Питане за МФА Пасат Б4
- 110afn
- Мнения: 1905
- Регистриран на: Нед 25 окт 2009 13:55
- Автомобил: Audi A6
- Двигател: AFN
- Местоположение: Враца
Питане за МФА Пасат Б4
Полека-лека набавих табло с МФА и всички кабеляци.Само датчик за външна температура нямам, но ще го намеря.Изчетох темата на racing_team_vidin за монтиране на МФА, но тя все пак е за Голф.Днес сложих втория датчик за маслото и до него си е окабелено фабрично.Та въпроса ми е следния: имам един кабел с букса, който виси зад десния фар.Дали той е за датчика за темп. или е за ел. фар?
Последна промяна от 110afn на Пон 19 сеп 2011 11:12, променено общо 1 път.
Re: Питане за кабел Пасат Б4
110afn написа:Полека-лека набавих табло с МФА и всички кабеляци.Само датчик за външна температура нямам, но ще го намеря.Изчетох темата на racing_team_vidin за монтиране на МФА, но тя все пак е за Голф.Днес сложих втория датчик за маслото и до него си е окабелено фабрично.Та въпроса ми е следния: имам един кабел с букса, който виси зад десния фар.Дали той е за датчика за темп. или е за ел. фар?
с три клемички ли е ? Ако да и од дясно го има, мисля че е за реглажа на фаровете
- Danny boy
- Мнения: 1959
- Регистриран на: Сря 10 яну 2007 18:28
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Пловдив
Re: Питане за кабел Пасат Б4
датчика за външната температура е за букса с две гнезда.
- znainainai
- Мнения: 5287
- Регистриран на: Пон 04 дек 2006 21:24
- Автомобил: Golf4
- Двигател: MK 4 98 AHF
- Местоположение: Русе
Re: Питане за кабел Пасат Б4
А да беше казал и цветове на кабелите
:
Букса е за ел.регулирането на фаровете
Зад фара със 3 кабела
жълт
кафяв
червен със синя лента
Зад блендата ако си БЕЗ халогени стои заработката за тях при някои В4
Казвам някои модели защото на първите няма заработена инсталация от VW са инономисвали кабел
Букса със два кабела
кафяв
бял със жълта лента
А за МФА буксата е пак със два кабела
кафяв със бяла лента
бял със червена лента
Сега остава да сравниш цветовете

Букса е за ел.регулирането на фаровете
Зад фара със 3 кабела
жълт
кафяв
червен със синя лента
Зад блендата ако си БЕЗ халогени стои заработката за тях при някои В4


Букса със два кабела
кафяв
бял със жълта лента
А за МФА буксата е пак със два кабела
кафяв със бяла лента
бял със червена лента
Сега остава да сравниш цветовете

