Сигнал на зумера за фарове на Пасат Б5.
-
- Мнения: 555
- Регистриран на: Пет 26 дек 2008 13:15
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: София
Сигнал на зумера за фарове на Пасат Б5.
Здравейте колеги и честита нова година.Искам да попитам за Пасат б5 97 година със зеленото осветление на таблото, какъв трябва да е звука на зумера за забравени фарове, защото при мене от няколко дни изчезна, но преди това като го имаше наподобяваше нещо като жужене.В търсене на неизправности пуснах един аутпут тест на фабричните сигнали и там на гонг и зумер ми изписуква нещо като повтарящо се динг-динг-динг....., та ме хвърли в разум да неби да е слаган някакъв допълнителен зумер, а оригиналния да е забранен с ваг-ком, защото въпросното динг-динг-динг........... не съм го чувал да се появява по никаква причина досега, а иначе другите сигнализации си работят.
- sportul
- Мнения: 1218
- Регистриран на: Съб 06 сеп 2008 22:12
- Автомобил: Passat B5 Peugeot 407 RHR BVM6
- Двигател: RHR Delphi DCM
- Местоположение: Варна
Re: Сигнал на зумера за фарове на Пасат Б5.
плътен звук е
-
- Мнения: 555
- Регистриран на: Пет 26 дек 2008 13:15
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: София
Re: Сигнал на зумера за фарове на Пасат Б5.
А някой може ли да каже със сигурност дали сигнала за запалени фарове и сигнала при светване на резервата за гориво идват от едно и също място, защото при мене сигнализацията за гориво си изсвирва, а зумера за фаровете на свири.Питам понеже четох мнения в разни теми, че щом свирели другите сигнализации, зумера бил наред.
Re: Сигнал на зумера за фарове на Пасат Б5.
Щом го чуваш значи е наред ако не работи само за забравените светлини провери дали ти свети плафона на вратата когато е отворена понеже дефектират микроключетата.Аз имам проблем с моето на шофьорската врата и съответно нямам сигнализация,но ще го оправям когато се затопли времето!
- siko2
- Мнения: 164
- Регистриран на: Вто 24 май 2011 13:27
- Автомобил: VW Passat B5 1997
- Двигател: ADR
- Местоположение: София
Re: Сигнал на зумера за фарове на Пасат Б5.
При моя пасат 97г. като си забравя фаровете нищо не се чува! Като отворя вратата всички плафони светват в колата! Ако имате предвид този който е на вратата - при мен няма такива плафони. Може ли въобще да нямам зумер?
-
- Мнения: 555
- Регистриран на: Пет 26 дек 2008 13:15
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: София
Re: Сигнал на зумера за фарове на Пасат Б5.
Според мене няма такъв вариант да нямаш зумер колега.И при мене плафоните при отваряне на шофьорската врата светят, но зумера изчезна.За съжаление в шофьорската врата имало 4 контактни ключета, така че май излиза, че можеш да имаш работещи плафони и неработещ зумер.Но нека някой който е имал подобен проблем да каже със сигурност как се разбира дали зумера е изгорял или някое микроключе прави мизерии.
-
- Мнения: 22
- Регистриран на: Вто 17 апр 2012 17:16
- Автомобил: passat
- Двигател: AFN
- Местоположение: karluvu
Re: Сигнал на зумера за фарове на Пасат Б5.
Мокро ключето неправи контакт,то е спластмасовокраче което се износва .Разглабя се цялата врата и паронника на вратата в него влизат два кабела.Удъжаваш крачето и си ти..
-
- Мнения: 14
- Регистриран на: Пет 14 яну 2011 12:12
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Sofia
Re: Сигнал на зумера за фарове на Пасат Б5.
