шум в купето

Техническа и сервизна информация за Passat
Потребителски аватар
BECKER
Мнения: 146
Регистриран на: Сря 08 ное 2006 0:17
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Петрич

шум в купето

Мнениеот BECKER » Вто 30 яну 2007 21:41


Здравейте,искам да попитам как е при вас шума от работата на двигателя в купето-примерно при скорост около 100км.ч . Защото при тази скорост имам чувството че гърнето ми е вътре в купето.Махнах старите гърнета(оригиналните)понеже бяха на дупки,и сложих нови-не оригинални разбира се.Бученето даже се усили.Реших да пробвам друг пасат .опита се провали защото тези два които пробвах бяха такива таралясници,че неможе да им се вярва.Въпросът го задавам защото днес карах едно Венто и такъв шум въобще нямаше.Явно нещо не е наред но какво?




Потребителски аватар
Danny boy
Мнения: 1959
Регистриран на: Сря 10 яну 2007 18:28
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Пловдив

Мнениеот Danny boy » Вто 30 яну 2007 21:50


Ами за моя двигател който е долу горе същия като твоя при 100км ч чувам само леко мъркане на двигателя и тук таме малко шум от свистенето на вятъра и други странични шумове.Говоря на 5та предавка иначе на 4та си реве повечко.Честно да ти кажа лятото си съборих задния заглушител в един бордюр на връщане от морето та от Ст Загора на сам гърнето беше в багажника ама шума се увеличи несъществено,та това което имам в предвид е че може би предното и средното гърне допринасят най много за намаляване шума на двигателя.Така че не знам какво са ти слагали ама може и някъде снадките да не са много добри и да издиша


Потребителски аватар
dancing_niki
Скиора
Мнения: 2107
Регистриран на: Нед 24 сеп 2006 17:55
Автомобил: VW Touareg V6 TDI Individual
Двигател: CASA
Местоположение: София

Мнениеот dancing_niki » Вто 30 яну 2007 21:51


Може ли да не са ти съединили гърнетата като хората и оттам да изпуска системата?


Потребителски аватар
Теодор
Мнения: 4928
Регистриран на: Вто 21 ное 2006 16:27
Автомобил: Ford Fiesta 6 BMW 325XI
Двигател:
Местоположение: София

Мнениеот Теодор » Вто 30 яну 2007 21:53


Виж си меката връзка тя оказва най голямо значение за нивото на шума.


Потребителски аватар
BECKER
Мнения: 146
Регистриран на: Сря 08 ное 2006 0:17
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Петрич

Мнениеот BECKER » Вто 30 яну 2007 22:26


Явно самите гърнета са менте, понеже гледах цялата система дали не изпуска от някъде .А за меката връзка незнам тя прокъсва ли се? Възможно ли е в тоя проблем да участва и катализатора(или там каквото е останало от него)?


Потребителски аватар
Теодор
Мнения: 4928
Регистриран на: Вто 21 ное 2006 16:27
Автомобил: Ford Fiesta 6 BMW 325XI
Двигател:
Местоположение: София

Мнениеот Теодор » Вто 30 яну 2007 22:36


Възможно е меката връзка избива най-често от запушен катализатор.


Потребителски аватар
marine
Мнения: 201
Регистриран на: Сря 01 дек 2004 20:45
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Варна

Мнениеот marine » Сря 31 яну 2007 9:52


Ми колега кво да ти кажа...маи така ще я караш :)
На този двигател това е проблем, който до сега не съм чул някой да се похвали че е отстранил.
Сменят цялата генерация,тампоните също на двигателя и...същата работа.
Проблема (поне при мен) 1.8 ABS двигател го прави на определени обороти, някъде от 2900 до 3200 което на различни предаваки е различна скорост, но на 5-та около 100-120.
Все едно самия двигател изпада в резонанс и почва да бучи.
Ама не от гърнетата а от самия двигател доколкото аз го чувам.
Тва е от мен, ако имаш напредък по проблема пиши тук.


Потребителски аватар
Andrey
Мнения: 280
Регистриран на: Вто 28 сеп 2004 17:35
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София
Контакти:

Мнениеот Andrey » Сря 31 яну 2007 9:59


Хайде и аз да се включа. При мен е същото - доста е шумна при скорости над 100. Гледах си гърнетата - ОК са поне на външен вид. Говорих и с един приятел със същата кола 1.8 АБС - сменил е цялата генерация, мека връзка, гърнета, тампони на двг. - нямало ефект.
Не знам само при комбитата ли е така или и при седана.


Потребителски аватар
dancing_niki
Скиора
Мнения: 2107
Регистриран на: Нед 24 сеп 2006 17:55
Автомобил: VW Touareg V6 TDI Individual
Двигател: CASA
Местоположение: София

Мнениеот dancing_niki » Сря 31 яну 2007 10:48


Тогава се замислете, колко са били качествени гърнетата. Може и от избушен катализатор да кънти, а може и гърнетата които са ви сложили изобщо да не са изработени като хората. Има вероятност да не е затегната добре връзката или от колектора към гърнетата, или може и някоя гърнитура на колектора да е заминала. А и защо им се връзвате на майсторите да си сменяте гърнетата. При мен последното е многопластово, даже мой познат майстор ми каза че било неръждавейка вътре. Така че нека да си гние отвън. Важното е отвътре всичко да е наред. Не е зле да проверите дали не се появява този шум при определени обороти, а не при определена скорост. Защото ако го прави на 5-та на 3000 об/мин то би следвало ако е гърнето и на място на 3000 об/мин да го прави.


