Здравейте ,колеги имам следния проблем мисля да си сменя ECU защото ми е изгоряла схемата за управлението на стъпковото моторче,така и ненамерих решение как да го оправя тази интегрална схема не се пройзвежда вече, пробвах със преработка от един руски сайт работеше точно 4 месеца и изгоряха схемите който заместваха оригиналната имам такава тема който иска да е види.
Въпросът ми е следния оригиналното ECU e 375 907.311 по Бош е 026/200-754/755 което и така немога да намеря ,тук намерих следното ECU 1H0 907.311 по Бош 0261-200-701/702 което е от Голф 3 MK3 със същият двигател AAM 55kw дали мога да го заменя и дали ще работи при мен. Благодаря на отзовалите се!
Пасат Б4 1.8 mi AAM мотор 55kW 75к.с. съвет за смяна ECU
- pas1.8mi
- Мнения: 5208
- Регистриран на: Нед 10 окт 2004 14:08
- Автомобил: Passat B5
- Двигател: 1.8T AEB 1999
- Местоположение: София,Плевен
Re: Съвет за смяна ECU на Пасат 1.8 mi AAM мотор 55kW 75к.с.
След преработката със старото степ моторче ли си кара?Леко странно ми е как ще изкара 3-4 мес и чак тогава ще се скапе! 

Re: Съвет за смяна ECU на Пасат 1.8 mi AAM мотор 55kW 75к.с.
Значи аз замених изгорялата В57542 от Сименс TLE4202 .със 2 TDA2030 който не са за тази цел това са нискочистотни усилватели ,изгоряха когато отивах на море беше доста топло и пътуването беше дълго към 300км. Да моторчето е същото после го свалях разглабях и си работи перфекно
Re: Пасат Б4 1.8 mi AAM мотор 55kW 75к.с. съвет за смяна ECU
Да продължа дилемата ,така и не намерих същото ECU аз взех ECU за ABS MOTRONIC който драивера е същия като моя и го смених и какво се получи прибра се мотора да крaя и до там ,на никъде не рейгира въртях и TPS пак там стой и не мърда така правеше и със заместителя който преди ползвах 2Х TDA2030 аз си мислех че е от тях ама май ще излезе друго.Кото го прибере до края понеже остава ненатиснат превключвателя на моторчето чувам как дюзата на моното жужи като натисна от пред на моторчето спира та въпроса ми беше да не би TPS да се е скапъл днеска ще го меря,незнам ако го сваля нещо мога ли да изменя центровката на клапата
иначе колата пали но няма никакви ниски обороти направо гасне възможно ли е нещо друго да се е прецакало в ECU
Направих замерване на TPS ето какви стойности ми даде
Напрежения
1 и 5 4.85V
1 и 2 при затворен дросел 0.20 V колегата от тази тема viewtopic.php?f=17&t=174901&start=0&hilit=%D0%B4%D1%80%D0%BE%D1%81%D0%B5%D0%BB%2A пише че това е нормалното напрежение,но аз имам схема на вх напрежения ECU и там пише че трабва да е 1.9 волта кое е вярно незнам
1 и 2 при отворен дросел 4.84 V
1 и 4 при затворен 0.3 V при отворен 4.49V и тука по схема на ECU при затворен трябва да е 0.1 V иначе при отворен напрежението отговаря
Измерени съпротивления
1 и 5 906 ома
1 и 4 при затворен 920 ома при отваряне след 1/4 почва да мени до 2 килоома
1 и 2 при затворен 920 ома при отваряне до 1/4 оборот мени до 1.78 килоома и после остава постояно
Според мен на TPS му няма нищо ,някакви идей?

Направих замерване на TPS ето какви стойности ми даде
Напрежения
1 и 5 4.85V
1 и 2 при затворен дросел 0.20 V колегата от тази тема viewtopic.php?f=17&t=174901&start=0&hilit=%D0%B4%D1%80%D0%BE%D1%81%D0%B5%D0%BB%2A пише че това е нормалното напрежение,но аз имам схема на вх напрежения ECU и там пише че трабва да е 1.9 волта кое е вярно незнам
1 и 2 при отворен дросел 4.84 V
1 и 4 при затворен 0.3 V при отворен 4.49V и тука по схема на ECU при затворен трябва да е 0.1 V иначе при отворен напрежението отговаря
Измерени съпротивления
1 и 5 906 ома
1 и 4 при затворен 920 ома при отваряне след 1/4 почва да мени до 2 килоома
1 и 2 при затворен 920 ома при отваряне до 1/4 оборот мени до 1.78 килоома и после остава постояно
Според мен на TPS му няма нищо ,някакви идей?
- Iezekil
- Мнения: 6185
- Регистриран на: Вто 14 фев 2012 15:53
- Автомобил: Passat B4 Variant
- Двигател: ABS 94
- Местоположение: Шумен
Re: Пасат Б4 1.8 mi AAM мотор 55kW 75к.с. съвет за смяна ECU
Така илиза,че ТПС е наред.Нещо се губи обач връзката с ЕКУ-стъпков мотор.Пробвай да намериш цял комп за проба от някой колега.
А какво се случва като изключиш степ мотора при работещ двигател?
А какво се случва като изключиш степ мотора при работещ двигател?
Re: Пасат Б4 1.8 mi AAM мотор 55kW 75к.с. съвет за смяна ECU
Като извадя буксата за моторчето оборотите се вдигат малко! Съмнявам да не би да се е прецакал процесора защото той управлява драйвера TLE4202
Връзка със ECU има защото след контакт моторчето се прибира до края и там остава,а трябва да го прибере и изкара малко напред преди палене едната посока не се командва .Захрянвянето става двупроводно, а посокота се обръща от TLE4202 чрез смяна на полиритета .Ще трябва да се пробва със смяна на целото ECU Преди да стане така бях заменил TLE4202 от един руски сайт със 2 броя TDA2030 ,работеше 4 месеца но изгоря в една жега на път за морето едната Интегралка се беше опекла здраво и грееше като печка те нямат температурна защита като TLE4202 та вече се съмнявам тази замяна да е прецакала процесора .
Връзка със ECU има защото след контакт моторчето се прибира до края и там остава,а трябва да го прибере и изкара малко напред преди палене едната посока не се командва .Захрянвянето става двупроводно, а посокота се обръща от TLE4202 чрез смяна на полиритета .Ще трябва да се пробва със смяна на целото ECU Преди да стане така бях заменил TLE4202 от един руски сайт със 2 броя TDA2030 ,работеше 4 месеца но изгоря в една жега на път за морето едната Интегралка се беше опекла здраво и грееше като печка те нямат температурна защита като TLE4202 та вече се съмнявам тази замяна да е прецакала процесора .
Кой е на линия
Потребители, разглеждащи този форум: Bing [Bot], Google [Bot], neznaiko и 76 госта