Здравейте, Пасат "тройка" комби 1,9 дизел 91-ва година.
Нещо чука твърдо на желязо при заден ляв амортисьор дори и през най-малките неравности. Амортисьорите са сравнително нови - околко 2 години и не са изтекли. Ходих в няколко сервиза, казаха ми че всичко по ходовата част е наред и че трябва да ми сменаят пак амортисьорите въпреки че не са изтекли. Струва ми се неадекватно да сменям задни амортисьори през две години, имайки предвид че съм навил скромните 30 хиляди км. Вие как мислите? Чукането отзад наистина е много силно, един познат ми спомена нещо за някаква капачка или пластина или нещо подобно над амортисьора. Някой знае ли нещо по въпроса?
пасат 2 '91 година няма! пасата ти е 3 и вземете ги научете как са вече! mod edit: vaskoto1
ужасно чукане отзад при здрави амортисьори - Пасат Б3 комби
-
- Мнения: 6
- Регистриран на: Пет 10 мар 2006 13:56
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: София
- Контакти:
-
- Мнения: 6
- Регистриран на: Пет 10 мар 2006 13:56
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: София
- Контакти:
-
- Мнения: 116
- Регистриран на: Пон 13 юни 2005 20:28
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: София
- Контакти:
Точно чукане на желязо се получава при скъсан тампон на задния мост.
На мен ми беше скъсан единия (те са по 2 от всяка страна), и на 2 места ми казваха че всичко е ОК, защото наистина не си личеше на пръв поглед. Чак на третия сервиз го видяха.
Тампоните се късат, когато са менте. Предишните ми тампони бяха изкарали само при мен към 30000км, а преди това не знам колко. И при това дори преди смяната не чукаха на желязо, просто колата беше нестабилна отзад.
Комплекта с който ги смених, и от който съответно се скъса единия тампон, беше на ~5000 при скъсването
.
На мен ми беше скъсан единия (те са по 2 от всяка страна), и на 2 места ми казваха че всичко е ОК, защото наистина не си личеше на пръв поглед. Чак на третия сервиз го видяха.
Тампоните се късат, когато са менте. Предишните ми тампони бяха изкарали само при мен към 30000км, а преди това не знам колко. И при това дори преди смяната не чукаха на желязо, просто колата беше нестабилна отзад.
Комплекта с който ги смених, и от който съответно се скъса единия тампон, беше на ~5000 при скъсването

- orgasmatron
- Мнения: 1333
- Регистриран на: Нед 29 яну 2006 19:47
- Автомобил: Passat B4 Syncro
- Двигател: AGG
- Местоположение: София
- Контакти:
- hamann
- Мнения: 186
- Регистриран на: Сря 23 мар 2005 20:26
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: София
- Контакти:
възможно е да не е стегнато нещо както трябва - помоли тес монтьорите да проверят всичко включително и отгоре на захващането на амортисьора!Едва ли от самосебе си ще се развие нещо де - евентуално ако си сменял нещо...
не помня на каква кола обаче тампон на носача - беше си доволно стегнат и си тропаше - след по яко стягане се оправи и нямаше проблеми
- туй при положение че тампоните са си здрави де
успех
не помня на каква кола обаче тампон на носача - беше си доволно стегнат и си тропаше - след по яко стягане се оправи и нямаше проблеми
- туй при положение че тампоните са си здрави де

успех

-
- Мнения: 6
- Регистриран на: Пет 10 мар 2006 13:56
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: София
- Контакти:
Със сигурност не са амортисьорите. Смених ги преди година пак заради същото чукане, все още са в гаранция, не са изтекли и нямат никакви луфтове. Тампоните на задният мост изглеждат леко напукани, но не ми се вярва от някакви повърхностни пукнатини да се получи подобно чукане, а и задницата си е стабилна независимо от скоростта. След тридневен престой в автосервиз "Темпо" - Младост 1 и многократно разглабяне на корите в комбито, щората, тонколони и самите амортисьори успяхме да решим проблема от части. Чукането се чуваше високо - вътре в купето от горната точка на захващане на амортисьора. Той се захваща към нещо което наричат "макферсон" с два гумени тампона, които бяха напълно здрави. На третият ден и третото разглабяне подложиха шайби на болтовете които държат макферсона към купето и чукането изчезна. Необясномо и за мен и за самите монтьори, но факт. Двама колеги имат същите комбита и въпреки всичко, техните коли возят много приятно отзад а моята като каруца. Някой ако знае какво по-точно се случва при това захващане на амортисьора към купето или някой ако си е имал същите проблеми кажете. Теоретично ако сменя всички детайли по окачването отзад (амортисьори, горни и долни тампони) колата трябва да вози като нова, а това далеч не е така.