Ламбда на PASSAT B3

Техническа и сервизна информация за Passat
Потребителски аватар
ewipito
Мнения: 131
Регистриран на: Вто 12 апр 2011 19:36
Автомобил: VW PASSAT B3
Двигател: RP 1988
Местоположение: Pernik, Radomir

Ламбда на PASSAT B3

Мнениеот ewipito » Пон 11 юни 2012 22:19


Здравейте. Значи историята е такава- още като го взех пасата беше с ламбда и си работеше нормално(нямаше газ)
дроселовата клапа беше ограничена до половината(разхлабено жило) и само на топъл въздух работеше и правеше 200... След това ламбдата се прецака и почна да обогатява толкова много че под 3000 оборота колата не можеше да работи и от зад беше по зле от дизел... Без нея-ОК обаче, след като се сложи и газта стана куцо магаре.. Сега съм махнал маркуча от емблемата но поне е на студен въздух, и газта се отваря на 100% но пак не върви добре на бензин. Та идеята ми е някой ако е страдал от подобен проблем да ми препоръча от къде да си взема ламбда на прилична цена и обмислям идея за уред-бедно/богато за да я регулирам и на газ да не побърква компютъра scare :Mr Green Fun

P.S: Двигател RP(stock)




Потребителски аватар
snupeca
Мнения: 11200
Регистриран на: Чет 03 юли 2008 8:26
Автомобил: Skoda Octavia
Двигател: ALH
Местоположение: Смолян
Контакти:

Re: Ламбда на PASSAT B3

Мнениеот snupeca » Пон 11 юни 2012 22:22


mhihi На газ ламБата не играе роля. Не ти върви или от предварение заради газта, центровка итн.


Потребителски аватар
ewipito
Мнения: 131
Регистриран на: Вто 12 апр 2011 19:36
Автомобил: VW PASSAT B3
Двигател: RP 1988
Местоположение: Pernik, Radomir

Re: Ламбда на PASSAT B3

Мнениеот ewipito » Пон 11 юни 2012 22:29


Знам че на газ не играе роля :) Просто искам да върви на бензин защото сега почти разлика няма, на газ ми дава 8л/100км а на бензин 9л/100км
Предварението е 5~6 градуса


Потребителски аватар
snupeca
Мнения: 11200
Регистриран на: Чет 03 юли 2008 8:26
Автомобил: Skoda Octavia
Двигател: ALH
Местоположение: Смолян
Контакти:

Re: Ламбда на PASSAT B3

Мнениеот snupeca » Пон 11 юни 2012 22:32


Абе няма няма.. двойна разлика в парите. Пък и вероятно си се объркал - няма как да ти гори по-малко газ от бензин - невъзможно е. Винаги при газифициране разхода на газ е по-голям или равен от този на бензин - зависи дали е ГИ или не, но щом искаш да караш на бензин - вземаш свястна сонда, една диагностика, и караш. Но да ти върви еднакво добре и на двете - малко трудно, предварението се прави или за газ или за бензин.


Потребителски аватар
ewipito
Мнения: 131
Регистриран на: Вто 12 апр 2011 19:36
Автомобил: VW PASSAT B3
Двигател: RP 1988
Местоположение: Pernik, Radomir

Re: Ламбда на PASSAT B3

Мнениеот ewipito » Пон 11 юни 2012 22:36


Към морето я засекох - на газ 8,2 на бензин 9,1 :mrgreen: В авариен режим е по богата сместа а има от каде така бензинче и за тфа ;) пък и за изпреверване нещо гонки :D Ламбда има за 60-70 лева ама има и за по 130-150.. :horror: А това за двете горива може да се направи обаче ми е много разправия да купувам ТАП и един куп на там.. :iak-ta-iak


Потребителски аватар
snupeca
Мнения: 11200
Регистриран на: Чет 03 юли 2008 8:26
Автомобил: Skoda Octavia
Двигател: ALH
Местоположение: Смолян
Контакти:

Re: Ламбда на PASSAT B3

Мнениеот snupeca » Пон 11 юни 2012 22:41


Демек ако всичко ти е в час - разхода на бензин пак ще е по-малък от на газ :wink: А щом си наясно с решението, и бензина не ти е проблем, не виждам защо въобще задаваш въпроса? Махай газовата и си свиркай.


Потребителски аватар
ewipito
Мнения: 131
Регистриран на: Вто 12 апр 2011 19:36
Автомобил: VW PASSAT B3
Двигател: RP 1988
Местоположение: Pernik, Radomir

Re: Ламбда на PASSAT B3

Мнениеот ewipito » Пон 11 юни 2012 22:45


Е малко съм нахален :D Искам си ги и двете защото не се знае кога какво
Главния въпрос ми беше от къде да си взема хубава ламбда и има ли смисъл за уред като този-> http://carshop.bg/Izmervatelen-ured-bed ... -seriia-14
за да знам на газ как е сместа и ако се налага да се правят корекции


Потребителски аватар
snupeca
Мнения: 11200
Регистриран на: Чет 03 юли 2008 8:26
Автомобил: Skoda Octavia
Двигател: ALH
Местоположение: Смолян
Контакти:

Re: Ламбда на PASSAT B3

Мнениеот snupeca » Пон 11 юни 2012 22:49


На твое място продавам 50 кила бензин и си решавам проблема със сондата :mrgreen: А магазини за оригинални части - доста, стига да се разровиш.


