проблем с обороти

Техническа и сервизна информация за Passat
Потребителски аватар
BECKER
Мнения: 146
Регистриран на: Сря 08 ное 2006 0:17
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Петрич

проблем с обороти

Мнениеот BECKER » Нед 26 ное 2006 21:17


Здравейте господа.Доста отдавна разглеждам темите във форума и наистина научих доста неща и проблеми за които не съм се и замислял. А сега се нуждая от помощ.Реших да ида на майстор да смени на пасата-1.8 mi abs 92г. гумички на клапаните . всичко мина добре до момента на центровката.И си е..а м....а.Колата държи 2000 об.постоянно, мотора се тресе все едно не работи цилиндър и бълва черен дим от ауспуха.Майстора се заклева че центровката е идеална.Да ама преди интервенцията колата работеше като часовник.Ако на някой му се е случвало такова чудо моля да сподели и да даде идеи от къде може да е.Благодаря Ви.




Потребителски аватар
Asen_D
Мнения: 2239
Регистриран на: Чет 19 яну 2006 0:25
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София

Мнениеот Asen_D » Нед 26 ное 2006 21:49


Провери дали е зацепил ангренажа правилно,
и ако не е :beat_butt2


Потребителски аватар
Теодор
Мнения: 4928
Регистриран на: Вто 21 ное 2006 16:27
Автомобил: Ford Fiesta 6 BMW 325XI
Двигател:
Местоположение: София

Мнениеот Теодор » Нед 26 ное 2006 21:51


Според мене може да е от неправилно зацепен андренажен ремък. Смени маистора ако има някои друг в Петрич. Ако беше в София имаше голям избор нали четеш форума. Може да отидеш и на VW Сервизи итам да намериш някои от твоя регион.


Boro
Мнения: 167
Регистриран на: Чет 22 дек 2005 13:57
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София

Мнениеот Boro » Пон 27 ное 2006 0:07


Колко време го прави? Няколко минути е нормално, докато се нагласят хидравличните повдигачи.


Потребителски аватар
BECKER
Мнения: 146
Регистриран на: Сря 08 ное 2006 0:17
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Петрич

Мнениеот BECKER » Пон 27 ное 2006 14:26


Здравейте отново .днес от рано почнаха колата,всичко от начало .Закачиха ангренажа ,след завъртане на делкото, оборотите паднаха но щом се изфорсира мотора оборотите падат след известно време т.е не успокоява както трябва и при нормални обороти отново мотора притриса.ТОГАВА съвсем случайно, майстора побутна един маркуч:Изображение започна да духа въздух под налягане .щом го хвана здраво с ръка всичко си дойде на място .Маркуча беше станал като дъвка и се беше сцепил.Смени го донастрои делкото и колата заспа.Естествено докато го режеше много сериозно се обидиха майките на Ханс, на фирмата и на маркуча.А сега поканих майстора и двама трима другари да полием ремонта и да си излекувам създаденото главоболие пък и да пробваме тазгодишната.БЛАГОДАРЯ за компетентните отговори.


Потребителски аватар
K22
Мнения: 1978
Регистриран на: Пон 19 юни 2006 9:18
Автомобил: НИСАН Х ТРЕЙЛ
Двигател: 2200 Д 2005
Местоположение: Плевен

Мнениеот K22 » Пон 27 ное 2006 15:01


Какъв/къде е този маркуч?


Потребителски аватар
Теодор
Мнения: 4928
Регистриран на: Вто 21 ное 2006 16:27
Автомобил: Ford Fiesta 6 BMW 325XI
Двигател:
Местоположение: София

Мнениеот Теодор » Пон 27 ное 2006 18:40


И на мене ми е интересно кои може да е този маркуч защото освен маркуча от колекторите към сервото за друг по които минава въздух не се сещам в момента а един друг колега от форума има почти същия проблем.


Потребителски аватар
pyrpyl
Мнения: 83
Регистриран на: Вто 18 апр 2006 20:13
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Русе
Контакти:

Мнениеот pyrpyl » Пон 27 ное 2006 18:59


Според мен може да е маркуча за маслените пари от капака на клапаните към дюзата......може би, но не съм сигурен :banghead: Но там не духа въздух, а смуче от всмукателните колектори......


