Преди покупка на Passat B6
-
- Мнения: 1
- Регистриран на: Пон 09 апр 2012 17:26
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Димитровград
Преди покупка на Passat B6
Здравейте!Направо започвам с това,което ме безпокои,защото не знам вече кого да попитам-всеки различно мнение дава..... Проблема е такъв-днес обикалях автокъщите да си търся Пасат 6-ца,да огледам на какви цени вървят 2005,2006 година дали ще са ми по възможностите.Няколко човека обаче ме хвърлиха в тъч като ми обясниха,че тези модели,които тъся имали фабрични дефекти,на около 100хил.км. се сменяла турбина,която струва 3000лв ...общо взето били проблемни автомобили,въпреки иновациите си.Другото,което е - аз видях в нета няколко 6-ци около 12 000лв,а в една борса ми казаха,че за тези пари колата 100% ще има някакъв проблем...започнах сериозно да се смущавам в решението си и затова реших да разбера вашето мнение какво е,преди да продължа да търся автомобил.Благодаря предварително !
- predat0r
- Мнения: 2810
- Регистриран на: Чет 02 фев 2012 13:44
- Автомобил: Mercedes-Benz W203
- Двигател: C270CDI
- Местоположение: АСЕНОВГРАД
Re: Преди покупка на Passat
добре дошъл колега в
.... 


Re: Преди покупка на Passat B6
не слушай глупости от сорта че определен детайл бил фабрично дефектен или че се чупел.
просто колата е висок клас и има доста системи в нея. поддръжката излиза повече от кола произведена 1995 година
и то в пъти - от опит ти го казвам и аз очаквах по-малко пари като поддръжка по тая тази кола.
и за 12к кола на 100 000 км - просто забрави. и за 20к трудно ще намериш такава. разгледай по чуждите сайтове. пасат дизел под 250 000 км не се продава, така че тия които предлагат тук за толкова са 350 000+ км. лекуват им електрониката всякък вече. кабелче за 100 кинта и ставаш бог с малко повече четене.
1 съвет от мен - като харесаш кола - вземи и номера на шасито и отиди в VW. малко се дърпат но дадат ли ти информация за колата - ще разбереш каква е тя всъщност.
и освен първоначалната цена си приготви 3-4к за първоначалното обслужване. не съм чул някой да е дал по-малко до момента. консумативите - масла и ангренаж са от 1000 до 1500 лв (зависи дали автоматик) останалото по почупена ходова част, гуми и тук там неработещи неща.
Иначе оправиш ли я колата става перфектна и ще си я караш с кеф. Просто трябва да свикнеш че даването е много ако искаш да е читава. Поне от 4ма съм чувал че първите няколко месеца с тая кола са най-тегави и мисълта да я пуснеш да се продава отново е доста честа
просто колата е висок клас и има доста системи в нея. поддръжката излиза повече от кола произведена 1995 година

и за 12к кола на 100 000 км - просто забрави. и за 20к трудно ще намериш такава. разгледай по чуждите сайтове. пасат дизел под 250 000 км не се продава, така че тия които предлагат тук за толкова са 350 000+ км. лекуват им електрониката всякък вече. кабелче за 100 кинта и ставаш бог с малко повече четене.
1 съвет от мен - като харесаш кола - вземи и номера на шасито и отиди в VW. малко се дърпат но дадат ли ти информация за колата - ще разбереш каква е тя всъщност.
и освен първоначалната цена си приготви 3-4к за първоначалното обслужване. не съм чул някой да е дал по-малко до момента. консумативите - масла и ангренаж са от 1000 до 1500 лв (зависи дали автоматик) останалото по почупена ходова част, гуми и тук там неработещи неща.
Иначе оправиш ли я колата става перфектна и ще си я караш с кеф. Просто трябва да свикнеш че даването е много ако искаш да е читава. Поне от 4ма съм чувал че първите няколко месеца с тая кола са най-тегави и мисълта да я пуснеш да се продава отново е доста честа

Кой е на линия
Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 56 госта