Пускам темата, защото в търсачката намерих разни работи, но не всичко, което ми трябва. Та значи: Днес на пасатора на баща ми радиаторът каза ауф видерзен и приключи. Въпросът ми е следният: Има ли някакви пинизи относно климатика, когато се прави радиаторът за парното на Б4? Трябва ли да се свалят копчетата и как, трябва ли да му се отделя специално внимание при свалянето на цялото табло и тн. 2ри въпрос: Как аджеба да сваля 2та еърбега - на волана и на пасажерското място - специални букси има ли (предполагам че да), къде са и има ли опасност да ми избухнат в лицето поради "преклонната" възраст? 3ти въпрос: Тъй като съм правил същата операция на б3, без климатик и еърбег - много по-лесно, самото табло има ли също толкова много винтове и къде са скрити?
Благодаря предварително и стискайте палци! Очаква ме едно вълшебно приключение...

ПС: Ако някой е правил същата операция на б4, ще се радвам да сподели опит и евентуално снимки...