Здравейте, надявам се да съм улучил под-форума за темата.
В момента съм се спрял на пассат 5.5 1.8Т highline. Интересува ме как са бензиновите им двигатели като цяло поддръжка и т.н. Автомобила ще го взема внос за около 4500-5000лв. безупречно състояние. Смятам че за тези пари няма друг такъв автомобил предлагащ такива екстри и дизайн освен мазда 6.
Също така ме инт. в Бг. вървежни ли са на пазара..



Пасат 5.5 покупка
-
- Мнения: 31
- Регистриран на: Вто 08 ное 2011 17:53
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Велико Търново
Пасат 5.5 покупка
Последна промяна от ILIANJO на Сря 26 дек 2012 19:49, променено общо 1 път.
- Apokaliptiko
- Мнения: 1945
- Регистриран на: Съб 06 дек 2008 19:21
- Автомобил: Passat B5
- Двигател: 1998 AFN
- Местоположение: гр. Русе
-
- Мнения: 31
- Регистриран на: Вто 08 ное 2011 17:53
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Велико Търново
Re: Покупка на Пасат 5.5
добре де знам, не ползвам форум за 1 път. Просто не съм в Бг. и нямам възможност да ползвам интернет в момента..



- Apokaliptiko
- Мнения: 1945
- Регистриран на: Съб 06 дек 2008 19:21
- Автомобил: Passat B5
- Двигател: 1998 AFN
- Местоположение: гр. Русе
Re: Покупка на Пасат 5.5
4500-5000 какво картофа,дини,пъпеши.Абе пич кажи каква валута бе.Искаш информация пък си тръгнал с трици маймуни да ловиш.
-
- Мнения: 31
- Регистриран на: Вто 08 ное 2011 17:53
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Велико Търново
Re: Покупка на Пасат 5.5
Поправил съм го. Лева 

