Здравеите колеги.Днес с мои колега решихме да настроим тпс-а на моя пасат понеже беше пипан и досега ме беше шубе да го пипам.Имах малко проблеми с обороти,сутрешно палене и нещо не беше наред при положение че всичко е сменено и колата е обслужена.
Взехме мултицет и замерихме 1и2пин на буксата при прибран степ мотор.Показваше 0.67волта,врътнахме го наляво до 0.19волта.Рестартирахме и паля,1500об.като загря точно 900,никакво колебание на оборотите,само ме притесняват тези 1500об.дали е нормално защото досега ми е дигала само 1200об.,при първо палене.Нещо което забелязах е че не ми пропадат оборотите както до сега,форсирам и падат точно на 900,непадат първо на 700 и тогава на 900 както беше до сега.Ако някои сподели дали 1500об.при първи старт дали е нормално ще съм благодарен.Данните за волтовете на 1,2пин ги взех от форума,0,19-0,21волта.
Да ви кажа че я мерих и на загрял двигател и пак показва 0,19волта.Поздрави.
Настроика на ТПС-пасат 1.8 abs
-
- Мнения: 110
- Регистриран на: Нед 17 окт 2010 16:39
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: burgas
- pas1.8mi
- Мнения: 5208
- Регистриран на: Нед 10 окт 2004 14:08
- Автомобил: Passat B5
- Двигател: 1.8T AEB 1999
- Местоположение: София,Плевен
Re: Настроика на ТПС-пасат 1.8 abs
Ако си с много голямо предварение пак се получава този ефект!
-
- Мнения: 110
- Регистриран на: Нед 17 окт 2010 16:39
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: burgas
Re: Настроика на ТПС-пасат 1.8 abs
Radotom точно от тук черпих информация,благодаря че ми я пращаш,неразбрах дали са нормални 1500оборота при запалване.Благодаря и на pas1.8mi,аз в момента съм на 8*миналия месец го правих,ще го коригирам на 6*.Утре като запаля сутринта ще видя дали има промяна.Все пак аз не съм диагностик,но много неща си ги правя сам.Radotom,много неща са ми интересни,много от тях са непознати на някои маистори,аз чета много,и мнения като твоето са ми от помощ.Ще ви кажа след 1-2дена как е колата.Трябва да я пробвам,за разход няма да следя,ще следя за добра работа на мотора,разхода се оправя лесно.Ако мотора работи добре,разхода щее добре.Поздрави.
-
- Мнения: 110
- Регистриран на: Нед 17 окт 2010 16:39
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: burgas
Re: Настроика на ТПС-пасат 1.8 abs
Еи пичове много сте ми далеч,набързо щях да ви събера на 1 бургаска мускатова и щяхме да решим проблема,единия в Плевен,другия в Пловдив,ама има време лятото сега започва.
- spoocky
- Мнения: 103
- Регистриран на: Съб 12 сеп 2009 15:37
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: България
Re: Настроика на ТПС-пасат 1.8 abs
Тъй като и аз го карам самоук... Питам добре и Пипам после... та да попитам и да ползвам на колегата темата...Това ТПС и степ мотор от какво са съкращения, щото процедурата с чистенето на дросела я направих и след 2 седмици пак играта м/у 700 и 900 оборота и предполагам че това трябва и аз да направя?!?
PS и та къде да ги търся тези животни
PS и та къде да ги търся тези животни

- radotom
- Модератор
- Мнения: 19711
- Регистриран на: Пет 10 мар 2006 19:42
- Автомобил: Passat B6
- Двигател: CBBB
- Местоположение: Пловдив
Re: Настроика на ТПС-пасат 1.8 abs
ТПС = TPS = Trotle Position Sensor или на прост царски - датчик на положението на дроселовата клапа.
Степ-мотор е Step Motor или стъпково моторче (нищо, че нищо стъпково няма в него!
) Това пък е моторчето, дето ти движи дросел-клапата и индиректно ТПС-а.
Търсиш ги около дросела
Степ-мотор е Step Motor или стъпково моторче (нищо, че нищо стъпково няма в него!

Търсиш ги около дросела

Кой е на линия
Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 59 госта