Втулки за стартер

Техническа и сервизна информация за Passat
Потребителски аватар
slavias
Мнения: 62
Регистриран на: Чет 29 сеп 2005 21:18
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Перник

Втулки за стартер

Мнениеот slavias » Съб 17 фев 2007 20:20


Мисля да си сменям втулките на стартера, Пасата е 1992г 2.0Е 115к.с.
Има ли някакви тънкости и неща с които трябва да се съобразявам.Втулките на всички модели двигатели на Пасат Б3 еднакви ли са или трябва да поръчам специално за моя двигател, защото искам да ги купя предварително.




Потребителски аватар
BECKER
Мнения: 146
Регистриран на: Сря 08 ное 2006 0:17
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Петрич

Мнениеот BECKER » Съб 17 фев 2007 20:38


Има една в кожуха на мотора ,тя е най-трудна за смяна,трябва инструмент.Другите се сменят лесно.Виж в търсачката.


Потребителски аватар
radotom
Модератор
Модератор
Мнения: 19709
Регистриран на: Пет 10 мар 2006 19:42
Автомобил: Passat B6
Двигател: CBBB
Местоположение: Пловдив

Мнениеот radotom » Съб 17 фев 2007 20:55


Има стартери Бош за В3 с редуктор, има и без редуктор. Нашите са със. Отделно, според едно момиче в магазина, има 2 или 3 модела на редукторни Бош, които се монтират на Пассат. Това не съм го проверил, каза ми го продавачката, когато аз сменях моите.
По принцип втулките се водят 3, но на практика са 4, защото има една и във бендикса. Тя, както и предната, за която те предупреждава колегата, че трудно се вади са най-натоварени. Преоръчвам ти да смениш и бендикса, защото заради това аз скоро свалях стартера наново. Мисля, че беше 7-8 лв.
За да извадиш тази, която е в кожуха навътре, мисля, че ще трябва канал или много акробатични номера
Преди поставянето на втулките, накисни ги за около 15-20 мин в моторно масло.
За съжаление, не мога да ти цитирам размери, защото съм ги забравил. Погледни предварително под какъв номер се води стартера ти, за да може да ти дадат точните втулки според каталозите.Успех!


Потребителски аватар
The_Machine
Мнения: 3558
Регистриран на: Нед 17 дек 2006 20:09
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София

Мнениеот The_Machine » Съб 17 фев 2007 21:32


Втулката можеш да извадиш да речем с метчик - аз така правих , но при мен мотора е надлъжен , стартера се пада под генерацията и над лапата за тампона на мотора и е една истинска акробатика със смяната... :shock


GEORGI_VR
Мнения: 50
Регистриран на: Съб 29 юли 2006 17:12
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Враца
Контакти:

Мнениеот GEORGI_VR » Нед 18 фев 2007 19:39


Немисля че е добра идея да се подготвяш с части предварително. В моя случай например втулката която е в кожуха въобще я нямаше и оста бе започнала да "похапва" от алуминия и втулката с която се бях подготвил никак не пасваше на вече доста по-голямото легло. Междужременно се оказа 4е трябва да сменя и бендикса и 4етките .Най-добре го свали и виж кво е положението , тогава тичаи в магазина :)


Потребителски аватар
The_Machine
Мнения: 3558
Регистриран на: Нед 17 дек 2006 20:09
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София

Мнениеот The_Machine » Нед 18 фев 2007 20:12


Според мен по-добрият вариант е да разглобиш стартера , да занесеш ротора на стругар и той да ти престърже ротора (той се износва конусовидно и новите втулки заминават възбързичко :) ) и след това да ти изработи точна втулка по престъргания ротор - това със сигурност ще изкара 10-20 години :)


Потребителски аватар
slavias
Мнения: 62
Регистриран на: Чет 29 сеп 2005 21:18
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Перник

Мнениеот slavias » Нед 18 фев 2007 20:51


Явно ще се разглобява първо и след това ще купувам части,мислех да спестя едно разкарване пеша по магазините ,но по добре така отколкото да се набутам за части които да не стават :D



Върни се в “Passat”

Кой е на линия

Потребители, разглеждащи този форум: Didaka04, Kassern и 78 госта