проблем с обороти
проблем с обороти
Здравейте господа.Доста отдавна разглеждам темите във форума и наистина научих доста неща и проблеми за които не съм се и замислял. А сега се нуждая от помощ.Реших да ида на майстор да смени на пасата-1.8 mi abs 92г. гумички на клапаните . всичко мина добре до момента на центровката.И си е..а м....а.Колата държи 2000 об.постоянно, мотора се тресе все едно не работи цилиндър и бълва черен дим от ауспуха.Майстора се заклева че центровката е идеална.Да ама преди интервенцията колата работеше като часовник.Ако на някой му се е случвало такова чудо моля да сподели и да даде идеи от къде може да е.Благодаря Ви.
Здравейте отново .днес от рано почнаха колата,всичко от начало .Закачиха ангренажа ,след завъртане на делкото, оборотите паднаха но щом се изфорсира мотора оборотите падат след известно време т.е не успокоява както трябва и при нормални обороти отново мотора притриса.ТОГАВА съвсем случайно, майстора побутна един маркуч:
започна да духа въздух под налягане .щом го хвана здраво с ръка всичко си дойде на място .Маркуча беше станал като дъвка и се беше сцепил.Смени го донастрои делкото и колата заспа.Естествено докато го режеше много сериозно се обидиха майките на Ханс, на фирмата и на маркуча.А сега поканих майстора и двама трима другари да полием ремонта и да си излекувам създаденото главоболие пък и да пробваме тазгодишната.БЛАГОДАРЯ за компетентните отговори.
- MobilLife
- Мнения: 551
- Регистриран на: Пет 31 мар 2006 16:39
- Автомобил: Wv golf 5 +
- Двигател:
- Местоположение: Мездра-Марс
- Контакти:
pyrpyl написа:Според мен може да е маркуча за маслените пари от капака на клапаните към дюзата......може би, но не съм сигуренНо там не духа въздух, а смуче от всмукателните колектори......
Тц, не е от този мъркуч - може да си перкаш и без него - от някои друг ще да е....
Айде колегата да каже кой е та да ни светне

- pyrpyl
- Мнения: 83
- Регистриран на: Вто 18 апр 2006 20:13
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Русе
- Контакти:
MobilLife написа:pyrpyl написа:Според мен може да е маркуча за маслените пари от капака на клапаните към дюзата......може би, но не съм сигуренНо там не духа въздух, а смуче от всмукателните колектори......
Тц, не е от този мъркуч - може да си перкаш и без него - от някои друг ще да е....
Айде колегата да каже кой е та да ни светне
На брат ми Г3-ката и на едно Ауди 80 при спукан такъв маркуч ги имаше идентичните проблеми....., така че.....най-добре е той сам да си каже

точно маркуча който влиза във сервото .от към сервото е пластмасов.Аз съм го отбелязал на снимката ....едно червено белегче .Мислих че го направих достатъчно голямо а сега като гледам ,едва се вижда . И все паккато погледнеш близкия край на блока, леко зад него то се вижда.Не знам за какво за какво служи но доста яко духаше.при основата маркуча е гумен точно там се беше разцепил почти по цялата дължина и предполагам че при свалянето на капака на главата и разните там барникания маркуча се е доскапал.
-
- Мнения: 1008
- Регистриран на: Вто 21 мар 2006 7:56
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Бургас
- Контакти:
kaloyan22 написа:BECKER написа:точно маркуча който влиза във сервото .от към сервото е пластмасов.quote]
Този "маркуч" е за вакуум и е много важен за моноинжекциите.От него излиза шлауха (отиваща до главата на дюзата), която при спукване води до същите проблеми...
малко закъснение, но този маркуч е за сервото вакума и като смуче оттам оборотите падат бавно или не падат и сместта е обеднена, все едно че тампона на моното е скъсан, даже е по-лошо защото обеднява само 4-ти цилиндър, тъй като вакума за сервото се взима под дросел клапата.
Кой е на линия
Потребители, разглеждащи този форум: difata и 63 госта