Потребителски аватар
Iezekil
Мнения: 6185
Регистриран на: Вто 14 фев 2012 15:53
Автомобил: Passat B4 Variant
Двигател: ABS 94
Местоположение: Шумен

Re: Ламбда на PASSAT B3

Мнениеот Iezekil » Вто 12 юни 2012 5:54


Предварението правиш 8 градуса за да не е куцо магаре на газ.Не си написал каква ти е газовата,какви релета има за изключване на ламбда,дюза и т.н.Утре ще смениш ламбдата и ще вземе да ти бие грешки.Иначе това е пътя-правиш всичко да ти е ок. на бензин и тогава се занимаваш с газта.


Потребителски аватар
ewipito
Мнения: 131
Регистриран на: Вто 12 апр 2011 19:36
Автомобил: VW PASSAT B3
Двигател: RP 1988
Местоположение: Pernik, Radomir

Re: Ламбда на PASSAT B3

Мнениеот ewipito » Вто 12 юни 2012 21:14


Газовата е LOVATO
Релетата изобщо си нямам понятие какви са но за на бензин си плаче за ламбда и ако искам да няма грешки като мина на газ трябва да регулирам сместа да дава нормални стойности и единствения начин е със уред за сместа.
И как да го вържа на ламбда с 1 жица, дали ще стане. :?


Потребителски аватар
Iezekil
Мнения: 6185
Регистриран на: Вто 14 фев 2012 15:53
Автомобил: Passat B4 Variant
Двигател: ABS 94
Местоположение: Шумен

Re: Ламбда на PASSAT B3

Мнениеот Iezekil » Вто 12 юни 2012 21:32


нищо не ти разбирам..къв уред,слагат се релета и ламбда ум,латор за да не се ошашква компа на газ.А тоя проблем с вървенето на бензин да не би да се е появил след газта?Я пробвай си откачи акумулатора за малко и карай само на бензин след това,да видим как е.А ако ще си взимаш нова ламбда,трябва да е като старата.


Потребителски аватар
ewipito
Мнения: 131
Регистриран на: Вто 12 апр 2011 19:36
Автомобил: VW PASSAT B3
Двигател: RP 1988
Местоположение: Pernik, Radomir

Re: Ламбда на PASSAT B3

Мнениеот ewipito » Вто 12 юни 2012 21:40


Нямам ламбда емулатор. И за това искам да сложа е такова нещо http://carshop.bg/Izmervatelen-ured-bed ... -seriia-14 та по него да направя сместа нато на бензин да няма грешки и да не се задръства или от прекалено бедна смес да се прецака пак.. И въпроса ми е дали е удачно и как се връзва тая урудка.
П.С: Имам реле което като върнеш ключа рестартира компа ;)


Потребителски аватар
Iezekil
Мнения: 6185
Регистриран на: Вто 14 фев 2012 15:53
Автомобил: Passat B4 Variant
Двигател: ABS 94
Местоположение: Шумен

Re: Ламбда на PASSAT B3

Мнениеот Iezekil » Вто 12 юни 2012 21:44


тогава от какви грешки се притесняваш,махай ги тея щуротии,то кола не се настройва по тях.7 години съм на газ и все още ламбдата ми работи


Потребителски аватар
ewipito
Мнения: 131
Регистриран на: Вто 12 апр 2011 19:36
Автомобил: VW PASSAT B3
Двигател: RP 1988
Местоположение: Pernik, Radomir

Re: Ламбда на PASSAT B3

Мнениеот ewipito » Вто 12 юни 2012 21:55


Iezekil написа:тогава от какви грешки се притесняваш,махай ги тея щуротии,то кола не се настройва по тях.7 години съм на газ и все още ламбдата ми работи

OK :) Благодаря :обичам ви


merkury
Мнения: 25
Регистриран на: Съб 23 юни 2007 21:56
Автомобил: VW Transporter T4
Двигател: 2_4D
Местоположение: София
Контакти:

Re: Ламбда на PASSAT B3

Мнениеот merkury » Сря 13 юни 2012 22:51


ewipito написа:Нямам ламбда емулатор. И за това искам да сложа е такова нещо http://carshop.bg/Izmervatelen-ured-bed ... -seriia-14 та по него да направя сместа нато на бензин да няма грешки и да не се задръства или от прекалено бедна смес да се прецака пак.. И въпроса ми е дали е удачно и как се връзва тая урудка.
П.С: Имам реле което като върнеш ключа рестартира компа ;)


ewipito, първо махни релето на компа. Щото ако имаш проблем не можеш да разбереш какъв е. При всяко изключване на контакт грешките се трият. Ако газовата е монтирана и настроена добре, от това реле няма нужда. Освен това ако си с обикновена газова уредба, по-добрия вариант е да имаш емулатор на ламбда сондата и на дюзите. Защото е възможно при превключването на газ, да ти прекъсват кабелите на дюзите и компа да записва грешка. Но ти не можеш да я хванеш защото като изключиш контакта, грешката се изтрива. Има такива комбинирани симулатори с електронен ключ около 25 лева. Там можеш да регулираш и честотата на симулатора на лабда сондата и съпротивлението на симулираните дюзи.



Върни се в “Passat”

Кой е на линия

Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 37 госта