Здравейте, бензиномерът не ми работи. Откачих буксата дето се намира над резервоара, и сложих един кламер на в буксата (в средните клеми).
След това дадох на контакт и стрелката се премести. Затова си мисля, че не ми работи датчикът за нивото на бензина.
Някой знае ли как се сменява този датчик?
Неработещ бензиномер.
- predat0r
- Мнения: 2810
- Регистриран на: Чет 02 фев 2012 13:44
- Автомобил: Mercedes-Benz W203
- Двигател: C270CDI
- Местоположение: АСЕНОВГРАД
Re: Неработещ бензиномер.
В резервоара ти е в кошничката която е бензиновата помпа
Нензам дали се сменя само поплавъка или направо нова кошница трябва да търсиш 


- predat0r
- Мнения: 2810
- Регистриран на: Чет 02 фев 2012 13:44
- Автомобил: Mercedes-Benz W203
- Двигател: C270CDI
- Местоположение: АСЕНОВГРАД
Re: Неработещ бензиномер.

- vladovelin
- Мнения: 1323
- Регистриран на: Чет 27 дек 2007 11:18
- Автомобил: Golf3 GTI
- Двигател: 2E 1994
- Местоположение: Пазарджик
Re: Неработещ бензиномер.
Смяната на датчика за нивото на бензина не е трудно.
Откачва се буксата с проводниците.
Свалят се скобите на двата маркуча и се изваждат от тръбичките / желателно е да се бележат кой маркуч на коя тръбичка е /.
Развива се голямата пластмасова гайка, която държи фланеца към резервоара.
Следва повдигане на фланеца нагоре / внимателно /.
Хваща се кошницата на помпата с ръце,натиска се надолу и се завърта обратно на часовата стрелка.
След освобождаването на помпата от дъното на резервоара,внимателно се изважда на навън.
Поплавъка и реостата са отстрани на кошницата.Захванати са с пластмасови закопчалки и след освобождаването им нивомера е отделен / двата проводника трябва да се извадят от клемите/.
Тези датчици по моргите въвят по 5-10лв / зависи как го намериш /.На реостата има един номер - гледай да съвпада с твоя.
Сглобяването по обратен ред, като си направи проба преди да вкараш помпата в резервоара.
Желателно е бензина в резервоара да е по-малко, по-лесно се работи.
Откачва се буксата с проводниците.
Свалят се скобите на двата маркуча и се изваждат от тръбичките / желателно е да се бележат кой маркуч на коя тръбичка е /.
Развива се голямата пластмасова гайка, която държи фланеца към резервоара.
Следва повдигане на фланеца нагоре / внимателно /.
Хваща се кошницата на помпата с ръце,натиска се надолу и се завърта обратно на часовата стрелка.
След освобождаването на помпата от дъното на резервоара,внимателно се изважда на навън.
Поплавъка и реостата са отстрани на кошницата.Захванати са с пластмасови закопчалки и след освобождаването им нивомера е отделен / двата проводника трябва да се извадят от клемите/.
Тези датчици по моргите въвят по 5-10лв / зависи как го намериш /.На реостата има един номер - гледай да съвпада с твоя.
Сглобяването по обратен ред, като си направи проба преди да вкараш помпата в резервоара.
Желателно е бензина в резервоара да е по-малко, по-лесно се работи.
Кой е на линия
Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 77 госта