Защо нямам къси светлини??!!!-Решението

Техническа и сервизна информация за Passat
Потребителски аватар
batemo
Мнения: 28
Регистриран на: Вто 16 ное 2004 23:13
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: плевен/sofia

Защо нямам къси светлини??!!!-Решението

Мнениеот batemo » Пон 07 фев 2005 1:13


Здравейте всички маниаци на на марката "PASSAT". Някой може ли да ми каже защо ми изчезнаха късите светлини.Вчера както си паля и си пускам фаровете т.е късите светлини , те светнаха само за миг и после изгаснаха, останаха да ми светят само габарити и халогени.Първоначално помислих, че е някой бушон, но след като ги проверих, а и смених отново не светеха.После реших, че може да са крушките, обаче дългите си светеха-чудя се може ли да ми изгорят само късите , а дълггите да си стоят здрави, при условие, че е една крушка.И последната възможност е да е от ключа от където се вкючват светлините, нещо да се е пр**бал, но там трябва да се замери с мултицет предполагам, а аз нещо не му разбирам много, така, че някой ако може да помогне......Благодаря предварително. :?:




Потребителски аватар
WDW
Мнения: 1505
Регистриран на: Чет 12 авг 2004 0:58
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София
Контакти:

Мнениеот WDW » Пон 07 фев 2005 2:43


Да, могат да ти изгорят само късите на крушките !!!


Потребителски аватар
boyan.chav
Мнения: 847
Регистриран на: Съб 07 авг 2004 23:26
Автомобил: VW Golf IV 1998
Двигател: 1.4 16v 75hp AHW
Местоположение: Пловдив
Контакти:

Мнениеот boyan.chav » Пон 07 фев 2005 6:17


Да да и на мен ми се случи същото наскоро,само че грешката беше моя :cry: . Когато си слагах новите крушки от Германия (Blue Laser Light) явно едната съм е барнал с пръстите и заради това точно тази крушка светеше само на "дълги" :? .Вече знам,че нетрябва да се барат по стъкълцето с пръстите :wink:


Потребителски аватар
vaskoto1
майстор Падна ли ми!
Мнения: 11995
Регистриран на: Пон 12 юли 2004 16:34
Автомобил: Passat B35i
Двигател: AGG
Местоположение: София
Контакти:

Мнениеот vaskoto1 » Пон 07 фев 2005 9:43


ключа ти е проблема.
100%!
почти няма вариант да ти изгоряти двете крушки по едно и също време.


Потребителски аватар
pas1.8mi
Мнения: 5208
Регистриран на: Нед 10 окт 2004 14:08
Автомобил: Passat B5
Двигател: 1.8T AEB 1999
Местоположение: София,Плевен

Мнениеот pas1.8mi » Пон 07 фев 2005 11:00


vaskoto1 написа:ключа ти е проблема.
100%!
почти няма вариант да ти изгоряти двете крушки по едно и също време.



Споделям мнението на Vaskoto1.Ако разглобиш ключа,ще видиж,че някоя от пистите в основата се е издълбала.Временно решение е да се калайдиса. :D


Потребителски аватар
batemo
Мнения: 28
Регистриран на: Вто 16 ное 2004 23:13
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: плевен/sofia

РЕШЕНИЕ!!!

Мнениеот batemo » Пон 07 фев 2005 20:41


Благодаря на всички, оказа се че са ми изгоряли само късите, много странна работа и двете да изгорят по едно и също време. Днес ходих в сервиза на Ratola и там има един специалист, който ми каза, че при първоначалното палене стартовото напрежение е 14 волта на кру-ките и понеже сам бил оставил ключа включен след като сам изгасил колата при самото палене чвно първоначалното напрежение им е дошло в повече и са грамнали. Друг е въпросът, че аз бях сложил 100 ватови от тези където светят бяло Cool Blue , но те са си ментета, а вече бяха изкарали две години и половина- абе явно са издали багажа вече. Та специалиста в Ratola ми е сложил Hella от по 55-60 вата и ми каза, че ще светят по-силно от предишните.За цялата работа заедно с новите крушки ми взе 10лв.Това е!!!


Потребителски аватар
DragoGT
1/8 перничанин
1/8 перничанин
Мнения: 10772
Регистриран на: Вто 08 юни 2004 18:31
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София

Мнениеот DragoGT » Пон 07 фев 2005 22:16


мани ги тия глупави крушки
аз на халогените се бях излъгал!!
100 вата една крушка само
и бре тоя халоген свети слабо, жълто бре а другия 50вата бяло
викам си халогена е пре*бан
да ама не тъпа крушка -> стопени изолации на кабели пре*бано реле...



Върни се в “Passat”

Кой е на линия

Потребители, разглеждащи този форум: kele6 и 157 госта