ужасно чукане отзад при здрави амортисьори - Пасат Б3 комби

Техническа и сервизна информация за Passat
hristotihov
Мнения: 6
Регистриран на: Пет 10 мар 2006 13:56
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София
Контакти:

ужасно чукане отзад при здрави амортисьори - Пасат Б3 комби

Мнениеот hristotihov » Пет 10 мар 2006 14:22


Здравейте, Пасат "тройка" комби 1,9 дизел 91-ва година.
Нещо чука твърдо на желязо при заден ляв амортисьор дори и през най-малките неравности. Амортисьорите са сравнително нови - околко 2 години и не са изтекли. Ходих в няколко сервиза, казаха ми че всичко по ходовата част е наред и че трябва да ми сменаят пак амортисьорите въпреки че не са изтекли. Струва ми се неадекватно да сменям задни амортисьори през две години, имайки предвид че съм навил скромните 30 хиляди км. Вие как мислите? Чукането отзад наистина е много силно, един познат ми спомена нещо за някаква капачка или пластина или нещо подобно над амортисьора. Някой знае ли нещо по въпроса?
пасат 2 '91 година няма! пасата ти е 3 и вземете ги научете как са вече! mod edit: vaskoto1




GVG
Мнения: 475
Регистриран на: Пон 09 яну 2006 16:53
Автомобил: PASSAT B6 2.0 TDI
Двигател: CBDC 2010
Местоположение: София,

Мнениеот GVG » Пет 10 мар 2006 14:25


Ауспуховите гърнета добре ли са закрепени?


hristotihov
Мнения: 6
Регистриран на: Пет 10 мар 2006 13:56
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София
Контакти:

Мнениеот hristotihov » Пет 10 мар 2006 14:31


Да, проверил съм първо тях и всичко в багажника - резервна гума, крик, пожарогасител, дори направих пробно кръгче без тях. Свалих всички щори и кори от комбито и чукането се чува точно от там където е захванат амортисьора, дори се осеща ако си задържиш раката там.


BatGoro
Мнения: 116
Регистриран на: Пон 13 юни 2005 20:28
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София
Контакти:

Мнениеот BatGoro » Пет 10 мар 2006 14:46


Точно чукане на желязо се получава при скъсан тампон на задния мост.
На мен ми беше скъсан единия (те са по 2 от всяка страна), и на 2 места ми казваха че всичко е ОК, защото наистина не си личеше на пръв поглед. Чак на третия сервиз го видяха.
Тампоните се късат, когато са менте. Предишните ми тампони бяха изкарали само при мен към 30000км, а преди това не знам колко. И при това дори преди смяната не чукаха на желязо, просто колата беше нестабилна отзад.
Комплекта с който ги смених, и от който съответно се скъса единия тампон, беше на ~5000 при скъсването :(.


Потребителски аватар
Tata
Мнения: 18
Регистриран на: Нед 05 мар 2006 20:13
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Пловдив
Контакти:

Мнениеот Tata » Пет 10 мар 2006 17:03


Тампоните са май гумено-метални втулки.Когато са скъсани тропа на желязо и колата е нестабилна при завой, при изпреварване.Над 80 км/ч. еопасно защото доста танцува отзад.


Потребителски аватар
Tata
Мнения: 18
Регистриран на: Нед 05 мар 2006 20:13
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Пловдив
Контакти:

Мнениеот Tata » Пет 10 мар 2006 17:11


От 91г. това не е ли В 3


Потребителски аватар
Pav3l
Мнения: 703
Регистриран на: Пон 01 авг 2005 18:07
Автомобил: bmw
Двигател: 1998
Местоположение: Usa
Контакти:

Мнениеот Pav3l » Пет 10 мар 2006 18:53


Tata написа:От 91г. това не е ли В 3

Точно В3 си е, ама хората като не знаят каква кола имат...
Така и не се научиха...


