Основен ремонт на двигател ?!? Б3 88 1,6 бензин

Техническа и сервизна информация за Passat
f1ntA.
Мнения: 4
Регистриран на: Сря 14 сеп 2011 22:55
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София

Основен ремонт на двигател ?!? Б3 88 1,6 бензин

Мнениеот f1ntA. » Сря 04 апр 2012 6:05


Здравейте колеги,
знам,че е писано по тази тема , но ненамирам това което ме интересува.
Става въпрос за Vw Passat 1988г. 1.6 B3 бензин .
Въпросът ми е колко горе - доло излиза основен ремонт на двигател ( гумички и уплътнения на клапаните,сегменти,шлайфане)и всичко необходимо за да спре да гори маслото .Най-вече ме интересува,колко струват тези гумички и сегменти.
Извинявам се отново,че повтарям темата но се рових бая и ненамерих това,което ми трябва.
Самата кола е на 416 хиляди и малко отгоре (непомня точно колко).




Потребителски аватар
radotom
Модератор
Модератор
Мнения: 19716
Регистриран на: Пет 10 мар 2006 19:42
Автомобил: Passat B6
Двигател: CBBB
Местоположение: Пловдив

Re: Основен ремонт на двигател ?!?

Мнениеот radotom » Сря 04 апр 2012 7:43


Те тук малко ценички:
viewtopic.php?f=11&t=295909&start=0
Само да предупредя!
Това, че човек може да си обнови двигателя на 100% не означава, че ще кара нова кола! :012:
Означава само, че с двигателя на тази кола няма да има проблеми :lol:


Потребителски аватар
kr1s0
Мнения: 919
Регистриран на: Нед 20 яну 2008 10:02
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София

Re: Основен ремонт на двигател ?!? Б3 88 1,6 бензин

Мнениеот kr1s0 » Сря 04 апр 2012 16:33


колега друго важно е ако решиш да го отваряш да си готов и за други неща.за да не ти харчи масло освен сегменти,гумички,повдигачи ще ти трябват и перфектни целиндри..или поне в допустимите отклонения.ако не са цилиндрите в ред няма да може сегмента да си свърши работата. :beer


najdobrix
Мнения: 154
Регистриран на: Нед 20 яну 2008 19:55
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София
Контакти:

Re: Основен ремонт на двигател ?!? Б3 88 1,6 бензин

Мнениеот najdobrix » Сря 04 апр 2012 18:37


Около 2000лв +/-200


Потребителски аватар
nuri_3556
Мнения: 790
Регистриран на: Сря 14 юли 2010 15:43
Автомобил: Golf 3+golf 4
Двигател: AEK 1995+AGU 250+
Местоположение: Устина
Контакти:

Re: Основен ремонт на двигател ?!? Б3 88 1,6 бензин

Мнениеот nuri_3556 » Сря 04 апр 2012 18:40


кое е 2000 лв че не разбрах нещо бъркаш май mhihi


najdobrix
Мнения: 154
Регистриран на: Нед 20 яну 2008 19:55
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София
Контакти:

Re: Основен ремонт на двигател ?!? Б3 88 1,6 бензин

Мнениеот najdobrix » Сря 04 апр 2012 18:52


Рециклирането на ДВГ е 2000лв.Нови бутала,лагери,ангренаж,гарнитури,масло,филтри,семеринги и тн.
Евентуално съединител,рециклиране на главата и шлаиф на блока.Работата на маистора.


Потребителски аватар
hayabusa_gsxr
Мнения: 470
Регистриран на: Сря 30 сеп 2009 23:12
Автомобил: Opel Vectra B
Двигател: X20XEV
Местоположение: Бургас/Варна

Re: Основен ремонт на двигател ?!? Б3 88 1,6 бензин

Мнениеот hayabusa_gsxr » Сря 04 апр 2012 18:56


Извод : Смени колата или мотора.


Потребителски аватар
Vidol Nikolov
Мнения: 2168
Регистриран на: Чет 22 яну 2009 12:22
Автомобил: Jetta 1.6
Двигател: PN
Местоположение: ---

Re: Основен ремонт на двигател ?!? Б3 88 1,6 бензин

Мнениеот Vidol Nikolov » Сря 04 апр 2012 18:59


najdobrix написа:Рециклирането на ДВГ е 2000лв.Нови бутала,лагери,ангренаж,гарнитури,масло,филтри,семеринги и тн.
Евентуално съединител,рециклиране на главата и шлаиф на блока.Работата на маистора.


Кво е това рециклиране на главата,да не я дава за претопяване и да му направят нова?
Пълни глупости са това 2000 лева за ремонт на некво просто като жигула 1.6 :screwy

Труда е най-скъпата част от ремонта.Взависимост града и клиента от 300 до 1200 :Mr Green Fun

Автора да си купи един друг мотор 1.6 за 150 лева с документи и като сметне труда за смяна на мотор от около 200 лева ще му се върже 350 :да:


Потребителски аватар
plamen000000
Мнения: 989
Регистриран на: Сря 13 фев 2008 19:22
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София