- Apokaliptiko
- Мнения: 1945
- Регистриран на: Съб 06 дек 2008 19:21
- Автомобил: Passat B5
- Двигател: 1998 AFN
- Местоположение: гр. Русе
Re: Покупка на Пасат 5.5
Явно предпочиташ бензиновите агрегати.Мисля,че дизеловият е по-добър вариант.За бензиновият немога да дам информация.
-
- Мнения: 31
- Регистриран на: Вто 08 ное 2011 17:53
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Велико Търново
Re: Покупка на Пасат 5.5
винаги съм имал бензин, сега за 1 път и кола на газ (рай).. С този скъпият дизел незнам.. въпреки че като сметна иде същото май газ/дизел.. Само зимата където погоряват май повечко градско дизелите.
- rumenski
- Мнения: 173
- Регистриран на: Съб 02 апр 2011 10:06
- Автомобил: 2002 Passat B5.5
- Двигател: 1.8T 170hp AWM
- Местоположение: Добрич
Re: Пасат 5.5 покупка
Аз съм със същия пасат, 1.8Т бензин 2002. Моята поне е в безупречно състояние, така че мога да ти кажа относително вярна информация. В градски условия, ако смяташ да караш на бензин, очаквай разход от 8,5(нормално каране) до 15(ако си екстремист). Извън градско, колата е просто върха. пада ми под 7 винаги. Аз я карам средно. Вдигал съм 220, карал съм я и с 90км/ч в продължение на 300км. Просто, при смесено извънградско каране, колата си пада под 7л/100км. Аз винаги слагам пълна синтетика 5w-40 Castrol, Pentosin, Liqui Moly(без молибден). Ще чуеш различни мнения за газифициране, но лично аз не мисля, че е подходящ двигател за газифициране. Става, не че не се прави, но се променя драстично динамиката на двигателя.
Що се отнася до поддръжка и обслужване, тази кола далеч не е от евтините. Има демферен маховик, който не е хубаво да се сменя с едномасов, защото ск. кутия е малко притенциозна спрямо вибрации. Истина е, че тази кутия не е от най-здравите на VW, но далеч не мога да кажа, че е проблемна. Смяна на съединител(комплект) възлиза над 600лв. Ако смениш и маховика, си около 1200лв. Ангр. ремък също е мъка, тъй като се разглобява предницата, но не е нещо непреодолимо. Смяната му+водна помпа е около 250лв за части + труд според както се разбереш с майстор/сервиз. Цялостно погледнато, нищо по тази кола не е евтино, но пък е много здрава и приятна кола за каране. Лично на мен не ми харесва твърдостта на предните седалки при кожения салон.(мое мнение) Не знам как стои въпросът при плюшения салон. Двигателят е изключително здрав и ако е добре поддържан ще си бутка доста дълго.
Приятни моменти с колата ако си я взел.
Що се отнася до поддръжка и обслужване, тази кола далеч не е от евтините. Има демферен маховик, който не е хубаво да се сменя с едномасов, защото ск. кутия е малко притенциозна спрямо вибрации. Истина е, че тази кутия не е от най-здравите на VW, но далеч не мога да кажа, че е проблемна. Смяна на съединител(комплект) възлиза над 600лв. Ако смениш и маховика, си около 1200лв. Ангр. ремък също е мъка, тъй като се разглобява предницата, но не е нещо непреодолимо. Смяната му+водна помпа е около 250лв за части + труд според както се разбереш с майстор/сервиз. Цялостно погледнато, нищо по тази кола не е евтино, но пък е много здрава и приятна кола за каране. Лично на мен не ми харесва твърдостта на предните седалки при кожения салон.(мое мнение) Не знам как стои въпросът при плюшения салон. Двигателят е изключително здрав и ако е добре поддържан ще си бутка доста дълго.
Приятни моменти с колата ако си я взел.
-
- Мнения: 31
- Регистриран на: Вто 08 ное 2011 17:53
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Велико Търново
Re: Пасат 5.5 покупка
А предното окачване вярно ли е че е като старото "скъпото" ;d
- zfa159
- Мнения: 7908
- Регистриран на: Сря 31 яну 2007 12:16
- Автомобил: Mitsubishi Outlander + B4 Syncro
- Двигател:
- Местоположение: София
- Контакти:
Re: Пасат 5.5 покупка
Вярно е, да, точно такова е и то далеч не им е най-големия проблем, както всеки си мисли...пълни са с недомислици и технически малоумия,които се решават срещу 2-3 кофи с пари.
Като човек,който ги прави тези чудеса на техниката няколко години вече, ще ти кажа, че нито Пасат В5 / В5.5 ти трябва,нито Мазда 6


Като човек,който ги прави тези чудеса на техниката няколко години вече, ще ти кажа, че нито Пасат В5 / В5.5 ти трябва,нито Мазда 6


Re: Пасат 5.5 покупка
на тоя турбо бензин, както не могат да му слагат успешно газ на повечето места ....... аз лично правих подобен избор преди 2 години и минах на дизел. Следващата ми кола сигурно ще е турбо бензин, на който по могат да му сложат газ 

Re: Пасат 5.5 покупка
Доста подвеждаща информация има в тоя пост: 1-ВО 8.5л градско и винаги под 7л/100км извьнградско и то при средно каране,ми ако се кара леко може и 5 и малко да даде- просто това не е вярно,реалния разход смесено е около и над 10л/100 смесено фактори много.2-РО при кадьрен монтаж и добра настроика на газ те очакват хиляди безпроблемни километри с минимална промяна в динамиката.3-ТО С едномасовия маховик няма никви проблеми и е добьр вариянт,аз сьм с такьв.4-ТО скоростната кутия е много здрава и ако и се смени маслото ще кара дьлгооо време справя с 400-500 нм торк без проблем.5-ТО 'Смяна на съединител(комплект) възлиза над 600лв'-еи тва е голяма глупост.Погледнах си работната карта от сервиза коплект сьединител марка 'Лук' с 20% отстьпка без маховик струва точно 189.84лв.Без отстьпка и с работа 300-350лв макс.В следващите постове чета за кофи с пари абе хора тя колата струва 6-8 бона.Реално ако заделиш 4-500 лева за непредвиден ремонт няма кво да те изненада 