Потребителски аватар
orgasmatron
Мнения: 1333
Регистриран на: Нед 29 яну 2006 19:47
Автомобил: Passat B4 Syncro
Двигател: AGG
Местоположение: София
Контакти:

Мнениеот orgasmatron » Нед 12 мар 2006 11:27


:офф отиди на симеон да видиш какво чудо е с арабите, само един от всички почти се съгласи че карам Б4, всички останали се кълняха в брадите на пра пра дядовците си че това е Б3 :офф


Потребителски аватар
silent
Мнения: 2618
Регистриран на: Вто 15 юни 2004 22:41
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София

Мнениеот silent » Пон 13 мар 2006 10:24


При мен чукаше поради скъсана скова отпред при колектора и леко осукване наауспухната система. Чукаше в моста товно където минава тръбанта назд него на много деликатно и трудно забележимо място. Аз поне трудно го забелязах и доста време карах с това чукане. Огледай пак.


bojo06
Мнения: 35
Регистриран на: Чет 01 сеп 2005 9:16
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София

Мнениеот bojo06 » Пон 13 мар 2006 15:55


А защо да не е от амортесьора :?: По добре помоли някой да разклати колата яката от към багажника, а ти наблюдавай отдолу.Всичко това разбира се става на канал.


Потребителски аватар
hamann
Мнения: 186
Регистриран на: Сря 23 мар 2005 20:26
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София
Контакти:

Мнениеот hamann » Пон 13 мар 2006 19:46


възможно е да не е стегнато нещо както трябва - помоли тес монтьорите да проверят всичко включително и отгоре на захващането на амортисьора!Едва ли от самосебе си ще се развие нещо де - евентуално ако си сменял нещо...
не помня на каква кола обаче тампон на носача - беше си доволно стегнат и си тропаше - след по яко стягане се оправи и нямаше проблеми

- туй при положение че тампоните са си здрави де :)

успех :D


Потребителски аватар
bad_fox
Мнения: 16
Регистриран на: Съб 25 фев 2006 2:39
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Samokov
Контакти:

Мнениеот bad_fox » Сря 15 мар 2006 1:10


И на мен ми тропа по същия начин откаде да купя тампони пасата ми е синхро и навсякаде казват че няма такива от обикновен пасат стават ли и къде има


hristotihov
Мнения: 6
Регистриран на: Пет 10 мар 2006 13:56
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София
Контакти:

Мнениеот hristotihov » Чет 23 мар 2006 11:26


Със сигурност не са амортисьорите. Смених ги преди година пак заради същото чукане, все още са в гаранция, не са изтекли и нямат никакви луфтове. Тампоните на задният мост изглеждат леко напукани, но не ми се вярва от някакви повърхностни пукнатини да се получи подобно чукане, а и задницата си е стабилна независимо от скоростта. След тридневен престой в автосервиз "Темпо" - Младост 1 и многократно разглабяне на корите в комбито, щората, тонколони и самите амортисьори успяхме да решим проблема от части. Чукането се чуваше високо - вътре в купето от горната точка на захващане на амортисьора. Той се захваща към нещо което наричат "макферсон" с два гумени тампона, които бяха напълно здрави. На третият ден и третото разглабяне подложиха шайби на болтовете които държат макферсона към купето и чукането изчезна. Необясномо и за мен и за самите монтьори, но факт. Двама колеги имат същите комбита и въпреки всичко, техните коли возят много приятно отзад а моята като каруца. Някой ако знае какво по-точно се случва при това захващане на амортисьора към купето или някой ако си е имал същите проблеми кажете. Теоретично ако сменя всички детайли по окачването отзад (амортисьори, горни и долни тампони) колата трябва да вози като нова, а това далеч не е така.


autovenci
Мнения: 4
Регистриран на: Вто 21 мар 2006 15:34
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Плевен

Мнениеот autovenci » Чет 23 мар 2006 14:29


Синхрото отзад няма нищо общо с обикновенният Пасат . То има носа4и с тампони и отзад но са разли4ни от предните


Потребителски аватар
bad_fox
Мнения: 16
Регистриран на: Съб 25 фев 2006 2:39
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Samokov
Контакти:

Мнениеот bad_fox » Пет 24 мар 2006 18:39


autovenci написа:Синхрото отзад няма нищо общо с обикновенният Пасат . То има носа4и с тампони и отзад но са разли4ни от предните

Това ясно ама има една греда от единия край до другия и във всеки край на гредата по два тампона един откъм купето и един отдолу ето за тях става въпрос.



Върни се в “Passat”

Кой е на линия

Потребители, разглеждащи този форум: milench0, radotom и 46 госта