Очаквам темата за подмяна на крушките от таблото да е полезна на много събратя, като имам в предвид че вече непрекъснато сме на фарове.Процедурата е за Пасат като моя с чупещ волан
Не се пипа нищо по кормилото-само се сваля в долно положение.
Процедурата не е много сложна, стига да днаеш къде са винтовете и чоповете.
Първо трябва да се открият 5 винта за да се свали цялата пластмаса обграждаща таблото носеща насочващите решетки за въздух.
Без усилие се махат пластмаса в дясно от кормилото криеща куплунга за компютъра , в ляво целия блок за фаровете и трите решетки за въздух.Под тях са скрити тези 5 винта.
http://images12.snimka.bg/001714400.jpg
След това се развиват 2 винта по средата на самото табло с уредите.Дърпа се и се усуква докато излезе от жилото за километража ,откачва се буксата с кабелите и се изважда.
Таблото се разделя на две като се развиват 2 по малки винта.
Вътре има 3 крушки с цокъл, които се завътат на 90градуса и се вадят.Цена на оригинална крушка с цокъл 1,8W-13лева, но има само крушка 1,2W-2лева.Носете си оригиналната крушка за сравнение!!Запоих си крушката към цокъла и я монтирах в таблото.
После сглобявана по обратен ред...... но докато не освободих жилото от към двигателя и го избутах на вътре в купето и после с една дълга отвертка само го насочих в чашката на гърба на таблото не влизаше..
Другия път ще дам 5лева да не си хабя нервите :wink:
Как да стигна до крушките на таблото-описание +снимка
- K22
- Мнения: 1978
- Регистриран на: Пон 19 юни 2006 9:18
- Автомобил: НИСАН Х ТРЕЙЛ
- Двигател: 2200 Д 2005
- Местоположение: Плевен
Как да стигна до крушките на таблото-описание +снимка
Последна промяна от K22 на Сря 13 дек 2006 13:39, променено общо 1 път.
- blackpearl
- Мнения: 96
- Регистриран на: Пон 19 юни 2006 11:01
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Пловдив
- Контакти:
Re: Как да стигна до крушките на таблото?
kaloyan22 написа:Нещо ми е слабо осветлението на таблото.С търсачката прегледах 113 теми и нямаше толкова елементарна.Как да стигна до крушките?
Не виждам никакви болтчета по моето табло и трябва явно да се напъва, ама от къде и как?
За съжаление се сваля цялото табло (километраж+часовник+... кой каквото има). Сваля се кормилото ако не се лъжа с камък 24 (имало и друг начин, но аз не го знам) след това се издърпва пластмасата която е пред таблото е с форма на правоъгълник тя е на щипки и общо взето няма какво да се счупи по нея.След това се развиват 2 или 4 видии не си спомням вече. След това се издърпва таблото. Разкача се куплунга с електриката и жилито за километража.Самото табло предния капак е закачен с две видии едната на 9 часа а другата на 3 часа.Крушките при мен са 3 (три). Крушките се развиват много лесно. Завърташ леко на 90 градуса и крушката се изважда.Ако поне една е изгоряла се получавата описаните от теб симптоми.
Успех
P.S. Огледай хубаво за винтчета по пласмасата пред таблото нямам спомени имаше ли и от коя страна са

Последна промяна от Lisho на Пон 11 дек 2006 16:15, променено общо 1 път.
- cerosina
- Мнения: 279
- Регистриран на: Пет 14 окт 2005 10:31
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: София
- Контакти:
При мен , не знам колко ще ти помогна , таблото се отпочва с два винта които са в горната част , главите им гледат надолу към волана.
В таблото светят светодиоди, два реда в горната част на платката.
Само не ми е ясно ако го отвориш и ти светят свички светодиоди, как ще разбереш къде ти е повредата...
Светят ли ти добре врътките за парното, те са вързани с същия ключ които регулира и таблото ?
В таблото светят светодиоди, два реда в горната част на платката.
Само не ми е ясно ако го отвориш и ти светят свички светодиоди, как ще разбереш къде ти е повредата...
Светят ли ти добре врътките за парното, те са вързани с същия ключ които регулира и таблото ?
- Dpop
- Мнения: 3400
- Регистриран на: Сря 25 окт 2006 15:57
- Автомобил: VW
- Двигател:
- Местоположение: София
Как да стигна до крушките на таблото?
Ще ми е много драго да ти помогна събрате по VW kaloyan22. Това упражнение го направих през изминалите почивни дни, този път беше трети по ред откакто имам колата. Крушките които осветяват таблото са три.
Първо трябва да развиеш два витна за шестограм които държат въздушната възгравница към волана откъм таблото. След това много внимателно я издърпай напред и ще видиш кабелче което трябва да откачиш и докато не го сглобиш обратно по никакъв повод не давай на контакт(предполагам се досещаш защо). Следва развиване с отвертка звезда на долната част на пластмасовата тава която е под аварийният бутон на волана. После се развива гайката, държаща волана с гидоре-камък 24. Преди да изтеглиш волана от остта разкачи куплунга който свързва кабела на въздушната възглавница под волана, вижда се след като си махнал пластмасовата тава от долу.
В момента няма да имам възможност да опиша цялата процедура до край, но ако желаеш ми пиши на лични и може да се чуем.
Успех
Първо трябва да развиеш два витна за шестограм които държат въздушната възгравница към волана откъм таблото. След това много внимателно я издърпай напред и ще видиш кабелче което трябва да откачиш и докато не го сглобиш обратно по никакъв повод не давай на контакт(предполагам се досещаш защо). Следва развиване с отвертка звезда на долната част на пластмасовата тава която е под аварийният бутон на волана. После се развива гайката, държаща волана с гидоре-камък 24. Преди да изтеглиш волана от остта разкачи куплунга който свързва кабела на въздушната възглавница под волана, вижда се след като си махнал пластмасовата тава от долу.
В момента няма да имам възможност да опиша цялата процедура до край, но ако желаеш ми пиши на лични и може да се чуем.

Успех
- Dpop
- Мнения: 3400
- Регистриран на: Сря 25 окт 2006 15:57
- Автомобил: VW
- Двигател:
- Местоположение: София
При нашият модел това е невъзможно за съжаление
Нова крушка-оригинална струва 12 лв., но можеш да си купиш за 50 стотинки само цокъл и като удължиш крачетата със жички да припоиш към старата фасунка, както направих аз. Крушката е 1,2 вата. Аки си подготвиш необходимите инструменти, цалата операция може да се извърши за 2-3 часа при внимателна работа, за да не се счупи нещо.
Успех
cerosina написа:Ми пробвай да не сваляш волана. При мен се изважда таблото и без да е свален.
Нова крушка-оригинална струва 12 лв., но можеш да си купиш за 50 стотинки само цокъл и като удължиш крачетата със жички да припоиш към старата фасунка, както направих аз. Крушката е 1,2 вата. Аки си подготвиш необходимите инструменти, цалата операция може да се извърши за 2-3 часа при внимателна работа, за да не се счупи нещо.
Успех
Кой е на линия
Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 44 госта