Re: Основен ремонт на двигател ?!? Б3 88 1,6 бензин

Мнениеот plamen000000 » Чет 05 апр 2012 9:19


Имам пасат 1,6 ез комби '89 за всеки случай понеже колата е на километри и годинки вече смятах горе долу колко ще ми излезе основен ремонт с изцяло нови компоненти по двг без блок и глава, частите излизат за около 700-900 лв в зависимост от качеството им, ако си намериш човек който да ти шлайфа главата и блока и си разбира от работата и ако си техницхески грамотен на средно ниво и имаш и някой друг инструмент под ръка, ти трябва само няколко свободни дни и 1000 лева грубо общо, обновяваш си мотора и гаранция 1 000 000 км не пипаш нищо по него.Сам реши дали да вземеш друг ДВГ незнайно в какво състояние или да си стегнеш твоя.От мен съвет дай тия пари и си стегни колата като хората.


angel1223
Мнения: 367
Регистриран на: Пет 11 апр 2008 10:10
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Бургас

Re: Основен ремонт на двигател ?!? Б3 88 1,6 бензин

Мнениеот angel1223 » Чет 05 апр 2012 13:15


viewtopic.php?f=6&t=217427&start=105 Чети последните постове.


Потребителски аватар
Stenly
Мнения: 1967
Регистриран на: Пет 29 апр 2005 23:22
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София VW Golf mk1 1600GTI EG
Контакти:

Re: Основен ремонт на двигател ?!? Б3 88 1,6 бензин

Мнениеот Stenly » Чет 05 апр 2012 22:58


Ако мотора се прави от А до Я с нови компоненти наистина излиза 2 бона че и отгоре - само буталата нови ОЕМ струват около 500 лв.
Иначе само със смяна на лагери и без задълбочаване може да се направи и под 500 лв двигателя. Въпрос на виждане е човека колко ще задели.
Винаги мотор може да се намери за 100...200.. 1000 цени различни а замисляте ли се какво е състоянието на въпросния мотор ,който купувате въпреки убежденията ,че е перфектен? Как е работил колко е износен и т.н може да се разбере само като се отвори.


Потребителски аватар
villi78
Мнения: 117
Регистриран на: Съб 21 май 2011 13:12
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Troyan
Контакти:

Re: Основен ремонт на двигател ?!? Б3 88 1,6 бензин

Мнениеот villi78 » Чет 05 апр 2012 23:05


f1ntA. написа:Здравейте колеги,
знам,че е писано по тази тема , но ненамирам това което ме интересува.
Става въпрос за Vw Passat 1988г. 1.6 B3 бензин .
Въпросът ми е колко горе - доло излиза основен ремонт на двигател ( гумички и уплътнения на клапаните,сегменти,шлайфане)и всичко необходимо за да спре да гори маслото .Най-вече ме интересува,колко струват тези гумички и сегменти.
Извинявам се отново,че повтарям темата но се рових бая и ненамерих това,което ми трябва.
Самата кола е на 416 хиляди и малко отгоре (непомня точно колко).

За около 1000лв проблема ти е решен,но струва ли си за кола 1988г да се дават тези пари,по добре додай някой лев и купи друга за 2000лв читави коли бол


Потребителски аватар
vladtod®
Мнения: 2080
Регистриран на: Вто 28 мар 2006 15:39
Автомобил: Passat
Двигател:

Re: Основен ремонт на двигател ?!? Б3 88 1,6 бензин

Мнениеот vladtod® » Съб 07 апр 2012 16:07


Пич, смени вложките 10 лв,гарнитура капак 18 лв, труд 30 лв и пак пиши дали ти гори масло не задълбавай в смяна на сегменти, бутала и тем подобни глупости.


Потребителски аватар
kakadu
Мнения: 86
Регистриран на: Съб 03 май 2008 15:04
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Русе

Re: Основен ремонт на двигател ?!? Б3 88 1,6 бензин

Мнениеот kakadu » Съб 07 апр 2012 16:34


Имаме едно Ауди 80 1.8 75к.с.,88година и е над 480 000км от които поне 250 000 са на газ.Два пъти маслообирачи,повдигачи,шлайш и гарнитурка.Първото отваряне беше преди да сложим газовата,защото гореше масълце и пушеше,а второто защото гарнитурата пускаше антифриз по блока на двигателя.Та именно тази кола спря да бута масло преди 250 000км и още от смяна до смяна маслото е бистро и не го губи грам.
Хонинга на блока си стои.
Вече ти си преценяваш колега колко да се задълбочиш с ремонта.
Успех


Потребителски аватар
zfa159
Мнения: 7908
Регистриран на: Сря 31 яну 2007 12:16
Автомобил: Mitsubishi Outlander + B4 Syncro
Двигател:
Местоположение: София
Контакти:

Re: Основен ремонт на двигател ?!? Б3 88 1,6 бензин

Мнениеот zfa159 » Нед 08 апр 2012 10:15


Мисля,че на всички им е ясно какъв е правилния подход в такъв случай и е обсъждано поне 200 пъти и важи за всички части,не само за двигателите :)
1. Преди всичко друго,се разглобява стария двигател и се гледа (мери) какви износвания има.Ако блока е перфектен и не изисква шлайф на цилиндрите,има резон двигателя да се оправи,защото шлайфането на коляновия вал (ако се налага),новите ремонтни лагери и т.н и т.н. и г-рите по двигателя,не са толкова скъпи (едни 500-600лв те оправят).
2. Ако блока е износен на ръба на допуска или над него - мотора на боклука и търсиш следващия.Причината я е казал Стенли по-горе - изшлайфаш ли блока,вече ти трябват ремонтни бутала,те струват една кофа с пари и няма смисъл да се ремонтира (отиваш на над 1000лв за ремонт).
:beer



Върни се в “Passat”

Кой е на линия

Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 49 госта