Т.к. топлия сезон идва и се наложи да си пусна и без друго слабия климатик.... се оказа, че още по-слабо се представя -> почти никак!
Искам да се опитам сам да вникна в нещата и да коригирам проблема, ако ще и лято за лято да е! Занимавам се с ремонт на японски инверторни климатици (и не само) но за домашна употреба и офис машини. С автомобилни опит нямам, но имам голям мерак да мога поне моя си автомобил да поправя....
.... по темата: купих си бързи връзки, фреон R134A, имам си манометри, вакуум помпа... закачих си манометрите и измерих Hi=7bar (като стрелката мърда бързо в обхват +/-0.5bar); Low=2.2bar при включен компресор и при спрян компресор наляганията се изравняват на 5 bar-a. Пипайки тръбичките усещам, че след капилярката има охлаждане но слабо (дори не запотява) на изхода от вътрешния топлообменик темп. е = на външния въздух. Изтичане има, то е ясно. Колата съм я купил 08.2009г. със слабо работещ климатик и до момента не е дозареждана, но вече нивото е паднало критично и съм решил да коригирам нещата.
Изчел съм доста теми, като съм поразбрал някой неща благодарение предимно на колегата zfa159 - [за знанията на който

Въпрос: Как да източа маслото от системата, какво масло да купя за да го допълня или по-добре подменя ? Нямам стенд за автомобилни климатици и затова питам има ли друг вариант ? Благодаря предварително за компетентните мнения
