Питане за МФА Пасат Б4

Техническа и сервизна информация за Passat
Потребителски аватар
110afn
Мнения: 1905
Регистриран на: Нед 25 окт 2009 13:55
Автомобил: Audi A6
Двигател: AFN
Местоположение: Враца

Питане за МФА Пасат Б4

Мнениеот 110afn » Вто 13 сеп 2011 20:58


Полека-лека набавих табло с МФА и всички кабеляци.Само датчик за външна температура нямам, но ще го намеря.Изчетох темата на racing_team_vidin за монтиране на МФА, но тя все пак е за Голф.Днес сложих втория датчик за маслото и до него си е окабелено фабрично.Та въпроса ми е следния: имам един кабел с букса, който виси зад десния фар.Дали той е за датчика за темп. или е за ел. фар?

Последна промяна от 110afn на Пон 19 сеп 2011 11:12, променено общо 1 път.




Потребителски аватар
DoH_KuXoT
Мнения: 6272
Регистриран на: Пон 12 сеп 2005 14:01
Автомобил:
Двигател:

Re: Питане за кабел Пасат Б4

Мнениеот DoH_KuXoT » Сря 14 сеп 2011 8:55


110afn написа:Полека-лека набавих табло с МФА и всички кабеляци.Само датчик за външна температура нямам, но ще го намеря.Изчетох темата на racing_team_vidin за монтиране на МФА, но тя все пак е за Голф.Днес сложих втория датчик за маслото и до него си е окабелено фабрично.Та въпроса ми е следния: имам един кабел с букса, който виси зад десния фар.Дали той е за датчика за темп. или е за ел. фар?

с три клемички ли е ? Ако да и од дясно го има, мисля че е за реглажа на фаровете


Потребителски аватар
Danny boy
Мнения: 1959
Регистриран на: Сря 10 яну 2007 18:28
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Пловдив

Re: Питане за кабел Пасат Б4

Мнениеот Danny boy » Чет 15 сеп 2011 6:19


датчика за външната температура е за букса с две гнезда.


Потребителски аватар
znainainai
Мнения: 5287
Регистриран на: Пон 04 дек 2006 21:24
Автомобил: Golf4
Двигател: MK 4 98 AHF
Местоположение: Русе

Re: Питане за кабел Пасат Б4

Мнениеот znainainai » Чет 15 сеп 2011 8:04


А да беше казал и цветове на кабелите :beat_butt2:
Букса е за ел.регулирането на фаровете
Зад фара със 3 кабела
жълт
кафяв
червен със синя лента
Зад блендата ако си БЕЗ халогени стои заработката за тях при някои В4 :idea: Казвам някои модели защото на първите няма заработена инсталация от VW са инономисвали кабел mhihi
Букса със два кабела
кафяв
бял със жълта лента
А за МФА буксата е пак със два кабела
кафяв със бяла лента
бял със червена лента

Сега остава да сравниш цветовете mhihi


Потребителски аватар
110afn
Мнения: 1905
Регистриран на: Нед 25 окт 2009 13:55
Автомобил: Audi A6
Двигател: AFN
Местоположение: Враца

Re: Питане за кабел Пасат Б4

Мнениеот 110afn » Чет 15 сеп 2011 11:45


Днес сравних с на приятел колата и се оказа ,че моята букса е за ел.фар. Ще пускам кабел.Разбрах на кои пинове трябва да отидат краищата. А има ли значение ако разменя местата, в смисъл все едно да обърнеш + и -.Ако има значение как да разбера кой кабел в кой пин да отиде?


Потребителски аватар
110afn
Мнения: 1905
Регистриран на: Нед 25 окт 2009 13:55
Автомобил: Audi A6
Двигател: AFN
Местоположение: Враца

Re: Питане за кабел Пасат Б4

Мнениеот 110afn » Пон 19 сеп 2011 11:09


Вчера сложих лостчетата и таблото и всичко тръгна от раз, даже и темпомата беше активиран.Само на МФА 1 на Л/100км започна да покачва и стигна до 99.9. Трябва ли нещо с Вагком да се влиза. Кабела от бушониерата до таблото не съм го сменил, но щом показва данни кажете дали да го сменя и него, имам го.Колко е нормално да държи темп. на маслото, щото като загрее ми показва 95-96 градуса.


Потребителски аватар
stefan4o
Мнения: 19327
Регистриран на: Съб 16 юни 2007 6:07
Автомобил: VW Jetta
Двигател: PN 1990+KR 1987
Местоположение: Стара Загора
Контакти:

Re: Питане за кабел Пасат Б4

Мнениеот stefan4o » Пон 19 сеп 2011 11:17


110afn написа:Вчера сложих лостчетата и таблото и всичко тръгна от раз, даже и темпомата беше активиран.Само на МФА 1 на Л/100км започна да покачва и стигна до 99.9. Трябва ли нещо с Вагком да се влиза. Кабела от бушониерата до таблото не съм го сменил, но щом показва данни кажете дали да го сменя и него, имам го.Колко е нормално да държи темп. на маслото, щото като загрее ми показва 95-96 градуса.