Потребителски аватар
Dpop
Мнения: 3400
Регистриран на: Сря 25 окт 2006 15:57
Автомобил: VW
Двигател:
Местоположение: София

шум в купето

Мнениеот Dpop » Сря 31 яну 2007 10:53


Аз съм със същия мотор, но при нормално ускоряване започвам да чувам шума му при скорост над 120 км/ч.
До момента не съм сменял само последния шумозаглушител. Средния шумозаглушител го смених с такъв втора ръка, но в добро състояние на "Walker".


Потребителски аватар
Winner25
Мнения: 7339
Регистриран на: Пон 14 мар 2005 15:33
Автомобил: VW Passat B4 B6
Двигател: ABS BKC
Местоположение: Казанлък

Мнениеот Winner25 » Сря 31 яну 2007 11:04


Andrey написа:Не знам само при комбитата ли е така или и при седана.


Аз съм със седан и при мен е така. Имаше цяла тема за тези вибрации и до колкото си спомням никой не беше решил проблема. Аз може да каже че съм свикнал с този шум и вече не ми прави впечатление.


Потребителски аватар
slav
Мнения: 464
Регистриран на: Пон 10 апр 2006 19:40
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Любимец

Мнениеот slav » Сря 31 яну 2007 12:04


marine написа:Ми колега кво да ти кажа...маи така ще я караш :)
На този двигател това е проблем, който до сега не съм чул някой да се похвали че е отстранил.
Сменят цялата генерация,тампоните също на двигателя и...същата работа.
Проблема (поне при мен) 1.8 ABS двигател го прави на определени обороти, някъде от 2900 до 3200 което на различни предаваки е различна скорост, но на 5-та около 100-120.
Все едно самия двигател изпада в резонанс и почва да бучи.
Ама не от гърнетата а от самия двигател доколкото аз го чувам.
Тва е от мен, ако имаш напредък по проблема пиши тук.


Ето това е. При всички ABS мотори в този диапазон го има. Преди година може би имаше няколко теми за този шум и се оказа че при всички е така и доста беше дискутирано. При мен лично на 5-та започва точно и рязко след като подмине 90 /макар и не много натрапчиво лесно се хваща/ и след това при ускоряване полека изчезва като при около 110-120 почти се губи.


Потребителски аватар
Теодор
Мнения: 4928
Регистриран на: Вто 21 ное 2006 16:27
Автомобил: Ford Fiesta 6 BMW 325XI
Двигател:
Местоположение: София

Мнениеот Теодор » Сря 31 яну 2007 12:10


Ето това е. При всички ABS мотори в този диапазон го има. Преди година може би имаше няколко теми за този шум и се оказа че при всички е така и доста беше дискутирано. При мен лично на 5-та започва точно и рязко след като подмине 90 /макар и не много натрапчиво лесно се хваща/ и след това при ускоряване полека изчезва като при около 110-120 почти се губи.[/quote]

    Май си е така, само че при мен шума се усили след като махнах катализатора и сложих резонаторно гърне.


Потребителски аватар
zdrash
Мнения: 681
Регистриран на: Сря 12 апр 2006 12:16
Автомобил: Touareg 7P
Двигател: CVWA
Местоположение: RED village

Мнениеот zdrash » Сря 31 яну 2007 13:54


и моя бръмчи над 90 и утихва над 140 - с оригиналните гърнета е - ходих при 3-ма ауспухджии
и 3-мата казаха в никъв случй да не ги сменям докато не се продупчат
преди карах GOLF II 1.6RF, който беше значително по тих с български гърнета
според мен тоя шум при PASSAT - ите е голяма издънка на производителя
(освен това и вози по твърдо от GOLF-a , ама както е казал шопа - пениш се не пениш се ке те ям)


Потребителски аватар
fena_vd
Мнения: 329
Регистриран на: Съб 03 фев 2007 20:36
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Видин

Мнениеот fena_vd » Нед 04 фев 2007 16:57


zdrash написа:и моя бръмчи над 90 и утихва над 140 - с оригиналните гърнета е - ходих при 3-ма ауспухджии
и 3-мата казаха в никъв случй да не ги сменям докато не се продупчат
преди карах GOLF II 1.6RF, който беше значително по тих с български гърнета
според мен тоя шум при PASSAT - ите е голяма издънка на производителя
(освен това и вози по твърдо от GOLF-a , ама както е казал шопа - пениш се не пениш се ке те ям)
Колега ако си разбил катализатора дрънчи,като му махнеш пълнежа почва да кънти.Не знам какво имате предвид под мека връзка вероятно един чугунен пръстен на изхода на генерацията,там най често се разхлабяват скобите, сменяш и караш. :012:



Върни се в “Passat”

Кой е на линия

Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 64 госта