Спирачна течност ДОТ4 - 2л.
Подпираме колелетата и поставяме на скорост(паркинг).
Махаме цетката на резервоара с 2 тънки отверки, като гледаме да нацелим 4-те пъпки в улеите на гърлото –
(Добре дошли в прекрасния свят на фолксваген!)

После изпомпваме течността с пипета за акумулатори или помпичка.
Започваме източването от най-далечното от главния цилиндър колело – задно дясно, после задно ляво, предно дясно, предно ляво. Аз си купих една вакуумна помпичка. Комбинирано с другарче дето помпи педала в същото време докато аз помпя с помпичката. Човекът вътре в колата спира да помпи и задържа когато педала се втвърди или вдигне , аз помпя вакуум докато достигне 10-15 inHg. Отвиваме пробката на спирачката и гледаме манометъра и преди да стигне 0 затягаме (човека чак сега отпуска педала ).

На всяко колело дават да се източи по 400-500мл. Моят опит показа , че 300мл е добре , защото следите цвета на течността. Старата течност беше като тъмна бира, а новата като ракийка от казана – разликата е голяма и няма как да се обърка. Съда на помпичката е 100мл , а на резервоарчето около 300мл. Така че на всеки 2 преливания на стара течност, доливаме с нова течност в резервоарчето догоре.
Положителното на тази вакуумна помпичка е че изсмуква по-ефективно въздуха отколкото само помпене на педала. Отрицателното е че ми излязоха пришки и на двете ръце. Друг минус е че излизат непрекъснато мехурчета въздух , ако обезвъздушавате те не могат да са признак , че системата не е обезвъздушена( аз вадих АБС-модула и разхерметизирах системата). Четох за вариант на помпа с манометър и тръба през капачката (това е друга капачка комплект с помпата) но са доста скъпи. Имаше и вариант да го кръстим гравитационен. Една бутилка със спирачна течност се закача на височина 2м ,например, дълъг маркуч, купуваме една нова капачка, правим дупка в средата и завиваме на резервоара. Отиваме на колелото и отвиваме докато пусне нова течност и т.н. – Няма помпене, няма втори човек, няма пришки. Може тия дето имат гаражи да опитат.