Смяна на съединител на В5

Техническа и сервизна информация за Passat
nikm
Мнения: 111
Регистриран на: Чет 07 дек 2006 10:22
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София

Смяна на съединител на В5

Мнениеот nikm » Вто 30 яну 2007 8:42


Здравеите колеги. Интересуваме колко излиза смяната на тази джаджа :D , като цена за работа и цените на частите. Двигателя е 101 коня TDI, производство 2001 г.




Потребителски аватар
georgipass
Мнения: 1061
Регистриран на: Чет 10 юни 2004 20:22
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Варна
Контакти:

Мнениеот georgipass » Вто 30 яну 2007 9:13


Работата само мисля,че ще отиде 150 лв, комплект съединител (притискателен + феродов) + лагер , в зависимост марката отива до 500 лв ! Най-добре Sachs, и Luk :idea: Но за конкретни цени не мога да ти кажа в момента, но няма да са под 300 :!:


Rumen
Мнения: 884
Регистриран на: Пет 27 май 2005 21:51
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София

Мнениеот Rumen » Вто 30 яну 2007 10:10


в АутоПлюс около 250 лева беше комплект на Luk феродов диск+притискателен+лагер. Обаче ... ... ... в зависимост от километрите психически се подготви и за маховика. При модела демферните пружини са там и ако са заминали (усеща се веднага - има сериозен луфт, но се установява едва след като се свали) заминават още около хилядарка (в АутоПлюс е поръчка и се чака бая, по-бързо - Сакар Ауто 1500+ лв. и до 5-7 дни е тук)
Аз правих това упражнение през лятото на 2006. Ако се поровиш с търсачката даже бяхме писали и коментирали нещо по въпроса.


Потребителски аватар
trohata
Мнения: 116
Регистриран на: Сря 25 яну 2006 23:24
Автомобил: HYUNDAI I40
Двигател:
Местоположение: София

Мнениеот trohata » Вто 30 яну 2007 11:54


1500??????????????????
Много бе приател това без работата ?
за моят Двигател задалжително ли се сменя Маховика ??? капсоловано ли е всичко ? или мога да сменя само Феродовия и лагера !


Rumen
Мнения: 884
Регистриран на: Пет 27 май 2005 21:51
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София

Мнениеот Rumen » Вто 30 яну 2007 13:17


trohata написа:...Много бе приател това без работата ?
Много-малко тва е! Приказката за брадата и гребенчето я знаеш (еее и цената все пак е СакарАуто де, не пропускай това). И е не само без работата ами е само маховика с пружините. Феродов притискателен, лагер - отделно.

trohata написа:за моят Двигател задалжително ли се сменя Маховика ??? капсоловано ли е всичко ? или мога да сменя само Феродовия и лагера !
Не е задължително да се сменя маховика. Сменя се само ако се налага. Като се свали скоростнотата кутия обаче тогава се установява. Вътре има един диск, който е "закачен" към маховика с пружините и странна лостова система. Ако има луфт - значи заминало. Не е капсуловано всичко. Отделно могат да се сменят феродовият диск, притискателният диск, лагера и маховика. Всеки сам си преценява дали да сменя нещо износено или да остави другите елементи да обират натоварванията. Преполагам че при тая цена на тоя механизъм сигурно ще му се намери начин за въстановяване, но поне за сега не съм чул някой да реставрира.


nikm
Мнения: 111
Регистриран на: Чет 07 дек 2006 10:22
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София

Мнениеот nikm » Вто 30 яну 2007 13:47


Благодаря за отговорите.Искам да попитам и още нещо. Освен, че ми отделя доста високо съединителя и педала на съединителя е много твърд. Сядал съм на други пасати като моя и педала е доста по-мек. Дали ако се смени съединителя ще омекне и педала.


Rumen
Мнения: 884
Регистриран на: Пет 27 май 2005 21:51
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София

Мнениеот Rumen » Вто 30 яну 2007 14:06


nikm написа:...педала на съединителя е много твърд. Сядал съм на други пасати като моя и педала е доста по-мек. Дали ако се смени съединителя ще омекне и педала.
По този въпрос най-компетентно мнение ще даде колегата niks76. Според мен обаче причината за това надали се крие в съединителя (т.е. в дисковете). По-скоро трябва да се търси в помпата на педала или отработващия цилиндър долу до скоростната кутия (съединителите на Passat-ите са с хидравличен превод, а не с въже).


Потребителски аватар
niks76
VW експерт
VW експерт
Мнения: 5312
Регистриран на: Нед 25 юни 2006 19:05
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Париж

Мнениеот niks76 » Вто 30 яну 2007 19:01


то4но заради съединителя е твърд педала,но по принцип се полу4ава когато феродовия диск е много тънък;а педала ще си отделя винаги горе-озна4ава 4е и помпите са в ред



Върни се в “Passat”

Кой е на линия

Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 30 госта