нищо подобно !
въобще не е скъп за поддръжка!
пълния комплект за обслужване е 130-140 евро. Само сегментите са му 30-на евро. Не се ли обслужва навреме, се съсипват самите корпуси и тогава компресора е пътник.
Обслужване се прави на 60хил км. Ако се кара на големи налягания - на 20хил. При редовно обслужване, компресора е разчетен да изкарва поне 500 000 км
Г60 си е реално 1.8 8в мотор, от това по-евтин и надежден мотор няма накъде.
Звяр - за мен представите са други и не бих го определил като такъв.
Volkswagen Passat GT G60 Syncro Variant (B3)
- pushkata11
- Мнения: 354
- Регистриран на: Пон 20 юли 2015 16:55
- Автомобил: Passat [B3 GT G60 Syncro] [B5_5]
- Двигател: [PG 1992] [AVF 2004]
- Местоположение: Пловдив
Re: Volkswagen Passat GT G60 Syncro Variant (B3)
pe6kata написа:нищо подобно !
въобще не е скъп за поддръжка!
пълния комплект за обслужване е 130-140 евро. Само сегментите са му 30-на евро.
Колега, кажи къде ги намери тези комплекти за по 140 евро ?? Моя два пъти съм го обслужвал и пълния комплект ми е 260 евро без доставката Очевидно щом си карам колата, тази сума не ми е много, но на някои хора не им се дават толкова пари и не си обслужват компресорите, което е голяма грешка
- Danny boy
- Мнения: 1933
- Регистриран на: Сря 10 яну 2007 18:28
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Пловдив
Re: Volkswagen Passat GT G60 Syncro Variant (B3)
Срагай турбина и не се занимавай с тия г-ладери.Егати утрпепания компресор,ще му треперя яз на две смени на масло..
Кой е на линия
Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 137 госта