Опитва се да гасне

Техническа и сервизна информация за Passat
Потребителски аватар
niviat
Мнения: 332
Регистриран на: Чет 10 авг 2006 13:26
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София

Опитва се да гасне

Мнениеот niviat » Сря 27 дек 2006 13:45


Здравейте и честита коледа.
Преди време докато загрявах мотора той се опита по едно време да загасне , паднаха оборотите постепенно , но след като подадох газ се оправиха и не падаха повече.Обаче онзи ден същото , след две - три форсирания оборотите си идват на място и сетне всичко и ОК.Това се случва на студен двигател една - две минути след запалването , но не всеки път. На първо време ще сменя свещите (Bosch на 1000 км ) , че нещо се опитва и на три цилиндъра да поработва.
Не видях да има скъсани или разкачени маркучета. Друго не се сещам какво да проверя. Дайте съвет ако някай е имал такъв проблем.




Потребителски аватар
Miki
Мнения: 1035
Регистриран на: Сря 19 яну 2005 16:24
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София
Контакти:

Мнениеот Miki » Сря 27 дек 2006 13:56


Газова имаш ли? Може компа да е натрупал грешки. Тия Бош свещи да не са ментаци? Че се срещат често от тия. :wink: Върни старите за проба, ако не си ги изхвърлил.


Потребителски аватар
niviat
Мнения: 332
Регистриран на: Чет 10 авг 2006 13:26
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София

Мнениеот niviat » Сря 27 дек 2006 14:05


Газ не ползвам , а свещите са ментаци според мен. Една вече смених. Сега ще си купя NGK по каталога.


Потребителски аватар
K22
Мнения: 1978
Регистриран на: Пон 19 юни 2006 9:18
Автомобил: НИСАН Х ТРЕЙЛ
Двигател: 2200 Д 2005
Местоположение: Плевен

Мнениеот K22 » Сря 27 дек 2006 14:07


Това е хроничен грип, идва и си отива, не вземай веднага антибиотици :wink:


jerrry
Мнения: 355
Регистриран на: Вто 11 окт 2005 18:26
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София
Контакти:

Мнениеот jerrry » Сря 27 дек 2006 14:36


Мдаа,същата работа,само първия път докато позагрее оборотите падат но не изгасва,ако караш-когато се премине на по-висока предавка примерно и пуснеш газта се опитва да изгасне,това само за около 1 минута и после няма проблем.Ако през същия ден мотора изстине не се получава пак проблема,само при първоначално палене.Според мен не е до свещи, и не е до температурен датчик-сменил съм го.

Колега,казвай как се лекува грипа,няма какво да го чакаме сам да мине :idea:


Потребителски аватар
dxd
Мнения: 1174
Регистриран на: Съб 11 фев 2006 11:12
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Пловдив

Мнениеот dxd » Сря 27 дек 2006 14:39


И аз съм така на бензин-опитва да гасне и лек форсаж и се оправя :wink: Ама аз имам и газ-и свещите са ми Бош ама са 100% Турски,но иначе непридърпва като я карам на газ :wink: Карай и няма се плашиш :wink:
И на мен ми го прави от време на време :wink:


Потребителски аватар
Теодор
Мнения: 4928
Регистриран на: Вто 21 ное 2006 16:27
Автомобил: Ford Fiesta 6 BMW 325XI
Двигател:
Местоположение: София

Мнениеот Теодор » Сря 27 дек 2006 14:46


Колеги това по принцип е симптом на неработещ тем. датчик но jerrri казва че го е сменил ама знае ли човек, не е лошо да ги проверите все пак преди да предприемате смяна на други работи като свещи и др.


Потребителски аватар
radotom
Модератор
Модератор
Мнения: 19706
Регистриран на: Пет 10 мар 2006 19:42
Автомобил: Passat B6
Двигател: CBBB
Местоположение: Пловдив

Мнениеот radotom » Сря 27 дек 2006 15:05


dxd написа:-и свещите са ми Бош ама са 100% Турски

За това, че са турски свещите ти и аз мога да се обзаложа! Просто там е завода на БОШ!
Е, отделен въпрос е вече, че има 4 класа на качество на тия свещи... и съответно и на цени ;)


jerrry
Мнения: 355
Регистриран на: Вто 11 окт 2005 18:26
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София
Контакти:

Мнениеот jerrry » Сря 27 дек 2006 15:07


Значи ситуацията е такава:
Палиш,студен мотор - държи около 1200 об.,работи така около 1 минута;
след това плавно намалява оборотите до около 1000-1100,опитва да изгасне-400-500 об.един-два пъти;
след 2-3 мин. работа заспива на около 900 об.празния ход и повече не се появява проблем;
всичко това е много преди стрелката да е започнала да отлепва от минимума;

Когато за пръв път забелязах този проблем,в последствие се установи неизправен температурен датчик,смених 2-3 ментака-същото положение,накрая взех от автоморга оригинален такъв но този проблем остана :dontknow:


Потребителски аватар
Теодор
Мнения: 4928
Регистриран на: Вто 21 ное 2006 16:27
Автомобил: Ford Fiesta 6 BMW 325XI
Двигател:
Местоположение: София

Мнениеот Теодор » Сря 27 дек 2006 15:17


Помоли radotom да ти обясни как да го замериш за да си сигурен че дава верни стойности понеже мене много ме няма по мултицетите.


Потребителски аватар
radotom
Модератор
Модератор
Мнения: 19706
Регистриран на: Пет 10 мар 2006 19:42
Автомобил: Passat B6
Двигател: CBBB
Местоположение: Пловдив

Мнениеот radotom » Сря 27 дек 2006 15:30


Уф.. трудно!
Принципно термодатчика представлява съпротивление, което си сменя стойността в зависимост от температурата.
Тъй като така и не се научих как да хвана картинка от някоя програма и да я пейстна тук, пиша някои от типичните стойности на температурите:
0*С- от 5 000 до 6 500ома
10*С 3 250- 4 500 ома
20*С 2 200 - 3 000
50*С 725 - 925
70*С 400 - 500
80*С 275 - 375
90*С 200 - 285 ома
Това е информация според АутоДата-та.
Много често обаче датчика уж показва коректни стойности, които влизат в посочените толеранси, а работата въпреки всичко куца!
vaskoto1 написа: темп. датчик-туй нещо с мерене почти не мож го фана-смяна му и майкатъ! 8)

Малко е извден от контекста този цитат, но идеята е ясна.


Потребителски аватар
niviat
Мнения: 332
Регистриран на: Чет 10 авг 2006 13:26
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София

Мнениеот niviat » Сря 27 дек 2006 15:45


Колеги , проблемът е като при Jerrry . Температурният датчик ( на тройника ,с четири кабела) го сменях много скоро няма и два месеца. Закупих оригинален от Юнитрейд и мога да кажа че работи добре , поне отчита вярната температура на таблото в сравнение със стария.


Потребителски аватар
oSViRePql
Мнения: 1735
Регистриран на: Пет 29 сеп 2006 9:33
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София

Мнениеот oSViRePql » Сря 27 дек 2006 15:59


И при мен имаше същия проблем... Не беше пален 2 дена и го запалих събота сутринта на бензин(имам и газ но винаги преди да го изгася го оставям на бензин и на бензин го паля) Запали и оборотите паднаха и щеше да загасне... форсирах го няколко пъти пуснах педала и пак същото оборотите падат и работеше като на 3 цилиндъра.... :roll: След 5минути работа и поддаване на газ от педала почна да работи равномерно и нямаше повече проблеми... Аз мисля че това се е получило от студа :? Но дали е така :?:


jerrry
Мнения: 355
Регистриран на: Вто 11 окт 2005 18:26
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София
Контакти:

Мнениеот jerrry » Сря 27 дек 2006 16:09


Изображение

Измервал съм го много пъти-в нормите си е,пък и не допускам че три датчика,2 от които нови ще имат един и същи проблем,затова реших че проблема не е в датчика :roll:

Подозирам моторчето за празен ход,контакта му за затворена дроселова клапа,нещо замърсяване.... :?:


Потребителски аватар
Теодор
Мнения: 4928
Регистриран на: Вто 21 ное 2006 16:27
Автомобил: Ford Fiesta 6 BMW 325XI
Двигател:
Местоположение: София

Мнениеот Теодор » Сря 27 дек 2006 16:17


Щом датчиците са в ред наистина може да е и от моторчето за празен ход Но сега прегледах набързо темите за обороти, я си погледнете маркуча с пластмасовия накрайник от колекторите към сервото дали е здрав и добре захванат че тия мизерий някой път и от него се получават.



Върни се в “Passat”

Кой е на линия

Потребители, разглеждащи този форум: difata и 65 госта