


Passat b3 1990г. RP - проблем с загряването
- sp_konsulov
- Мнения: 197
- Регистриран на: Сря 14 мар 2012 15:48
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: село София ;-)
Passat b3 1990г. RP - проблем с загряването
Преди година смених водна помпа, сега когато е по студено не ми загравя повече от 75 градуса, на задръстваниата обаче си достига до 90 градуса. Притеснявам се какво може да стане ако карам на недозаграл двигател? Износване , голям разход ? Явно термостата е за смяна , ама нещо не ми се занимава.
- stefan4o
- Мнения: 19326
- Регистриран на: Съб 16 юни 2007 6:07
- Автомобил: VW Jetta
- Двигател: PN 1990+KR 1987
- Местоположение: Стара Загора
- Контакти:
Re: Passat b3 1990г. RP - проблем с загряването
Като те мързи да решиш проблема карай си така. Освен лек преразход на гориво друго не знам какво може да стане. Да говориш за по-бързо износване на мотор, чиито пробег в общия случай не е ясен и е на 20+ години е меко казано безсмислено 

Re: Passat b3 1990г. RP - проблем с загряването
Ако е на газ "лекия преразход" е поне 2/100,защото и тези 70 градуса ги достига бавно.
А при -20 без парно?
А при -20 без парно?
-
- Мнения: 415
- Регистриран на: Съб 29 май 2010 10:39
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: lom
Re: Passat b3 1990г. RP - проблем с загряването


Re: Passat b3 1990г. RP - проблем с загряването
колега ако нямаш хидравлика смяната му става за десет минути и без канал даже трябвати гидоре с камък 13 и чупеща се глава, а ако има6 работата е половин час и искъпан с антифриз в канала 

-
- Мнения: 588
- Регистриран на: Чет 23 авг 2007 22:47
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: София
Re: Passat b3 1990г. RP - проблем с загряването
Да гори или да капи от някъде масло - да кажеш, че не ти се отваря двигателя добре. Ама отиди си купи един термостат и го смени. Сложи чист леген или корито и ще си събереш и антифриза. Пък ако не е чист легена - претакай легена през една марля, все едно претакваш зелето и пак го сипваш антифриза в казанчето като нов.
Имаше едни статистики, бях ги гледал някъде отдавна - основното износване на двигателя за целия му живот е когато се прогрява двигателя. Т.е. от студен двигател до работната му температура е най-голямото износване. След това ако ще една седмица да го караш, без да го гасиш, няма толкова износване колкото, когато се прогаря двигателя до работната температура.
Пък и се лишаваш от най-мощното нещо в целия пасат - мощното парно - човек може да се напече вътре като гущер, ако ще отвън да е -30 градуса. И това само на втора степен на врътката. Ако бяха проектирали и двигателя с такъв запас като парното - цена нямаше да имат инжинерите от волфсбург...
Имаше едни статистики, бях ги гледал някъде отдавна - основното износване на двигателя за целия му живот е когато се прогрява двигателя. Т.е. от студен двигател до работната му температура е най-голямото износване. След това ако ще една седмица да го караш, без да го гасиш, няма толкова износване колкото, когато се прогаря двигателя до работната температура.
Пък и се лишаваш от най-мощното нещо в целия пасат - мощното парно - човек може да се напече вътре като гущер, ако ще отвън да е -30 градуса. И това само на втора степен на врътката. Ако бяха проектирали и двигателя с такъв запас като парното - цена нямаше да имат инжинерите от волфсбург...
Кой е на линия
Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 22 госта