Здравейте колеги!
от една година насам при редовни проверки с VAG-COM ми излиза следната грешка:
_____________________________________________________
1 Fault Found:
01039 - Coolant Temperature Sensor (G2)
30-10 - Open or Short to Plus - Intermittent
_____________________________________________________
Реално нямах никакви проблеми, но в последствие започна стрелката на таблото за температурата на антифриза да се изключва (т.е. на загрят двигател 90 градиса да покaзва под 50)..... сега вече само в началото започва да показва коректно температурата, достигайки до 90-те градуса и после забива на под 50 и край. Това докaто не изстине мотора и започне нормално затопляне отново (да кажем на следващия ден).
Датчика е проверен: има 4 извода, 2х2 в зависимост от температурата, стойностите на единия от вградените под-датчици е с 2х по-голяма стойност от другия, винаги при каквито и да е температури на двигателя. Това означава, че всичко е точно в него. Куплунга не е корозирал, пластинките са идеални. Напреженията, които идват от куплунга на контакт са: 5V & -0.3V. Замервал съм и на пасати без наличието на такъв проблем - всичко е идентично с мултицет.
Какъв ли е проблема ????????? започвам да се замислям за таблото, което и него съм свалял по друга причина и съм го разглобявал НАПЪЛНО и съм го сглобявал за почистване и не съм видял нищо нередно, окислено, лош контакт и т.н.т. .....
Колеги помагайте - моля....
Благодаря предварително за компетентни мнения !!!
П.П. Passat 2002г. Motor Type: AKN, 2.5TDI V6 4Motion



1 Fault Found: Coolant Temperature Sensor (G2) [B5.5 2.5TDI]
- °niksi°
- Бай Брадър
- Мнения: 5091
- Регистриран на: Вто 08 юни 2004 11:28
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: София
- Контакти:
Re: 1 Fault Found: Coolant Temperature Sensor (G2) [B5.5 2.5TDI]
Смени си датчика, не е толкова страшно. Ако гледаш да не се набуташ свали от някой колега датчик и пробвай с него, но според мен направо нов.
Re: 1 Fault Found: Coolant Temperature Sensor (G2) [B5.5 2.5TDI]
имал съм същият проблем и същата грешка и двете решени с нов датчик
- _Technics
- Мнения: 145
- Регистриран на: Пон 12 май 2008 21:50
- Автомобил: VW Passat 2002
- Двигател: AKN V6 350HP
- Местоположение: Варна
- Контакти:
Re: 1 Fault Found: Coolant Temperature Sensor (G2) [B5.5 2.5TDI]
от датчика излезе проблема, смених с BERU ~50лв. и никакви проблеми. Явно под напрежение датчика прекъсва макар и на моменти, ECU-то го записва като грешка и в последствие при задълбочаване на проблема прекъсва за по-дълго време и го виждам на таблото......
датчика е желателно да се сменя на студен двигател, да няма налягане в системата, при мен грам антифриз не изтече, докато при колеги е губило по 1~2 литра на топъл мотор
датчика е желателно да се сменя на студен двигател, да няма налягане в системата, при мен грам антифриз не изтече, докато при колеги е губило по 1~2 литра на топъл мотор

Кой е на линия
Потребители, разглеждащи този форум: Google [Bot], petrovi4_bg и 20 госта