
ламбда сонда при пасат б4 2.0 115кс
-
- Мнения: 98
- Регистриран на: Чет 14 яну 2010 22:48
- Автомобил: vw passat b4
- Двигател: 2E 115кс
- Местоположение: Русе
ламбда сонда при пасат б4 2.0 115кс
колеги интересува ме нещо в което никак ме няма....имам проблем с пасата, явно в тоците на запалителната система...но явно не е това...
става въпрос че тази кола при равна газ или при ниски обороти се одавя и няма вървене ама грам...а на високи няма проблеми...казаха че е токов проблем, смених всичко(свещи, кабели, капачка и палец и бубина преди половин год) и ефект няма...и ми казаха че е от лабда сонда някои други от дебитомер...и като я закачихме не им хареса амплитудата на четене на ламбда сондата....възможно ли е тези номера да ги прави от нея...????

- snupeca
- Мнения: 11200
- Регистриран на: Чет 03 юли 2008 8:26
- Автомобил: Skoda Octavia
- Двигател: ALH
- Местоположение: Смолян
- Контакти:
Re: ламбда сонда при пасат б4 2.0 115кс
Ако караш на бензин - може.
- radotom
- Модератор
- Мнения: 19716
- Регистриран на: Пет 10 мар 2006 19:42
- Автомобил: Passat B6
- Двигател: CBBB
- Местоположение: Пловдив
Re: ламбда сонда при пасат б4 2.0 115кс
По принцип е възможно. Ламбдата почва да влияе след като позагрее (около 4-5мин) на ниски и средни обороти, а на високи обороти, при повечко газ, никой не му пука за нея, особено пък на контролера
Все пак тя не би трябвало да играе чак толкова голяма роля!
Да не би изпреварвнето на искрата да ти е твърде малко?
Тогава колата е мудна в ниските и началото на средните обороти.
Можеш да пробваш да я изключиш и да покараш без нея да видиш как ще се държи.
За да е коректна пробата - загрей си колата нормално, взми един дебел и голям парцал да си увиеш около ръката и бръкни и изключи ламбдата на загасена кола. Парцала е необходим, защото куплунга е под изпускателния колектор и... ми малко пари!
Ако караш без Ламбда по-дъло ще запише грешка и ще тябва да я триеш с VAG-че

Все пак тя не би трябвало да играе чак толкова голяма роля!

Да не би изпреварвнето на искрата да ти е твърде малко?
Тогава колата е мудна в ниските и началото на средните обороти.
Можеш да пробваш да я изключиш и да покараш без нея да видиш как ще се държи.
За да е коректна пробата - загрей си колата нормално, взми един дебел и голям парцал да си увиеш около ръката и бръкни и изключи ламбдата на загасена кола. Парцала е необходим, защото куплунга е под изпускателния колектор и... ми малко пари!

Ако караш без Ламбда по-дъло ще запише грешка и ще тябва да я триеш с VAG-че

- bobocamaro
- R.I.P
- Мнения: 7510
- Регистриран на: Вто 01 юли 2008 16:21
- Автомобил: Golf 3 GTI
- Двигател: 2E
- Местоположение: София
Re: ламбда сонда при пасат б4 2.0 115кс
Колега 115 коня са три типа двигателя - кой от тях е твоят?
Тази сонда(на атмосферка) внася едни никакви корекции в сместа, съмнявам се от нея да ти скапва по такъв начин. Откачи я и карай без нея за проба.
После ще затриеш тази грешка, за която предупреждава Радо.
Аз на TPS датчик залагам..
Или загубената wired дросел клапа, ако си с AGG, ADY.
Грешки някакви няма ли записани ?
Тази сонда(на атмосферка) внася едни никакви корекции в сместа, съмнявам се от нея да ти скапва по такъв начин. Откачи я и карай без нея за проба.
После ще затриеш тази грешка, за която предупреждава Радо.
Аз на TPS датчик залагам..
Или загубената wired дросел клапа, ако си с AGG, ADY.
Грешки някакви няма ли записани ?
- Iezekil
- Мнения: 6185
- Регистриран на: Вто 14 фев 2012 15:53
- Автомобил: Passat B4 Variant
- Двигател: ABS 94
- Местоположение: Шумен
Re: ламбда сонда при пасат б4 2.0 115кс
Подкрепям за ТПС,за начало да прегледа кабелите на буксата и на всяка цена преди всичко останало,да свали и изчисти до блясък дроселовата клапа.Надявам се да мине само с това и почти съм убеден...особено ако е 2Е.
- radotom
- Модератор
- Мнения: 19716
- Регистриран на: Пет 10 мар 2006 19:42
- Автомобил: Passat B6
- Двигател: CBBB
- Местоположение: Пловдив
Re: ламбда сонда при пасат б4 2.0 115кс
Под аватара на колегата пише, че кухненския му уред е '94г 
Демек - 2Е е.
Ако се съмнявах за AGG/ADY нямаше да споменавам забиването в ниските при размърдване на делко. Там по-скоро щеше да е във високите
А иначе за ТПС-а сте прави!

Демек - 2Е е.
Ако се съмнявах за AGG/ADY нямаше да споменавам забиването в ниските при размърдване на делко. Там по-скоро щеше да е във високите

А иначе за ТПС-а сте прави!

-
- Мнения: 98
- Регистриран на: Чет 14 яну 2010 22:48
- Автомобил: vw passat b4
- Двигател: 2E 115кс
- Местоположение: Русе
Re: ламбда сонда при пасат б4 2.0 115кс
2Е е колеги мотора...а тпс датчика какво е..??? а до колкото знам този комп на колата занулява грешките с махане на плюсовата клема или греша много...
чудех се дали не се влияе от дебитомера ако е мн мръсен и не е чистен от както е кола...а и го закачаха да гледат дали имам някакви грешки на някакъв си бошовски стенд...така говоря 6тото неразбирам от такива електронни щуротиии...и там недава никакви грешки...само за ламбда сондата ми казаха 4е не им харесва как работи...??

- radotom
- Модератор
- Мнения: 19716
- Регистриран на: Пет 10 мар 2006 19:42
- Автомобил: Passat B6
- Двигател: CBBB
- Местоположение: Пловдив
Re: ламбда сонда при пасат б4 2.0 115кс
borkonikoloff написа:...а тпс датчика какво е..??? а до колкото знам този комп на колата занулява грешките с махане на плюсовата клема или греша много...
ТПС (или TPS) = Trottle Pocition Sensor = Датчик положение на дроселова клапа.
Намира се на оста на дросела, към купето и от него излизат 3 кабелчета.
А за контролера грешиш.
Така се чистеха грешки на първите моноинжекциони.
По-старите Digifant (2Е, PB, PF...) си самозачистваха грешките при махане на контакт.
По-новите помнят кът слонове

Всъщност наименованието на тзи инжекциони точно от 'слон' произлизат

Digital Elefant

Бил първия комплексен контролер на БОШ и бил Голяма Работа, като истински слон!

Кой е на линия
Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 32 госта