Напълно нормално е да маслото да достига до около 100 на загряла кола, при каране по-продължително време. Относно датчика - доколкото съм запознат темп.датчик "праща" на таблото съпротивление, което се променя според температурата. Както и да обърнеш буксата съпротивлението във веригата е все толкоз.


Потребителски аватар
Danny boy
Мнения: 1959
Регистриран на: Сря 10 яну 2007 18:28
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Пловдив

Re: Питане за МФА Пасат Б4

Мнениеот Danny boy » Пон 19 сеп 2011 15:06


нормално колата катозагрее държи 98-100гр,понякога стига идо 110-115 влетните жеги


Потребителски аватар
freeman75
Мнения: 20
Регистриран на: Съб 25 окт 2008 15:35
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Свиленград

Re: Питане за МФА Пасат Б4

Мнениеот freeman75 » Нед 02 окт 2011 15:30


Никога не съм виждал показания на маслото над 85 градуса! Поне при мен е така.


Потребителски аватар
i.e.i
Мнения: 2563
Регистриран на: Чет 28 апр 2005 9:51
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София

Re: Питане за МФА Пасат Б4

Мнениеот i.e.i » Нед 02 окт 2011 17:55


freeman75 написа:Никога не съм виждал показания на маслото над 85 градуса! Поне при мен е така.

Пробвай след продължително каране.


Потребителски аватар
vannkkata
Мнения: 313
Регистриран на: Съб 26 яну 2008 16:12
Автомобил: Passat 1996
Двигател: 1Z
Местоположение: Пловдив

Re: Питане за МФА Пасат Б4

Мнениеот vannkkata » Пон 03 окт 2011 6:04


Разхода, поне на Б3 го смята от вакума в всмукателния колектор.


Потребителски аватар
110afn
Мнения: 1905
Регистриран на: Нед 25 окт 2009 13:55
Автомобил: Audi A6
Двигател: AFN
Местоположение: Враца

Re: Питане за МФА Пасат Б4

Мнениеот 110afn » Сря 25 апр 2012 18:50


Такааа... всичко си работи, но най накрая ми дойде музата да мушна и датчика за външна температура. Въпроса ми е към колеги с МФА и обикновен климатик. Имат ли я въобще тая функция? Като прехвърлям функциите не ми излиза външна температура. А тези с климатроник показва ли на МФА, щото на климатроника си я показва. Колата от която свалих таблото и кабеляците беше с обикновенна заводска клима. Отпред незнам имало ли е датчик, щото всичко беше на кайма


Потребителски аватар
vladovelin
Мнения: 1323
Регистриран на: Чет 27 дек 2007 11:18
Автомобил: Golf3 GTI
Двигател: 2E 1994
Местоположение: Пазарджик

Re: Питане за МФА Пасат Б4

Мнениеот vladovelin » Сря 25 апр 2012 19:43


Показанията на MFA са шест: време на пътуване;изминати км;средна скорост;среден разход;температура масло;външна температура.


Потребителски аватар
ivchoto
Мнения: 341
Регистриран на: Сря 11 ное 2009 14:24
Автомобил: SUBARU OUTBACK
Двигател: 2000
Местоположение: bg okolo plovdiv

Re: Питане за МФА Пасат Б4

Мнениеот ivchoto » Сря 25 апр 2012 20:12


110afn написа:Такааа... всичко си работи, но най накрая ми дойде музата да мушна и датчика за външна температура. Въпроса ми е към колеги с МФА и обикновен климатик. Имат ли я въобще тая функция? Като прехвърлям функциите не ми излиза външна температура. А тези с климатроник показва ли на МФА, щото на климатроника си я показва. Колата от която свалих таблото и кабеляците беше с обикновенна заводска клима. Отпред незнам имало ли е датчик, щото всичко беше на кайма

Колега аз имам два датчика,един отпред до филтъра на купето,и един зад десния халоген(с климатик съм). :beer


Потребителски аватар
110afn
Мнения: 1905
Регистриран на: Нед 25 окт 2009 13:55
Автомобил: Audi A6
Двигател: AFN
Местоположение: Враца

Re: Питане за МФА Пасат Б4

Мнениеот 110afn » Сря 25 апр 2012 20:19


Тоя на филтъра го имам, той е да не пуска климатика кога е студено. Значи си ти показва температурата :?:



Върни се в “Passat”

Кой е на линия

Потребители, разглеждащи този форум: diwaka, paagrio и 41 госта