Последна промяна от onty на Нед 30 дек 2012 19:04, променено общо 1 път.
Re: Пасат 5.5 покупка
Напълно съм съгласен с onty! Имам приятел с 1.8Т на 90000км. В града под 10 неможе да падне. Като всяка друга кола и passat-a си има своите проблеми ,които не са чак болка за умиране
Но 4-5 хиляди марки ми се струват малко за "безупречен" Passat 


- rumenski
- Мнения: 173
- Регистриран на: Съб 02 апр 2011 10:06
- Автомобил: 2002 Passat B5.5
- Двигател: 1.8T 170hp AWM
- Местоположение: Добрич
Re: Пасат 5.5 покупка
Аз не знам ти какво си сменял на твоя съединител, но чети в другите теми какво са писали колегите за цени, щом на мен не ми вярваш. Аз не си изсмуквам информация от пръстите. И този LUK искам да ти кажа, че въобще не е от най-качествените марки, нищо, че фабрично ми беше сложен на колата. И аз като казвам 600лв, разбирам следното: шлайфане на демферния маховик, смяна на пилотния лагер(в началото на първичния вал), и пълен комплект съединител SACHS(феродов и притискателен диск, аксиален лагер и 6 болта за маховика). Сега сложи и труд, да ти го направят това и недей да говориш за отстъпките, които в твоя частен случай са те хванали. И знаеш ли какво излиза - даже над 600лв. И само за информация, виж колко струва въпросния ЛУК комплект, дето разправяш колко съм подвеждал колегите. http://drive.bg/index.php?ModelId=15532&cPath=10150_10151
Аз на газ колата си не карам, така, че не съм компетентен по въпроса, но съм чел, че на този двигател, нормално функциониращ газов инжекцион е много рядко да се постави. А що се отнася до разхода, като започнете да спорите с данните на хората, направо ставате смешни. Аз карам в град, където трафикът не е като в софия - 5 минути караш, 15 минути стоиш. А за извънградско, щом не вярваш, смени си горивния и въздушния филтър, сложи 95октана и карай със 100-120км/ч, та виж какъв разход ще ти даде.
И не забравяй, че аз пиша тук, не за да оплюя колата, а за да споделя моя опит. Така че, не пиша глупости, а споделям какво съм правил по колата си, която май също е Б5.5, както пише в заглавието на темата.
Аз на газ колата си не карам, така, че не съм компетентен по въпроса, но съм чел, че на този двигател, нормално функциониращ газов инжекцион е много рядко да се постави. А що се отнася до разхода, като започнете да спорите с данните на хората, направо ставате смешни. Аз карам в град, където трафикът не е като в софия - 5 минути караш, 15 минути стоиш. А за извънградско, щом не вярваш, смени си горивния и въздушния филтър, сложи 95октана и карай със 100-120км/ч, та виж какъв разход ще ти даде.
И не забравяй, че аз пиша тук, не за да оплюя колата, а за да споделя моя опит. Така че, не пиша глупости, а споделям какво съм правил по колата си, която май също е Б5.5, както пише в заглавието на темата.
Re: Пасат 5.5 покупка
yanio написа:Напълно съм съгласен с onty! Имам приятел с 1.8Т на 90000км. В града под 10 неможе да падне. Като всяка друга кола и passat-a си има своите проблеми ,които не са чак болка за умиранеНо 4-5 хиляди марки ми се струват малко за "безупречен" Passat
аз пък не съм много съгласен с него, особенно с острата критика

ето една интересна тема отностно газификацията на 1.8 Т - viewtopic.php?f=22&t=349362&start=15 в газовия раздел има още.
Кой е на линия
Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 10 госта