Здравейте!
Колата е описана на аватара.
Питането ми е дали на някой от вас му се е случвало 1000 км преди смяна на маслото до почне да се обажда зумера - между 2000 об/мин и при 2100-2200 об/мин изгасва, само при много добре загряла кола?
старото масло (с което купих колата) беше МОТУЛ 15 W 50 купен от БГ, днес го смених (по стикерчето от сервиза имаше още 1000 км пробег), с по-течливото CASTROL GTX 10 W 40 от Щатско, маслен филтър K&N и я изпробвах как ли не - зумера повече не се обади.
Дали е било смотано маслото и съм се разминал с малкия дявол или да почвам да събирам пари за лагери и т.н.?
Благодаря предварително!
Изгасване на зумера след смяна на маслото - В3
- dimitarpetrov
- Мнения: 794
- Регистриран на: Сря 21 юни 2006 14:05
- Автомобил: HONDA CR-V 2003
- Двигател: K20 i-VTEC - 150 hp
- Местоположение: София / Зверино
- tyo
- Мнения: 1884
- Регистриран на: Вто 01 фев 2005 23:18
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: в покрайнините на EU
- Контакти:
Re: Изгасване на зумера след смяна на маслото - В3
dimitarpetrov написа:...
Към края на пробега, преди смяна, маслото силно намалява своя вискозитет. Според мен няма място за притеснение.
- IvanMan
- джедай
- Мнения: 10432
- Регистриран на: Пон 23 май 2005 15:12
- Автомобил: Golf 7 TDI Estate BlueMotion
- Двигател: CRLB
- Местоположение: София
Мите, на предишния ми голф светкаше лампата и се включваше зумера само когато колата загрее добре (при дълъг път) и след като съм карал с по висока скорост, след намаляване на скоростта около 80 км/ч (оборотите са около 2000) започваше да пищи зумера и да светка лампата.След смяна на биелните лагери нещата се оправиха.
- bobcho
- Мнения: 2230
- Регистриран на: Вто 15 фев 2005 16:45
- Автомобил: VW Golf 3
- Двигател: AFN 1997
- Местоположение: Монтана
Прегледай си мотора!Измери си налягането и провери датчиците!Зумера не е за подценяване.Ако има проблем и го откриеш (лагери, помпа, датчици ) навреме ще се разминеш доста по леко, отколкото ако отлагаш.
2 бара на 2000 ти е критичната граница при напълно загрял мотор.Ако е толкова или по-малко - вземай мерки.
2 бара на 2000 ти е критичната граница при напълно загрял мотор.Ако е толкова или по-малко - вземай мерки.
- dimitarpetrov
- Мнения: 794
- Регистриран на: Сря 21 юни 2006 14:05
- Автомобил: HONDA CR-V 2003
- Двигател: K20 i-VTEC - 150 hp
- Местоположение: София / Зверино
Ясно момчета, за сега ще пробвам с едно лекарство, което ми осигури около100 000 км безпроблемен пробег с ладата (за 80-100 000 км компресията не падна под 11 атм) и ако има положителен ефект ще му кажа името. За сега зумера спря да ме тормози, макар че съм с по-тънко масло, па било то и ново, ще направя наблюдение и ще пиша за резултата. то ще е след март месец че сега пак ще пътувам навънка за 2 месеца, но ще направя експеримента и ще поста инфо за резултата. благодаря за съветите !
- dimitarpetrov
- Мнения: 794
- Регистриран на: Сря 21 юни 2006 14:05
- Автомобил: HONDA CR-V 2003
- Двигател: K20 i-VTEC - 150 hp
- Местоположение: София / Зверино
Ники, не е това, друго е, и съм го изпробвал в продължение на 6г., без да имам забележки - ладата я взех на 115 000 км и я продадох на 235 000 без да съм отварял мотора, с копресия на всички цилиндри от 10.5-11 атм. нагоре. А за налягането си прав, ама нямам манометър. единствената проба, която можах да направя е като откачих кабела от датчика и задействах системата, после върнах кабела и следих при колко оборота изгасва зумера - при не повече от 1500 об/мин. изгасна, т.е. дига необходимото налягане при тези обороти. Пробата я правих след продължително шофиране, и се беше включил вентилатора на радиатора.
Не знам Никси дали има манометър, а пущината, трябва в понеделник да летя и искам да отделя малко време на семейството...
Не знам Никси дали има манометър, а пущината, трябва в понеделник да летя и искам да отделя малко време на семейството...
Кой е на линия
Потребители, разглеждащи този форум: tyhrh и 48 госта