Необходими инструменти.
13мм вложка с 1/4" ключ, 13мм гаечен за 1 долен болт.
Одеалце, столче
гарнитура


и заемате позиция номер1

както се досещате аз не си послах одеалце и 3 дни ме болят ребрата дето лежах върху двигателя.

разхлабвате отдолу и маслото изтича във ваничка - пробка няма, защото Ханс е решил че никой няма да прави тази операция - направо си купуваме нова кола същия модел.

сваляме капачето

и го забърсваме, поставяме на всяко болче от пастата за фиксиране на болтове
ето и старите са имали нещо (обезмасляваме ги с препарат за почистване на авточасти)

после заемате отново позиция 1
аз налях маслото през пробката , чийто отвор е като сламка и ми отне 40 мин.

По въпроса за маслото:
В 2 документа намерих , че за кутия 01М трябва да е трансмисионно масло като трансмисията - G 052 162 A2 и майстора каза това.
На 1 място намерих, че трябва да е G 052 145 s2 ( или синтетично 75W90) и се обадих на 3 сервиза на ФВ, които са на същото мнение. Аз налях 75W90 и се надявам , ако съм налял грешното да не навреди.
Налях 0,75мл според бюлетина. Между другото източеното масло беше 1,4л - 2х повече.
Мен ме достраша да развия сензора и това което е под него, за да не се счупи като го развивам, че е пластмасово и като му се турят 15години...
Колегата ivchoto се отзова на моята молба за помощ и се оказа, че се сваля сензора за скорост и привода, върху който се крепи. Този привод служи и като щека за мерене на маслото и място за наливане.
Тези дни ще го развия и ще стане ясно 0,75 ли е правилното количество или от завода са му наляли двойно повече.