Как да си сваля кллиматика на пасат 92 год seiko-seishi

Техническа и сервизна информация за Passat
Потребителски аватар
vihren1
Мнения: 40
Регистриран на: Чет 27 сеп 2012 0:28
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Pernik

Как да си сваля кллиматика на пасат 92 год seiko-seishi

Мнениеот vihren1 » Чет 27 сеп 2012 11:24


Как да си сваля кллиматика на пасат 92 год компресора е seiko-seishi
работи много слабо на градско и ме дразни
Давам го безплатно ако някой ми го свали




Потребителски аватар
wassilzaza
Мнения: 190
Регистриран на: Пон 03 дек 2007 15:49
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Варна

Re: Как да си сваля кллиматика на пасат 92 год seiko-seishi

Мнениеот wassilzaza » Чет 27 сеп 2012 11:54


Колега тази процедура не е оправдана! Климатика не може просто да го свалиш, трябва да подмениш доста части с такива от кола, което е без климатик. Моят съвет е да си го оправиш и да си го ползваш или просто недей да го пускаш, щом не работи, както трябва ;)


Потребителски аватар
vihren1
Мнения: 40
Регистриран на: Чет 27 сеп 2012 0:28
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Pernik

Re: Как да си сваля кллиматика на пасат 92 год seiko-seishi

Мнениеот vihren1 » Чет 27 сеп 2012 14:44


е какво толкова , един компресор над алтернатора и радиатора и малко маркучи. това лято само от софия до перник го усещах да работи , иначе в софия на задръстването не се удеща а и намалява оборотите


Потребителски аватар
kristianatanasov
Мнения: 1280
Регистриран на: Сря 14 мар 2007 20:28
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София][Passat B3,ABS

Re: Как да си сваля кллиматика на пасат 92 год seiko-seishi

Мнениеот kristianatanasov » Чет 27 сеп 2012 15:43


vihren1 написа:това лято само от софия до перник го усещах да работи , иначе в софия на задръстването не се удеща а и намалява оборотите

Е голяма работа....дядо ти се с климатик се е возил,то и без това за по слабите мотори е по добре в задръстване да не се пуска изобщо климатика....
Ето нещо интересно:
"easyall:
Някои особености при експлоатацията наклиматика

Когато автомобилът се намира в задръстване, той почти не се движи, а температурата около него е по-голяма (от другите автомобили). Така до кондензатора достига по-малко въздух да го охлажда, който едновременно с това е и по-топъл. Поради недостатъчно доброто му охлаждане, температурата на охладения от климатика въздух може да се повиши т.е. да ни се струва, че има някакъв лек проблем. Веднага след като автомобилът се задвижи нормално, всичко трябва да се върне в нормалният си ритъм т.е. климатикът да охлажда нормално. Имайте предвид, че освен климатика, затруднения изпитва и двигателя. При големи горещини и дълго задръстване, е възможно температурата на водата на двигателя да се повиши над нормалните стойности. Тогава трябва да се спре временно климатика, докато двигателят се охлади до нормалната си работна температура (около 86-90 градуса).

Проверка на ефективността на климатика:
Подготовка-
1. Автомобилът се оставя за един час на сянка, със затворени врати, стъкла и т.н., като се оставят отворени централните вентилационни отвори;
2. След един час двигателя се пуска да работи на празен ход за 2 минути;
3. Избирачът за температура се поставя в положение на максимално студено (в края на синята зона);
4. Избирачът за зона на обдухване се поставя така, че въздухът да излиза максимално от централните вентилационни отвори (потокът от въздух се насочва към лицето);
5. Вентилаторът се включва на максимална скорост;
6. Изключва се вътрешната циркулация т.е. да се засмуква само външен въздух;
7. С термометър се проверява температурата на въздуха от централните вентилационни отвори;
8. Температурата на въздуха трябва да бъде с температурата на околната среда, +/- 5°C.
Измерване:
Включва се климатика. С термометър се проверява температурата на въздуха, излизащ през централните вентилационни отвори. След 6 минути се отчита температурата и се сравнява с тази в таблицата:

Външна | Приемлива температура на въздуха,
температура | излизащ от централните вентилационни отвори

15°C | 4°C - 8°C
20°C | 6°C - 10°C
25°C | 8°C - 13°C
30°C | 12°C - 16°C
35°C | 17°C - 20°C
40°C | 21°C - 25°C


Потребителски аватар
zfa159
Мнения: 7908
Регистриран на: Сря 31 яну 2007 12:16
Автомобил: Mitsubishi Outlander + B4 Syncro
Двигател:
Местоположение: София
Контакти:

Re: Как да си сваля кллиматика на пасат 92 год seiko-seishi

Мнениеот zfa159 » Пет 28 сеп 2012 8:10


Щом си с такъв компресор,климатика ти не е огиринален. Иначе има доста повече части от един компресор,за който ти казваш,че искаш да свалиш mhihi
Както е писал и колегата - за да не работи,си има причина и по-добре си го направи или си го преправи на оригинален,от колкото да го махаш,освен ако не ти трябва като екстра (за мен е незаменима екстра и кола без климатик никога повече няма да си купя) :)
:beer


Потребителски аватар
Soze13
Мнения: 207
Регистриран на: Нед 26 авг 2012 19:24
Автомобил: Passat B5
Двигател: APR
Местоположение: София

Re: Как да си сваля кллиматика на пасат 92 год seiko-seishi

Мнениеот Soze13 » Пет 28 сеп 2012 8:29


Климатик ако НЕ СЕ ползва в задръствания, не виждам къде другаде ще има някаква нужда от него?!


Потребителски аватар
zfa159
Мнения: 7908
Регистриран на: Сря 31 яну 2007 12:16
Автомобил: Mitsubishi Outlander + B4 Syncro
Двигател:
Местоположение: София
Контакти:

Re: Как да си сваля кллиматика на пасат 92 год seiko-seishi

Мнениеот zfa159 » Съб 29 сеп 2012 20:36


Пробвай да караш с 150-200 по магистралата с отворен прозорец и ще разбереш къде още ти трябва да се ползва mhihi
Иначе да,в задръстванията трябва да е добър,там му е най-хубавото приложение :)
Таблицата,която е цитирал колегата по-горе,е доста завишена според моите каталожни данни за фреон R134a .При 35 градуса околна температура,показанието трябва да е категорично под 10 градуса,за да се приеме,че климатика работи добре. (моят при 30 външна и черна кола на слънце,вътре вее 3 градуса, след 10 минути работа).Тестът се провежда при празен ход и при 2000 оборота после.Мери се само на централните духалки,при затворени странични и система,пусната на вътрешна циркулация и максимално силен вентилатор.
:beer



Върни се в “Passat”

Кой е на линия

Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 58 госта