Изгасване на зумера след смяна на маслото - В3

Техническа и сервизна информация за Passat
Потребителски аватар
dimitarpetrov
Мнения: 794
Регистриран на: Сря 21 юни 2006 14:05
Автомобил: HONDA CR-V 2003
Двигател: K20 i-VTEC - 150 hp
Местоположение: София / Зверино

Изгасване на зумера след смяна на маслото - В3

Мнениеот dimitarpetrov » Пет 12 яну 2007 15:47


Здравейте!
Колата е описана на аватара.
Питането ми е дали на някой от вас му се е случвало 1000 км преди смяна на маслото до почне да се обажда зумера - между 2000 об/мин и при 2100-2200 об/мин изгасва, само при много добре загряла кола?
старото масло (с което купих колата) беше МОТУЛ 15 W 50 купен от БГ, днес го смених (по стикерчето от сервиза имаше още 1000 км пробег), с по-течливото CASTROL GTX 10 W 40 от Щатско, маслен филтър K&N и я изпробвах как ли не - зумера повече не се обади.
Дали е било смотано маслото и съм се разминал с малкия дявол или да почвам да събирам пари за лагери и т.н.?
Благодаря предварително!




Потребителски аватар
tyo
Мнения: 1884
Регистриран на: Вто 01 фев 2005 23:18
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: в покрайнините на EU
Контакти:

Re: Изгасване на зумера след смяна на маслото - В3

Мнениеот tyo » Пет 12 яну 2007 16:15


dimitarpetrov написа:...


Към края на пробега, преди смяна, маслото силно намалява своя вискозитет. Според мен няма място за притеснение.


Потребителски аватар
IvanMan
джедай
джедай
Мнения: 10432
Регистриран на: Пон 23 май 2005 15:12
Автомобил: Golf 7 TDI Estate BlueMotion
Двигател: CRLB
Местоположение: София

Мнениеот IvanMan » Пет 12 яну 2007 18:26


Мите, на предишния ми голф светкаше лампата и се включваше зумера само когато колата загрее добре (при дълъг път) и след като съм карал с по висока скорост, след намаляване на скоростта около 80 км/ч (оборотите са около 2000) започваше да пищи зумера и да светка лампата.След смяна на биелните лагери нещата се оправиха.


Потребителски аватар
bobcho
Мнения: 2230
Регистриран на: Вто 15 фев 2005 16:45
Автомобил: VW Golf 3
Двигател: AFN 1997
Местоположение: Монтана

Мнениеот bobcho » Пет 12 яну 2007 18:59


Прегледай си мотора!Измери си налягането и провери датчиците!Зумера не е за подценяване.Ако има проблем и го откриеш (лагери, помпа, датчици ) навреме ще се разминеш доста по леко, отколкото ако отлагаш.

2 бара на 2000 ти е критичната граница при напълно загрял мотор.Ако е толкова или по-малко - вземай мерки.


Потребителски аватар
tyo
Мнения: 1884
Регистриран на: Вто 01 фев 2005 23:18
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: в покрайнините на EU
Контакти:

Мнениеот tyo » Пет 12 яну 2007 19:21


handycam написа:...След смяна на биелните лагери нещата се оправиха.


bobcho написа:Прегледай си мотора!Измери си налягането и провери датчиците!...


Аз предлагам направо да сменя двигателя с нов :evil:


Потребителски аватар
dimitarpetrov
Мнения: 794
Регистриран на: Сря 21 юни 2006 14:05
Автомобил: HONDA CR-V 2003
Двигател: K20 i-VTEC - 150 hp
Местоположение: София / Зверино

Мнениеот dimitarpetrov » Пет 12 яну 2007 22:22


Ясно момчета, за сега ще пробвам с едно лекарство, което ми осигури около100 000 км безпроблемен пробег с ладата (за 80-100 000 км компресията не падна под 11 атм) и ако има положителен ефект ще му кажа името. За сега зумера спря да ме тормози, макар че съм с по-тънко масло, па било то и ново, ще направя наблюдение и ще пиша за резултата. то ще е след март месец че сега пак ще пътувам навънка за 2 месеца, но ще направя експеримента и ще поста инфо за резултата. благодаря за съветите !


Потребителски аватар
bobcho
Мнения: 2230
Регистриран на: Вто 15 фев 2005 16:45
Автомобил: VW Golf 3
Двигател: AFN 1997
Местоположение: Монтана

Мнениеот bobcho » Пет 12 яну 2007 23:56


tyo написа:Аз предлагам направо да сменя двигателя с нов :evil:


Просто дадохме съвет на колегата как с един прост манометър и 10 мин. работа да си провери налягането за да му е мирна главата после.


Потребителски аватар
nii
Незабравим член
Мнения: 4234
Регистриран на: Пон 24 яну 2005 13:33
Автомобил: Golf 2 Automatic
Двигател: RP
Местоположение: кръчмата

Мнениеот nii » Съб 13 яну 2007 10:21


митко мани го засега тоя универсален модификатор, а наистина си измери налягането.


Потребителски аватар
dimitarpetrov
Мнения: 794
Регистриран на: Сря 21 юни 2006 14:05
Автомобил: HONDA CR-V 2003
Двигател: K20 i-VTEC - 150 hp
Местоположение: София / Зверино

Мнениеот dimitarpetrov » Съб 13 яну 2007 14:35


Ники, не е това, друго е, и съм го изпробвал в продължение на 6г., без да имам забележки - ладата я взех на 115 000 км и я продадох на 235 000 без да съм отварял мотора, с копресия на всички цилиндри от 10.5-11 атм. нагоре. А за налягането си прав, ама нямам манометър. единствената проба, която можах да направя е като откачих кабела от датчика и задействах системата, после върнах кабела и следих при колко оборота изгасва зумера - при не повече от 1500 об/мин. изгасна, т.е. дига необходимото налягане при тези обороти. Пробата я правих след продължително шофиране, и се беше включил вентилатора на радиатора.
Не знам Никси дали има манометър, а пущината, трябва в понеделник да летя и искам да отделя малко време на семейството...



Върни се в “Passat”

Кой е на линия

Потребители, разглеждащи този форум: tyhrh и 47 госта