Здравейте, имам 4 въпроса:
1. Купих си пасат 2005 год, дизел, но ми дадоха само един ключ и искам да си направя 2ри резервен. Има ли майстор който може да ми направи резервен, защото там май има имобилайзер. Или мога ли да си взема резервно дистанционно за заключване/отключване програмирано от фолксваген?
2 По спецификация трябва да си слагам 5W30. Някой ползващ такова масло може ли да сподели какво слага и какви са цените примерно ако си купя от фолксваген?
3. Притесних се малко поради несъответствие на мощността на колата към надписа отзад. Тоест аз знам, че 1.9, 131 коня трябва да е TDI, но при мен е TDI - тоест само едно червено. Спрямо документи и лепенки в багажника е 131 коня, тоест 96 кв. Аз ли съм в грешка или...?
4. Откъде мога да си взема по-евтино ключ за секретния 5ти болт за гумите?
Мерси



Пасат 2005 г. резервен ключ + масло
-
- Мнения: 86
- Регистриран на: Пон 12 мар 2007 15:59
- Автомобил:
- Двигател:
Пасат 2005 г. резервен ключ + масло
Последна промяна от kurmijanko на Пон 27 авг 2012 19:55, променено общо 1 път.
-
- Мнения: 23
- Регистриран на: Пет 29 юли 2011 17:27
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Козлодуй
Re: резервен ключ + масло
относно маслото вземи си Лики Моли 5W30 много добро масло е в сервиза само Лики Моли ползваме и съм сигорен че е качествено 

-
- Мнения: 529
- Регистриран на: Чет 07 фев 2008 16:09
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Бургас
Re: Пасат 2005 г. резервен ключ + масло
Колега, за начало честита придобивка. Бих ти препоръчал да прочетеш темата за моделите на пасата, защото през 2005 са се произвеждали два модела - последните бройки на Б 5.5 и първите Б 6. Вероятно твоят е Б 5.5, което от гледна точка на качеството, е добре, защото последните бройки на една серия са най-сполучливи - "излекувани" са максимално детските болести, а в първите те са най-много (не ми се изпада в излишен спор кой модел от двата е по-удачен).
Двигателят 1.9 ТДИ 131 к.с се води удачен и безпроблемен, ако за него се полагат необходимите грижи, една от най-важните от които е използването на качествено масло и гориво. Категорично не си прави експерименти с цел икономии в тази насока - ще ти излязат твърде скъпо. Използвай препоръчаното от производителя масло с допуск VW 505.01, още по-добре 507.00. Необходимото количество масло за смяна струва като правило малко над сто лева. Според препоръките на производителя при масло с допуск 507.00 смяна се прави на 30 хил. км, аз сменям на около 15, понеже качеството на горивата при нас не е като в Германия. Марката е, според мен, въпрос на вкус, важното е да не е менте. Аз използвам Кастрол Едж. Купувам го от фирма, която го внася от Германия. Няма да я споменавам тук, за да не се тълкува като реклама, но можеш да я намериш в раздела за платени обяви. От представителство на ФВ вероятно ще излезе по-скъпо. Гориво наливам от Ромпетрол и по-рядко от Лукойл. Румънското, по мое скромно мнение, е малко по-добро. Ангренажен ремък и съпътстващи ролки се сменят на 100 хиляди км. Процедурата е относително трудоемка, но ако и е дошло времето не я отлагай и при смяна използвай оригинален ремък, а не съвместими за да ти е мирна главата.
За цвета на буквите не се притеснявай, те не са определящи и цветовете им варират през различните години.
Вида на двигателя е кодиран в номера му, при теб би трябвало да е AVF или AWX. И двата са с мощност 131 к.с. (96 КВт), като вторият е малко по-малък въртящ момент.
Със секретния ключ за колелата нещата не са много прости. Вариантът поръчка при официален представител ще ти излезе соленичко, предполагам. Опитай по моргите или изработка от фрезист. Имай предвид, че вида на секретните болтове не е еднакъв при различните серии коли, т.е. трябва да купиш или дадеш да ти изработят ключ точно за твоите болтове, а не просто за Пасат. Последен вариант - смяна на секретните болтове с някакви други, за които има ключ.
Карай си безпроблемно и със здраве колата, чети този форум и ако има нещо неясно - питай без да се срамуваш
.
Двигателят 1.9 ТДИ 131 к.с се води удачен и безпроблемен, ако за него се полагат необходимите грижи, една от най-важните от които е използването на качествено масло и гориво. Категорично не си прави експерименти с цел икономии в тази насока - ще ти излязат твърде скъпо. Използвай препоръчаното от производителя масло с допуск VW 505.01, още по-добре 507.00. Необходимото количество масло за смяна струва като правило малко над сто лева. Според препоръките на производителя при масло с допуск 507.00 смяна се прави на 30 хил. км, аз сменям на около 15, понеже качеството на горивата при нас не е като в Германия. Марката е, според мен, въпрос на вкус, важното е да не е менте. Аз използвам Кастрол Едж. Купувам го от фирма, която го внася от Германия. Няма да я споменавам тук, за да не се тълкува като реклама, но можеш да я намериш в раздела за платени обяви. От представителство на ФВ вероятно ще излезе по-скъпо. Гориво наливам от Ромпетрол и по-рядко от Лукойл. Румънското, по мое скромно мнение, е малко по-добро. Ангренажен ремък и съпътстващи ролки се сменят на 100 хиляди км. Процедурата е относително трудоемка, но ако и е дошло времето не я отлагай и при смяна използвай оригинален ремък, а не съвместими за да ти е мирна главата.
За цвета на буквите не се притеснявай, те не са определящи и цветовете им варират през различните години.
Вида на двигателя е кодиран в номера му, при теб би трябвало да е AVF или AWX. И двата са с мощност 131 к.с. (96 КВт), като вторият е малко по-малък въртящ момент.
Със секретния ключ за колелата нещата не са много прости. Вариантът поръчка при официален представител ще ти излезе соленичко, предполагам. Опитай по моргите или изработка от фрезист. Имай предвид, че вида на секретните болтове не е еднакъв при различните серии коли, т.е. трябва да купиш или дадеш да ти изработят ключ точно за твоите болтове, а не просто за Пасат. Последен вариант - смяна на секретните болтове с някакви други, за които има ключ.
Карай си безпроблемно и със здраве колата, чети този форум и ако има нещо неясно - питай без да се срамуваш

