Здравейте и честита коледа.
Преди време докато загрявах мотора той се опита по едно време да загасне , паднаха оборотите постепенно , но след като подадох газ се оправиха и не падаха повече.Обаче онзи ден същото , след две - три форсирания оборотите си идват на място и сетне всичко и ОК.Това се случва на студен двигател една - две минути след запалването , но не всеки път. На първо време ще сменя свещите (Bosch на 1000 км ) , че нещо се опитва и на три цилиндъра да поработва.
Не видях да има скъсани или разкачени маркучета. Друго не се сещам какво да проверя. Дайте съвет ако някай е имал такъв проблем.
Опитва се да гасне
-
- Мнения: 355
- Регистриран на: Вто 11 окт 2005 18:26
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: София
- Контакти:
Мдаа,същата работа,само първия път докато позагрее оборотите падат но не изгасва,ако караш-когато се премине на по-висока предавка примерно и пуснеш газта се опитва да изгасне,това само за около 1 минута и после няма проблем.Ако през същия ден мотора изстине не се получава пак проблема,само при първоначално палене.Според мен не е до свещи, и не е до температурен датчик-сменил съм го.
Колега,казвай как се лекува грипа,няма какво да го чакаме сам да мине
Колега,казвай как се лекува грипа,няма какво да го чакаме сам да мине

-
- Мнения: 355
- Регистриран на: Вто 11 окт 2005 18:26
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: София
- Контакти:
Значи ситуацията е такава:
Палиш,студен мотор - държи около 1200 об.,работи така около 1 минута;
след това плавно намалява оборотите до около 1000-1100,опитва да изгасне-400-500 об.един-два пъти;
след 2-3 мин. работа заспива на около 900 об.празния ход и повече не се появява проблем;
всичко това е много преди стрелката да е започнала да отлепва от минимума;
Когато за пръв път забелязах този проблем,в последствие се установи неизправен температурен датчик,смених 2-3 ментака-същото положение,накрая взех от автоморга оригинален такъв но този проблем остана
Палиш,студен мотор - държи около 1200 об.,работи така около 1 минута;
след това плавно намалява оборотите до около 1000-1100,опитва да изгасне-400-500 об.един-два пъти;
след 2-3 мин. работа заспива на около 900 об.празния ход и повече не се появява проблем;
всичко това е много преди стрелката да е започнала да отлепва от минимума;
Когато за пръв път забелязах този проблем,в последствие се установи неизправен температурен датчик,смених 2-3 ментака-същото положение,накрая взех от автоморга оригинален такъв но този проблем остана

- radotom
- Модератор
- Мнения: 19706
- Регистриран на: Пет 10 мар 2006 19:42
- Автомобил: Passat B6
- Двигател: CBBB
- Местоположение: Пловдив
Уф.. трудно!
Принципно термодатчика представлява съпротивление, което си сменя стойността в зависимост от температурата.
Тъй като така и не се научих как да хвана картинка от някоя програма и да я пейстна тук, пиша някои от типичните стойности на температурите:
0*С- от 5 000 до 6 500ома
10*С 3 250- 4 500 ома
20*С 2 200 - 3 000
50*С 725 - 925
70*С 400 - 500
80*С 275 - 375
90*С 200 - 285 ома
Това е информация според АутоДата-та.
Много често обаче датчика уж показва коректни стойности, които влизат в посочените толеранси, а работата въпреки всичко куца!
Малко е извден от контекста този цитат, но идеята е ясна.
Принципно термодатчика представлява съпротивление, което си сменя стойността в зависимост от температурата.
Тъй като така и не се научих как да хвана картинка от някоя програма и да я пейстна тук, пиша някои от типичните стойности на температурите:
0*С- от 5 000 до 6 500ома
10*С 3 250- 4 500 ома
20*С 2 200 - 3 000
50*С 725 - 925
70*С 400 - 500
80*С 275 - 375
90*С 200 - 285 ома
Това е информация според АутоДата-та.
Много често обаче датчика уж показва коректни стойности, които влизат в посочените толеранси, а работата въпреки всичко куца!
vaskoto1 написа: темп. датчик-туй нещо с мерене почти не мож го фана-смяна му и майкатъ!
Малко е извден от контекста този цитат, но идеята е ясна.
- oSViRePql
- Мнения: 1735
- Регистриран на: Пет 29 сеп 2006 9:33
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: София
И при мен имаше същия проблем... Не беше пален 2 дена и го запалих събота сутринта на бензин(имам и газ но винаги преди да го изгася го оставям на бензин и на бензин го паля) Запали и оборотите паднаха и щеше да загасне... форсирах го няколко пъти пуснах педала и пак същото оборотите падат и работеше като на 3 цилиндъра....
След 5минути работа и поддаване на газ от педала почна да работи равномерно и нямаше повече проблеми... Аз мисля че това се е получило от студа
Но дали е така 



Кой е на линия
Потребители, разглеждащи този форум: difata и 65 госта