здравейте всички имам следния проблем с VW Passat 92 г след като купих колата установих че няма термостат - стоеше само корпуса му
след като сложих нов колата започна да прегрява повторих упражнението още два пъти с термостати по каталог но нямаше ефект
смених и всички датчици за охлаждането-пак нищо изключвам проблема да е от гарнитурата на главата защото в разширителния съд антифриза не бълбука чудя се вече какво да правя
имам проблем с охлаждането
-
- Мнения: 20
- Регистриран на: Пет 04 фев 2005 18:28
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: v tarnovo
имам проблем с охлаждането
температурата на таблото достига 110 градуса а термостата още не е отворил-долния маркуч и радиатора са студени поради което и перката не се включва
- NovobranecGT
- Мнения: 2831
- Регистриран на: Чет 10 юни 2004 15:46
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Русе
-
- Мнения: 20
- Регистриран на: Пет 04 фев 2005 18:28
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: v tarnovo
имам проблем с олаждането
.........забравих да спомена че парното е горещо
- pas1.8mi
- Мнения: 5208
- Регистриран на: Нед 10 окт 2004 14:08
- Автомобил: Passat B5
- Двигател: 1.8T AEB 1999
- Местоположение: София,Плевен
Re: имам проблем с охлаждането
niksan написа:здравейте всички имам следния проблем с VW Passat 92 г след като купих колата установих че няма термостат - стоеше само корпуса му
след като сложих нов колата започна да прегрява повторих упражнението още два пъти с термостати по каталог но нямаше ефект
смених и всички датчици за охлаждането-пак нищо изключвам проблема да е от гарнитурата на главата защото в разширителния съд антифриза не бълбука чудя се вече какво да правя
Може да ти се стори банално,но сигурен ли си , че ти е поставен правилно термостата(с пружината към мотора)?
- Sachko
- Мнения: 643
- Регистриран на: Нед 15 авг 2004 13:27
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Bansko/Sofia
- Контакти:
!
нали знае6 как да си провери6 термостата .... вади6 го,слага6 го в една тенжерка на котлона топли6 води4ката и 4ака6 да отвори..
другата идея е да има6 не6то запу6ено по системата оня ден на едно приател4е му беше замразнало доло при водната помпа...сменихме термостата не се оправи
извадихме го работи
: и оттам една пароструика на мотора и сега е ок 
другата идея е да има6 не6то запу6ено по системата оня ден на едно приател4е му беше замразнало доло при водната помпа...сменихме термостата не се оправи



- vaskoto1
- майстор Падна ли ми!
- Мнения: 11995
- Регистриран на: Пон 12 юли 2004 16:34
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: София
имах подобен проблем при едно ауди- показва хиляди градуси и термостата не отваря.
пича беше сменил една торба термостати-магазин може да отвори.
познай какво се оказа-датчика на температурата...
смяна и о, чудо не мърда от 92-95 градуса перки тиктакат всичко ток...
направи няколко измервания на температура (термометрични) и на датчици (електрически) и виж докъде ще се докараш.
пича беше сменил една торба термостати-магазин може да отвори.
познай какво се оказа-датчика на температурата...

смяна и о, чудо не мърда от 92-95 градуса перки тиктакат всичко ток...
направи няколко измервания на температура (термометрични) и на датчици (електрически) и виж докъде ще се докараш.
-
- Мнения: 20
- Регистриран на: Пет 04 фев 2005 18:28
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: v tarnovo
Датчиците съм ги проверил и при тях всичко е на ред, а и термостатите също съм ги проверявал в тенджера.
В момента направих дупка от 4мм на корпуса на термостата. Сега температурата се държи по добре, но трудно загрява когато е студено. Трябва да бъдат по - високи температурите на въздуха , за да преценя дали всичко е наред.
В момента направих дупка от 4мм на корпуса на термостата. Сега температурата се държи по добре, но трудно загрява когато е студено. Трябва да бъдат по - високи температурите на въздуха , за да преценя дали всичко е наред.
- vaskoto1
- майстор Падна ли ми!
- Мнения: 11995
- Регистриран на: Пон 12 юли 2004 16:34
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: София
бих предложил да изчакаш да се затопли по трайно и с един маркуч на разкачени всички съединения да ги пробваш едно по едно на дебит-само за малкия кръг-явно проблема е че температурата се държи в главата (където е и датчика) а до термостата не стига топло за да го отвори=нарушена циркулация някъде.
дано не е в гарнитурата на главата-виждал съм такива с по малко и по малки отвори от необходимото...
дано не е в гарнитурата на главата-виждал съм такива с по малко и по малки отвори от необходимото...

-
- Мнения: 46
- Регистриран на: Пет 07 яну 2005 12:07
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: София
- Контакти:
Здравейте, доста се порових докато открия някой със сходен на моя проблем. Значи смених вече 3 термостата, колата (GOLF 2, 1.6 бензин, '89г.) продължава да загрява. Когато форсирам на място термостата отваря на по-висока температура. Но когато съм в движение след дори 30-40 минутно каране в задръстванията, не отваря. Водното съединение от радиатора към термостата е студено. Температурата предполагам е около 100-110 градуса (маркучите се втвърдяват). След като спра и на място форсирам се отваря термостата. Някакви идеи какво да правя?
Кой е на линия
Потребители, разглеждащи този форум: Google [Bot] и 29 госта