Последна промяна от sashot на Вто 28 авг 2012 9:48, променено общо 2 пъти.
- paaco
- Мнения: 262
- Регистриран на: Чет 30 юли 2009 10:10
- Автомобил: Passat 5.5 1.9 TDI
- Двигател: AVF 2005
- Местоположение: sofia
Re: Пасат 2005 г. резервен ключ + масло
Честито колега! Направил си добър избор. Предполагам че е като моя пасатор за това се намесвам в темата.
За ключа може да провериш ако си от София при ключарите на Хр. Ботев на ъгъла със Симеон но мисля че проблема няма да е само в имобилайзера. Ще трябва настройка и за комфорт модула.
За маслото аз лично ползвам 5/40 505.01 на Мотул и съм доволен не го пипа до смяна. Продава се масло в оригинална туба ама вътре си е кастрол.
За буквите хич не се притеснявай и при мен само I е червено ама си е 130 к.с.
За ключа май си е индивидуално за автомобила иначе му се губи смисъла
Вариантите ти ги е казал колегата или правене или смяна на болтовете.
За ключа може да провериш ако си от София при ключарите на Хр. Ботев на ъгъла със Симеон но мисля че проблема няма да е само в имобилайзера. Ще трябва настройка и за комфорт модула.
За маслото аз лично ползвам 5/40 505.01 на Мотул и съм доволен не го пипа до смяна. Продава се масло в оригинална туба ама вътре си е кастрол.
За буквите хич не се притеснявай и при мен само I е червено ама си е 130 к.с.
За ключа май си е индивидуално за автомобила иначе му се губи смисъла

Кой е на линия
Потребители, разглеждащи този форум: capitana и 56 госта