Здравейте колеги. Вчера се занимавах с B5-та да сменям съединителя. Не е буксувал, просто ми беше много твърд педала и отделяше буквално на 2-3см натиснат педал. Както и да е, след 13ч мъка (страшна работа е тая кола - свалят се катализатор, филтърна кутия, сензори и прочее) най-накрая ск. кутия слезе долу и ми се откри достъп до куплунга. Като развих притискателния диск, ми се взе акълът. Приличаше на изчключително неравномерно износен спирачен ротор. Целият крив с беброй набраздявания. Като си прокараш пръста по широчината му се усещат неравности високи 1-2мм. Надирания по него нямаше никакви. Феродовият диск си имаше още поне 40 000км живот, тъй като го гледах. Неговите нивомери си бяха още там - към края си, но се виждаха. Мислих много от какво може да е и просто не мога да си го обясня. Моля дайте мнение от какво може да е така неравномерно износен притискателния диск. Между другото, беше си първият на колата и е на LUK. Сега слагам на SACHS - цял комплект. Всичко друго изглеждаше да е нормално износено. Свалих и маховика да го дам за шлайф. Той също нямаше повреди. Имаше само лееки затъмнявания на определени места, но си беше равен.
И още, има ли смисъл според вас да сменям вторичния цилиндър? - този който избутва вилката на аксиалния лагер. Целта ми е да се натиска меко педала.
хайде, весели празници на всички.
Б5.5 AWM неравномерно износен притискателен диск
- rumenski
- Мнения: 173
- Регистриран на: Съб 02 апр 2011 10:06
- Автомобил: 2002 Passat B5.5
- Двигател: 1.8T 170hp AWM
- Местоположение: Добрич
Re: Б5.5 AWM неравномерно износен притискателен диск
Никой ли няма идея/обяснение?
Кой е на линия
Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 47 госта