Как да си сваля кллиматика на пасат 92 год компресора е seiko-seishi
работи много слабо на градско и ме дразни
Давам го безплатно ако някой ми го свали
Как да си сваля кллиматика на пасат 92 год seiko-seishi
- wassilzaza
- Мнения: 190
- Регистриран на: Пон 03 дек 2007 15:49
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Варна
Re: Как да си сваля кллиматика на пасат 92 год seiko-seishi
Колега тази процедура не е оправдана! Климатика не може просто да го свалиш, трябва да подмениш доста части с такива от кола, което е без климатик. Моят съвет е да си го оправиш и да си го ползваш или просто недей да го пускаш, щом не работи, както трябва 

Re: Как да си сваля кллиматика на пасат 92 год seiko-seishi
е какво толкова , един компресор над алтернатора и радиатора и малко маркучи. това лято само от софия до перник го усещах да работи , иначе в софия на задръстването не се удеща а и намалява оборотите
- kristianatanasov
- Мнения: 1280
- Регистриран на: Сря 14 мар 2007 20:28
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: София][Passat B3,ABS
Re: Как да си сваля кллиматика на пасат 92 год seiko-seishi
vihren1 написа:това лято само от софия до перник го усещах да работи , иначе в софия на задръстването не се удеща а и намалява оборотите
Е голяма работа....дядо ти се с климатик се е возил,то и без това за по слабите мотори е по добре в задръстване да не се пуска изобщо климатика....
Ето нещо интересно:
"easyall:
Някои особености при експлоатацията наклиматика
Когато автомобилът се намира в задръстване, той почти не се движи, а температурата около него е по-голяма (от другите автомобили). Така до кондензатора достига по-малко въздух да го охлажда, който едновременно с това е и по-топъл. Поради недостатъчно доброто му охлаждане, температурата на охладения от климатика въздух може да се повиши т.е. да ни се струва, че има някакъв лек проблем. Веднага след като автомобилът се задвижи нормално, всичко трябва да се върне в нормалният си ритъм т.е. климатикът да охлажда нормално. Имайте предвид, че освен климатика, затруднения изпитва и двигателя. При големи горещини и дълго задръстване, е възможно температурата на водата на двигателя да се повиши над нормалните стойности. Тогава трябва да се спре временно климатика, докато двигателят се охлади до нормалната си работна температура (около 86-90 градуса).
Проверка на ефективността на климатика:
Подготовка-
1. Автомобилът се оставя за един час на сянка, със затворени врати, стъкла и т.н., като се оставят отворени централните вентилационни отвори;
2. След един час двигателя се пуска да работи на празен ход за 2 минути;
3. Избирачът за температура се поставя в положение на максимално студено (в края на синята зона);
4. Избирачът за зона на обдухване се поставя така, че въздухът да излиза максимално от централните вентилационни отвори (потокът от въздух се насочва към лицето);
5. Вентилаторът се включва на максимална скорост;
6. Изключва се вътрешната циркулация т.е. да се засмуква само външен въздух;
7. С термометър се проверява температурата на въздуха от централните вентилационни отвори;
8. Температурата на въздуха трябва да бъде с температурата на околната среда, +/- 5°C.
Измерване:
Включва се климатика. С термометър се проверява температурата на въздуха, излизащ през централните вентилационни отвори. След 6 минути се отчита температурата и се сравнява с тази в таблицата:
Външна | Приемлива температура на въздуха,
температура | излизащ от централните вентилационни отвори
15°C | 4°C - 8°C
20°C | 6°C - 10°C
25°C | 8°C - 13°C
30°C | 12°C - 16°C
35°C | 17°C - 20°C
40°C | 21°C - 25°C
- zfa159
- Мнения: 7908
- Регистриран на: Сря 31 яну 2007 12:16
- Автомобил: Mitsubishi Outlander + B4 Syncro
- Двигател:
- Местоположение: София
- Контакти:
Re: Как да си сваля кллиматика на пасат 92 год seiko-seishi
Щом си с такъв компресор,климатика ти не е огиринален. Иначе има доста повече части от един компресор,за който ти казваш,че искаш да свалиш 
Както е писал и колегата - за да не работи,си има причина и по-добре си го направи или си го преправи на оригинален,от колкото да го махаш,освен ако не ти трябва като екстра (за мен е незаменима екстра и кола без климатик никога повече няма да си купя)


Както е писал и колегата - за да не работи,си има причина и по-добре си го направи или си го преправи на оригинален,от колкото да го махаш,освен ако не ти трябва като екстра (за мен е незаменима екстра и кола без климатик никога повече няма да си купя)


- Soze13
- Мнения: 207
- Регистриран на: Нед 26 авг 2012 19:24
- Автомобил: Passat B5
- Двигател: APR
- Местоположение: София
Re: Как да си сваля кллиматика на пасат 92 год seiko-seishi
Климатик ако НЕ СЕ ползва в задръствания, не виждам къде другаде ще има някаква нужда от него?!
- zfa159
- Мнения: 7908
- Регистриран на: Сря 31 яну 2007 12:16
- Автомобил: Mitsubishi Outlander + B4 Syncro
- Двигател:
- Местоположение: София
- Контакти:
Re: Как да си сваля кллиматика на пасат 92 год seiko-seishi
Пробвай да караш с 150-200 по магистралата с отворен прозорец и ще разбереш къде още ти трябва да се ползва
Иначе да,в задръстванията трябва да е добър,там му е най-хубавото приложение
Таблицата,която е цитирал колегата по-горе,е доста завишена според моите каталожни данни за фреон R134a .При 35 градуса околна температура,показанието трябва да е категорично под 10 градуса,за да се приеме,че климатика работи добре. (моят при 30 външна и черна кола на слънце,вътре вее 3 градуса, след 10 минути работа).Тестът се провежда при празен ход и при 2000 оборота после.Мери се само на централните духалки,при затворени странични и система,пусната на вътрешна циркулация и максимално силен вентилатор.


Иначе да,в задръстванията трябва да е добър,там му е най-хубавото приложение

Таблицата,която е цитирал колегата по-горе,е доста завишена според моите каталожни данни за фреон R134a .При 35 градуса околна температура,показанието трябва да е категорично под 10 градуса,за да се приеме,че климатика работи добре. (моят при 30 външна и черна кола на слънце,вътре вее 3 градуса, след 10 минути работа).Тестът се провежда при празен ход и при 2000 оборота после.Мери се само на централните духалки,при затворени странични и система,пусната на вътрешна циркулация и максимално силен вентилатор.

Кой е на линия
Потребители, разглеждащи този форум: Bing [Bot], railfan и 81 госта