни язви които, да чукам на дърво
новия О-пръстен на новия фланец игнорира и теча спря, така че колкото по навреме толко по добре !
не този от зад на главата към отоплението защото там наклона на мотора е обратен и не би трябвало да подлива
до отпред, при мен от изпускане на антифриз от там по главата имаше много приятни язви които, да чукам на дърво
новия О-пръстен на новия фланец игнорира и теча спря, така че колкото по навреме толко по добре !
-
- Мнения: 17
- Регистриран на: Съб 11 фев 2012 13:06
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Vidin
Re: Теч на антифриз на Passat Б3 1,8 ми 90 к.с.
Благодара пак колата е с ABS мотор оня троиник го смених и после след около 160 км. маслото стана кафяво а антифриза му падна нивото с около 100 грама.От като сам я купил все надуваше маркучите може ли да е била с прецакана гарнитура ама то пък 3 години как би варвяла.А относно теча има го точно от гарнитурата е и маи е избил на вътре.
- plamen000000
- Мнения: 989
- Регистриран на: Сря 13 фев 2008 19:22
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: София
Re: Теч на антифриз на Passat Б3 1,8 ми 90 к.с.
monchaka1 написа:Благодара пак колата е с ABS мотор оня троиник го смених и после след около 160 км. маслото стана кафяво а антифриза му падна нивото с около 100 грама.От като сам я купил все надуваше маркучите може ли да е била с прецакана гарнитура ама то пък 3 години как би варвяла.А относно теча има го точно от гарнитурата е и маи е избил на вътре.
Колега колата може да върви и с прецакана гарнитура, даже се усеща лека промяна откъм вървеж и човек си вика това дали е от бензина, че така добре върви, ама и добре би трябвало да пуши,незнам забелязал ли си я пуши ли бял пушек значи е гарнитура.
-
- Мнения: 17
- Регистриран на: Съб 11 фев 2012 13:06
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Vidin
Re: Теч на антифриз на Passat Б3 1,8 ми 90 к.с.
пушека си е нормален ама маслото не маи се е пресякло ще го махна и ще сложа друго ама по смотано зада стигна до сервиза и там ще се види кво му е на танка 

- lubecku
- Мнения: 393
- Регистриран на: Нед 22 мар 2009 19:04
- Автомобил: mk3
- Двигател: ABF
- Местоположение: sofiq bulgaria
- Контакти:
Re: Теч на антифриз на Passat Б3 1,8 ми 90 к.с.
Да зависи къде е пробила гарнитурата дали хваща и маслена магистрала или е направо в цилиндъра,
ако е направо в цилиндъра ще го разбереш по свещи например или по буталото в ГМТ на съответното бутало,
доста ще са се изчистили да не кажа че ще са лъскави, и малкото количество вода в горивната камера я прави като нова (поне на вид), това както каза колегата е съчетано с припушване тип парен локомотив, което обаче при наличие на АГУ или изряден мотор в комбинация с читава генерация имаме като резултат един конденз подобен на този зимно време ,но го има е през лятото, моята си припушва пара дори в най топлите дни докато не загрее качественно генерацията, та вариантите не са много. За мен най-добрия вариант е да се замери налягането на мотора ! Успех колега
ако е направо в цилиндъра ще го разбереш по свещи например или по буталото в ГМТ на съответното бутало,
доста ще са се изчистили да не кажа че ще са лъскави, и малкото количество вода в горивната камера я прави като нова (поне на вид), това както каза колегата е съчетано с припушване тип парен локомотив, което обаче при наличие на АГУ или изряден мотор в комбинация с читава генерация имаме като резултат един конденз подобен на този зимно време ,но го има е през лятото, моята си припушва пара дори в най топлите дни докато не загрее качественно генерацията, та вариантите не са много. За мен най-добрия вариант е да се замери налягането на мотора ! Успех колега

- lubecku
- Мнения: 393
- Регистриран на: Нед 22 мар 2009 19:04
- Автомобил: mk3
- Двигател: ABF
- Местоположение: sofiq bulgaria
- Контакти:
Re: Теч на антифриз на Passat Б3 1,8 ми 90 к.с.
Сега пак прочетох мнението ти и ми стана още по интересно как хем е избил на вън теча от гарнитурата хем ти цапа маслото, и как така е покафеняло маслото, нали се сещаш че 160км е достатъчен пробег за качественно масло да отмие нагари и да се оцвети, а тея 100грама напълно възможно да са се скрили след като колата се е обезвъздушила.
-
- Мнения: 17
- Регистриран на: Съб 11 фев 2012 13:06
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Vidin
Re: Теч на антифриз на Passat Б3 1,8 ми 90 к.с.
Маслото бавно достига до цвета на бозата навън го виждам как сълзи но съм убеден че е и навътре маи гарнитурата е отишла.
Става вапрос за антифриза че го виждам

-
- Мнения: 17
- Регистриран на: Съб 11 фев 2012 13:06
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Vidin
Re: Теч на антифриз на Passat Б3 1,8 ми 90 к.с.
Може ли маслото да си е променило цвета на боза от конденза. Благодаря предварително.
-
- Мнения: 159
- Регистриран на: Пет 05 фев 2010 18:55
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Божурище
-
- Мнения: 17
- Регистриран на: Съб 11 фев 2012 13:06
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Vidin
Re: Теч на антифриз на Passat Б3 1,8 ми 90 к.с.
Колеги при мен се оказа че блока е спукан маи че търсим двигател та мисалта ми е става ли друг мотор различен от ABS СМИСЪЛ не на захващане а на инсталация.Благодаря
- swir4o
- Мнения: 321
- Регистриран на: Чет 09 апр 2009 20:23
- Автомобил: VW Passat Variant Pacific
- Двигател: 1.8 ADZ
- Местоположение: Plovdiv
Re: Теч на антифриз на Passat Б3 1,8 ми 90 к.с.
Става ADZ- едно към едно
-
- Мнения: 17
- Регистриран на: Съб 11 фев 2012 13:06
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Vidin
Re: Теч на антифриз на Passat Б3 1,8 ми 90 к.с.
swir4o написа:Става ADZ- едно към едно
колко кубика е тоя мотор и колко конски сили е
Кой е на линия
Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 53 госта