- 110afn
- Мнения: 1905
- Регистриран на: Нед 25 окт 2009 13:55
- Автомобил: Audi A6
- Двигател: AFN
- Местоположение: Враца
Re: Питане за кабел Пасат Б4
Днес сравних с на приятел колата и се оказа ,че моята букса е за ел.фар. Ще пускам кабел.Разбрах на кои пинове трябва да отидат краищата. А има ли значение ако разменя местата, в смисъл все едно да обърнеш + и -.Ако има значение как да разбера кой кабел в кой пин да отиде?
- 110afn
- Мнения: 1905
- Регистриран на: Нед 25 окт 2009 13:55
- Автомобил: Audi A6
- Двигател: AFN
- Местоположение: Враца
Re: Питане за кабел Пасат Б4
Вчера сложих лостчетата и таблото и всичко тръгна от раз, даже и темпомата беше активиран.Само на МФА 1 на Л/100км започна да покачва и стигна до 99.9. Трябва ли нещо с Вагком да се влиза. Кабела от бушониерата до таблото не съм го сменил, но щом показва данни кажете дали да го сменя и него, имам го.Колко е нормално да държи темп. на маслото, щото като загрее ми показва 95-96 градуса.
- stefan4o
- Мнения: 19327
- Регистриран на: Съб 16 юни 2007 6:07
- Автомобил: VW Jetta
- Двигател: PN 1990+KR 1987
- Местоположение: Стара Загора
- Контакти:
Re: Питане за кабел Пасат Б4
110afn написа:Вчера сложих лостчетата и таблото и всичко тръгна от раз, даже и темпомата беше активиран.Само на МФА 1 на Л/100км започна да покачва и стигна до 99.9. Трябва ли нещо с Вагком да се влиза. Кабела от бушониерата до таблото не съм го сменил, но щом показва данни кажете дали да го сменя и него, имам го.Колко е нормално да държи темп. на маслото, щото като загрее ми показва 95-96 градуса.
Напълно нормално е да маслото да достига до около 100 на загряла кола, при каране по-продължително време. Относно датчика - доколкото съм запознат темп.датчик "праща" на таблото съпротивление, което се променя според температурата. Както и да обърнеш буксата съпротивлението във веригата е все толкоз.
- Danny boy
- Мнения: 1959
- Регистриран на: Сря 10 яну 2007 18:28
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Пловдив
Re: Питане за МФА Пасат Б4
нормално колата катозагрее държи 98-100гр,понякога стига идо 110-115 влетните жеги
- freeman75
- Мнения: 20
- Регистриран на: Съб 25 окт 2008 15:35
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Свиленград
Re: Питане за МФА Пасат Б4
Никога не съм виждал показания на маслото над 85 градуса! Поне при мен е така.
Re: Питане за МФА Пасат Б4
freeman75 написа:Никога не съм виждал показания на маслото над 85 градуса! Поне при мен е така.
Пробвай след продължително каране.
- vannkkata
- Мнения: 313
- Регистриран на: Съб 26 яну 2008 16:12
- Автомобил: Passat 1996
- Двигател: 1Z
- Местоположение: Пловдив
Re: Питане за МФА Пасат Б4
Разхода, поне на Б3 го смята от вакума в всмукателния колектор.
- 110afn
- Мнения: 1905
- Регистриран на: Нед 25 окт 2009 13:55
- Автомобил: Audi A6
- Двигател: AFN
- Местоположение: Враца
Re: Питане за МФА Пасат Б4
Такааа... всичко си работи, но най накрая ми дойде музата да мушна и датчика за външна температура. Въпроса ми е към колеги с МФА и обикновен климатик. Имат ли я въобще тая функция? Като прехвърлям функциите не ми излиза външна температура. А тези с климатроник показва ли на МФА, щото на климатроника си я показва. Колата от която свалих таблото и кабеляците беше с обикновенна заводска клима. Отпред незнам имало ли е датчик, щото всичко беше на кайма
- vladovelin
- Мнения: 1323
- Регистриран на: Чет 27 дек 2007 11:18
- Автомобил: Golf3 GTI
- Двигател: 2E 1994
- Местоположение: Пазарджик
Re: Питане за МФА Пасат Б4
Показанията на MFA са шест: време на пътуване;изминати км;средна скорост;среден разход;температура масло;външна температура.
- ivchoto
- Мнения: 341
- Регистриран на: Сря 11 ное 2009 14:24
- Автомобил: SUBARU OUTBACK
- Двигател: 2000
- Местоположение: bg okolo plovdiv
Re: Питане за МФА Пасат Б4
110afn написа:Такааа... всичко си работи, но най накрая ми дойде музата да мушна и датчика за външна температура. Въпроса ми е към колеги с МФА и обикновен климатик. Имат ли я въобще тая функция? Като прехвърлям функциите не ми излиза външна температура. А тези с климатроник показва ли на МФА, щото на климатроника си я показва. Колата от която свалих таблото и кабеляците беше с обикновенна заводска клима. Отпред незнам имало ли е датчик, щото всичко беше на кайма
Колега аз имам два датчика,един отпред до филтъра на купето,и един зад десния халоген(с климатик съм).

- 110afn
- Мнения: 1905
- Регистриран на: Нед 25 окт 2009 13:55
- Автомобил: Audi A6
- Двигател: AFN
- Местоположение: Враца
Re: Питане за МФА Пасат Б4
Тоя на филтъра го имам, той е да не пуска климатика кога е студено. Значи си ти показва температурата 