Мога да споделя от личен опит несгодите си с тези микроключета. Притежевам В5 1.9 TDI 110 к.с., комби. Отначало забелязах на една от задните ми врати, че при отваряне на вратата не светват плафоните в купето. Тогава оставих проблема нерешен, тъй като знаейки какво разглобяване ме чака, отложих за по-късно. Но се случи така, че една по една вратите взеха да отказват. Сякаш по команда осветлението на всички врати се развали, включително и на шофьорската врата. Микро ключето там играе както роля на прекъсвач за осветлението на купето, така и като включвател на зумера за забравени светлини (при изваден контактен ключ, разбира се). Случи се така, че почти разредих един акумулатор, забравяйки включени габарити.
Микро ключетата се намират на най-малко достъпното място във вратата. Знам го защото съм разглобявал всичките врати една по една. Мога да се явя на олимпийски игри за любители майстори по разглобяване на врати на В5. Развиват се няколко болта, свалят се корите, които са на клипси, откачат се ел.куплунзи и куки за ръчното отваряне, после следва откачяне на прозореца, сваляне на метална носеща част за всички части, сваляне механизма на ключалката, където се намира сакралната част. И това е един бутон който се контролира от гъбица в механизма на вратите. Ако има желаещи, имам снимков материал.
Проблемите продължават с това, че въпросното бутонче трудно се намира в оригинал. Има в E-bay, но са цифромания.
Ето защо аз постъпих по следния начин:
1. Каква верига комутира бутона? - се запитах. Прегледах схемите и видях, че въпросните ключета отделят масата на автомобила от консуматора, т.е. ключ на маса.
2. Като е така, реших да взема маса от друго място и да изнеса друг вид бутон на друго място. Купих от обикновените автобутони (0.60 лв. броя) и ги монтирах на 1/3 от височината на гредите на вратите. Пробиват се 3 дупки - една по-голяма за лоста, който се вдижи и прави контакт и 2 по-малки за захващане ушите на бутона към маса със саморези. Тези бутони заспаха и вратите идеално ги затварят/отварят.
3. Захващането на маса става като се разглоби само кората на вратата и едни гумени шапки за ел.кабелите. Има само един кабел, който се монтира към новия бутон и той преминава през отворите където минават заводските кабели. После се търси кабел "минус", който е обикновено кафяв.
Така реших проблемите си на всички врати, зумерът за забравени светлини също се оправи.
Микро ключетата се намират на най-малко достъпното място във вратата. Знам го защото съм разглобявал всичките врати една по една. Мога да се явя на олимпийски игри за любители майстори по разглобяване на врати на В5. Развиват се няколко болта, свалят се корите, които са на клипси, откачат се ел.куплунзи и куки за ръчното отваряне, после следва откачяне на прозореца, сваляне на метална носеща част за всички части, сваляне механизма на ключалката, където се намира сакралната част. И това е един бутон който се контролира от гъбица в механизма на вратите. Ако има желаещи, имам снимков материал.
Проблемите продължават с това, че въпросното бутонче трудно се намира в оригинал. Има в E-bay, но са цифромания.
Ето защо аз постъпих по следния начин:
1. Каква верига комутира бутона? - се запитах. Прегледах схемите и видях, че въпросните ключета отделят масата на автомобила от консуматора, т.е. ключ на маса.
2. Като е така, реших да взема маса от друго място и да изнеса друг вид бутон на друго място. Купих от обикновените автобутони (0.60 лв. броя) и ги монтирах на 1/3 от височината на гредите на вратите. Пробиват се 3 дупки - една по-голяма за лоста, който се вдижи и прави контакт и 2 по-малки за захващане ушите на бутона към маса със саморези. Тези бутони заспаха и вратите идеално ги затварят/отварят.
3. Захващането на маса става като се разглоби само кората на вратата и едни гумени шапки за ел.кабелите. Има само един кабел, който се монтира към новия бутон и той преминава през отворите където минават заводските кабели. После се търси кабел "минус", който е обикновено кафяв.
Така реших проблемите си на всички врати, зумерът за забравени светлини също се оправи.
Кой е на линия
Потребители, разглеждащи този форум: Google [Bot] и 34 госта