Потребителски аватар
MobilLife
Мнения: 551
Регистриран на: Пет 31 мар 2006 16:39
Автомобил: Wv golf 5 +
Двигател:
Местоположение: Мездра-Марс
Контакти:

Мнениеот MobilLife » Пон 27 ное 2006 19:14


pyrpyl написа:Според мен може да е маркуча за маслените пари от капака на клапаните към дюзата......може би, но не съм сигурен :banghead: Но там не духа въздух, а смуче от всмукателните колектори......



Тц, не е от този мъркуч - може да си перкаш и без него - от някои друг ще да е....

Айде колегата да каже кой е та да ни светне :idea:


Потребителски аватар
pyrpyl
Мнения: 83
Регистриран на: Вто 18 апр 2006 20:13
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Русе
Контакти:

Мнениеот pyrpyl » Пон 27 ное 2006 19:21


MobilLife написа:
pyrpyl написа:Според мен може да е маркуча за маслените пари от капака на клапаните към дюзата......може би, но не съм сигурен :banghead: Но там не духа въздух, а смуче от всмукателните колектори......



Тц, не е от този мъркуч - може да си перкаш и без него - от някои друг ще да е....

Айде колегата да каже кой е та да ни светне :idea:

На брат ми Г3-ката и на едно Ауди 80 при спукан такъв маркуч ги имаше идентичните проблеми....., така че.....най-добре е той сам да си каже :078:


Потребителски аватар
BECKER
Мнения: 146
Регистриран на: Сря 08 ное 2006 0:17
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Петрич

Мнениеот BECKER » Пон 27 ное 2006 19:39


точно маркуча който влиза във сервото .от към сервото е пластмасов.Аз съм го отбелязал на снимката ....едно червено белегче .Мислих че го направих достатъчно голямо а сега като гледам ,едва се вижда . И все паккато погледнеш близкия край на блока, леко зад него то се вижда.Не знам за какво за какво служи но доста яко духаше.при основата маркуча е гумен точно там се беше разцепил почти по цялата дължина и предполагам че при свалянето на капака на главата и разните там барникания маркуча се е доскапал.


Потребителски аватар
Теодор
Мнения: 4928
Регистриран на: Вто 21 ное 2006 16:27
Автомобил: Ford Fiesta 6 BMW 325XI
Двигател:
Местоположение: София

Мнениеот Теодор » Пон 27 ное 2006 22:09


Ами при това положение много ясно че няма да има центровка, все едно да караш без двуцевката на генерацията.


Потребителски аватар
Теодор
Мнения: 4928
Регистриран на: Вто 21 ное 2006 16:27
Автомобил: Ford Fiesta 6 BMW 325XI
Двигател:
Местоположение: София

Мнениеот Теодор » Пон 27 ное 2006 22:15


А за макуча за картерните газове с него и без него все тая само може да се удушиш вкупето.


Потребителски аватар
K22
Мнения: 1978
Регистриран на: Пон 19 юни 2006 9:18
Автомобил: НИСАН Х ТРЕЙЛ
Двигател: 2200 Д 2005
Местоположение: Плевен

Мнениеот K22 » Вто 28 ное 2006 12:10


[quote="BECKER"]точно маркуча който влиза във сервото .от към сервото е пластмасов.quote]

Този "маркуч" е за вакуум и е много важен за моноинжекциите.От него излиза шлауха (отиваща до главата на дюзата), която при спукване води до същите проблеми...


ivo123
Мнения: 1008
Регистриран на: Вто 21 мар 2006 7:56
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Бургас
Контакти:

Мнениеот ivo123 » Вто 05 дек 2006 19:40


kaloyan22 написа:
BECKER написа:точно маркуча който влиза във сервото .от към сервото е пластмасов.quote]

Този "маркуч" е за вакуум и е много важен за моноинжекциите.От него излиза шлауха (отиваща до главата на дюзата), която при спукване води до същите проблеми...


малко закъснение, но този маркуч е за сервото вакума и като смуче оттам оборотите падат бавно или не падат и сместта е обеднена, все едно че тампона на моното е скъсан, даже е по-лошо защото обеднява само 4-ти цилиндър, тъй като вакума за сервото се взима под дросел клапата.



Върни се в “Passat”

Кой е на линия

Потребители, разглеждащи този форум: difata и 63 госта