Карам Фолк.Пасат 1.8MI 92г. и преди два дена взе много да загрява . Термостата беше задържал и го смених. Обаче сега като карам отново загрява и не включва перката . Забелязах , че като работи на място двигателя си включва перката , а като тръгна и развия някаква скорост , пример над 2000 оборота(70-80км/ч) двигателя загрява и не се включва перката ,а като намаля скоростта слабо почва да се охлажда, тогава спирам на място изчаквам малко да се охлади отварям капачка ( и нея смених) паля - загрява си включва перката на отворена капачка и всичко си е 6 , но като тръгна пак същият проблем . Има и проблем с губенето на вода , маслото си е наред няма му нищо .
Майстори казват , че загряването и губенето на вода по този начин било гарнитура на главата .
Друг ми вика, че нищо и нямало на гарнитурата а загрява така защото можело водната помпа да е износена и да не може да насмогне да върти водата при високи обороти , а водата можела да се губи от испаритела на газовото. Трети ми казва , че помпата си е наред и не можело да губи вода от испарителя , трябвало да отворим двигателя за да е сигурен каква е повредата
Чудя кое да правя


