Теч от масления филтър

Техническа и сервизна информация за Passat
Потребителски аватар
kbot
Мнения: 389
Регистриран на: Съб 20 ное 2004 10:39
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София Дачия Дъстър 4x4 dci
Контакти:

Теч от масления филтър

Мнениеот kbot » Чет 26 апр 2007 20:32


4000 км след смяна масленият филтър е доста омазан. Даже е капало по маркучите на сервото. Опитах се да го стегна - не поддава повече. Смяна на О-пръстен дали ще помогне, или е нещо друго? Не ми се ще да пуска от топлообменника ....




orlinlakov
Мнения: 117
Регистриран на: Пет 02 фев 2007 13:16
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София

Мнениеот orlinlakov » Чет 26 апр 2007 20:48


Ами смени си филтъра с друг ама гледай да не е от същата марка.


Потребителски аватар
bobcho
Мнения: 2230
Регистриран на: Вто 15 фев 2005 16:45
Автомобил: VW Golf 3
Двигател: AFN 1997
Местоположение: Монтана

Мнениеот bobcho » Чет 26 апр 2007 21:26


Възможно е при смяната да си го пренатегнал и затова да пуска.


Потребителски аватар
tyo
Мнения: 1884
Регистриран на: Вто 01 фев 2005 23:18
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: в покрайнините на EU
Контакти:

Мнениеот tyo » Чет 26 апр 2007 21:38


А също е възможно при смяната да са прищипали гумения уплътнителен пръстен. Някой маслари преди да навият новият филтър го намазват с масло.


Потребителски аватар
zfa159
Мнения: 7908
Регистриран на: Сря 31 яну 2007 12:16
Автомобил: Mitsubishi Outlander + B4 Syncro
Двигател:
Местоположение: София
Контакти:

Мнениеот zfa159 » Чет 26 апр 2007 23:09


То по принцип е хубаво да си се маже с масло преди да се стегне за да се отпусне О-пръстена и да не се прищипе или сцепи при стягането.
Аз лично си го стягам на ръка докъдето върви и си взимам на Filtron за около 5лв. (смених 3 дотук за няма 2000км заради проблеми с лампата за маслото и експерименти с ралзични масла).
Успех!


Потребителски аватар
K22
Мнения: 1978
Регистриран на: Пон 19 юни 2006 9:18
Автомобил: НИСАН Х ТРЕЙЛ
Двигател: 2200 Д 2005
Местоположение: Плевен

Мнениеот K22 » Пет 27 апр 2007 10:00


Преди поставяне, се проверява основата на ДВГ за остатъци от старото уплътнение и пръстена на новия филтър се намазва с масло!


psstv18rp
Мнения: 1282
Регистриран на: Чет 20 юли 2006 14:32
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София

Мнениеот psstv18rp » Пет 27 апр 2007 10:06


И се стяга само на ръка, без ключ. Ключовете са само за развиване. :-)


Потребителски аватар
kbot
Мнения: 389
Регистриран на: Съб 20 ное 2004 10:39
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София Дачия Дъстър 4x4 dci
Контакти:

Мнениеот kbot » Пет 27 апр 2007 18:44


Ok! Благодаря на отзовалите се, ще имам предвид вашите мнения като сменям маслото. Засега не ми се вижда страшно и ще го оставя така. Интересува ли се някой от разглобяване на ел.ключовете на вратите, които включват плафона? Цяла зима ми правят мизерии (лятото работят, зимата не) ама сега ги оправих :-).


Потребителски аватар
proxy
Мнения: 259
Регистриран на: Нед 15 апр 2007 11:35
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София
Контакти:

Мнениеот proxy » Нед 29 апр 2007 7:20


kbot сподели може да се окаже полезно.


Потребителски аватар
vaskoto1
майстор Падна ли ми!
Мнения: 11995
Регистриран на: Пон 12 юли 2004 16:34
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София

Мнениеот vaskoto1 » Нед 29 апр 2007 9:07


обикновено тече от пръстена между топлообменника и конзолата. :idea:



Върни се в “Passat”

Кой е на линия

Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 47 госта