
Пасат 2.0Е бензин 115 кс.
-
- Мнения: 4
- Регистриран на: Пон 01 ное 2010 22:13
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: pazardjik
Пасат 2.0Е бензин 115 кс.
здравейте,имам следния проблем.първо да ви запозная с колата ми,имам пасат 2.0Е 115кс.така,та проблемът е следния колата губи мощност във ниските обороти след 1500 оборота се форсира идеално.сменяше и оборотите,помислих си да не е от центровка,смених ремъците саето и агренажниа,направих центровка и е добре не сменя оборотите цъка като часовник но остана проблема със губенето на мощност,мисля си да не е от бензиновата помпа,да не нагнетява това което му е нужно за мотора и от това да се получава така.Помпата е сменял предишния собственик и е китайска,мисълта ми е за моя мотор по книга трябва помпата да е със налягане 3 бара,а тази която я имам да не 3 а да е по малко и затова да се получава така.(дюзите на инжекциона са чистени)
- radotom
- Модератор
- Мнения: 19711
- Регистриран на: Пет 10 мар 2006 19:42
- Автомобил: Passat B6
- Двигател: CBBB
- Местоположение: Пловдив
Re: Пасат 2.0Е бензин 115 кс.
Испанец, дай малко повече инфо - тоа В3 ли е или В4?
Справка: viewtopic.php?f=6&t=38785
И съответно мотора 2Е ли е или ADY/AGG?
Как направихте центровката на запалването? (ама стъпка по стъпка, моля!)
Ако си с 2Е - проверката на налягането на горивото в рейката е елементарно
Зкача се манометър на маркучлето за 5-а дюза (тази отстрани на смукателния колектор).
Но щом във високите е добре - според мен ще да е центровка
Справка: viewtopic.php?f=6&t=38785
И съответно мотора 2Е ли е или ADY/AGG?
Как направихте центровката на запалването? (ама стъпка по стъпка, моля!)
Ако си с 2Е - проверката на налягането на горивото в рейката е елементарно

Но щом във високите е добре - според мен ще да е центровка
- krystio77
- Мнения: 8
- Регистриран на: Сря 05 дек 2007 14:32
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Ямбол
Re: Пасат 2.0Е бензин 115 кс.
и аз имам същия двигател и като я купих колата имаше същия проблем.Като я закачих на елкон ми настрои колата,но имаше проблем и със делкото просто го завъртя на необходимия ъгъл и стана.Успех
-
- Мнения: 4
- Регистриран на: Пон 01 ное 2010 22:13
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: pazardjik
Re: Пасат 2.0Е бензин 115 кс.
radotom написа:Испанец, дай малко повече инфо - тоа В3 ли е или В4?
Справка: viewtopic.php?f=6&t=38785
И съответно мотора 2Е ли е или ADY/AGG?
Как направихте центровката на запалването? (ама стъпка по стъпка, моля!)
Ако си с 2Е - проверката на налягането на горивото в рейката е елементарноЗкача се манометър на маркучлето за 5-а дюза (тази отстрани на смукателния колектор).
Но щом във високите е добре - според мен ще да е центровка
Така,значи мотора е В3 2.0Е,утре ще измера налягането на помпата.центровката я направих по книга но на запалването искаш да кажеш средната шаиба(ролка)трябваше да го направа както е дадено във изображението но центровката я направихме от делкото не от средната шаиба то се прави парво от нея и после от делкото,но както каза ти за центровката пак ме вкара във замисал.братми има голф3 тои ги чатка тези работи и я направи.когато карам колата и например сам на 4 със 70 километра в час,подавам гас и парво забива муцуната и тогава се истрелва,ако нямам центровка колата няма да варви изобшто.незнам дали ти помага тава INFO но не сам от ня компетентните хора тук сам искам да си ремотирам колата и го права да го духат сервизите 300 лв сам дал за кво,колата да е още в тва състояние,всеки ти казва различно мнение друго е да се пита такива като нас които имат такива коли и малко или мн си знаем дефектите на яката марка VW.ако има не6то да ме питаш за проблема 6те ти дам скаипа си (ispaneca73)
-
- Мнения: 367
- Регистриран на: Пет 11 апр 2008 10:10
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Бургас
Re: Пасат 2.0Е бензин 115 кс.
дебитомера проверен ли е ? изходното напрежене при форсаж и при ниски обороти се мери с мултицет ,варирането на волтажа при форсажа трябва да става заедно с подаването на газта ,ако има някакви колебания работата е ясна -нов дебитомер ,възможно е да има спукване на платката на дебитомера ,износване на пистите на самата платка и от там да има колебание на волтажа и съответно да бърка компа .може и регулатора на налягането да е, датчик на дроселната клапа ,и др. Иска диагностика .Може и да е бенз. помпа да е но както писах по горе -Диагностика
-
- Мнения: 4
- Регистриран на: Пон 01 ное 2010 22:13
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: pazardjik
Re: Пасат 2.0Е бензин 115 кс.
дебитомера е проверен,но тва незначи че неможе да е от него,2 пати сам го карал на елком,и ништо показва че сичко си е наред.ще се мисли утре ще го направя,няма да го остава докато не стене сичко тип топ,благодаря за саветите помагат ми и се надявам да има още за напред,утре ще кача снимки на моя красавец 

- radotom
- Модератор
- Мнения: 19711
- Регистриран на: Пет 10 мар 2006 19:42
- Автомобил: Passat B6
- Двигател: CBBB
- Местоположение: Пловдив
Re: Пасат 2.0Е бензин 115 кс.
По принцип кода на двигателя се изписва 2Е, а не 2.0Е 
Всъщност - кода е първите 2 или 3 символа от номера на двигателя
Пише го в големия талон.
Относно центровката - брат ти правилно действа, но за качествена центровка на запалването си иска стробоскоп (или ЕЛКОН)
Друга важна особеност при центровката на В3 с 2Е мотор - необходимо е колата да се вкара в 'авариен режим'
За целта загряваш двигателя на около 80-90*С, форсираш го до около 2 000-2 500 оборота и откачаш температурния датчик на антифриза (синия).
С това компютъра минава в авариен режим и престава да влиае на предварението на искрата.
Тогава вече със стробоскоп се настройва на фабричните 6* или малко повече (примерно - 8* )
При прекалено предварение се получава точно описания от теб ефект: При рязко натоварване на двигателя се получават детонации заради прекаления аванс. Детонационния датчик ги отчита и веднага автоматично връща запалването с цел запазване на мотора. За това и забива муцуна!
След малко стига до някакво... хмм... да го кажем - равновесно положение и колата тръгва.
За да върнете малко изпреварването врътнете делкото по посока по часовниковата стрелка.
Центровката е доста груба!
1мм ъглово завъртане отговаря на около 6* промяна испреварването на искрата, така, че с 'връщането' бъдете много нежни!
Предполагам, че в момента си някъде около 11-12*. Върнете с около 1/3 мм и пробвайте
Силно препоръчвам да бележите прецизно текущото положение на делкото, за да следите реакциите на колата и да знаете в каква посока се движите
Ако изпреварването стане пък прекалено малко - колата става мудна.
За това си иска апаратурката, както и да знаеш да откачиш датчика
Иначе... нищо не правите 
Забележка за останалите, които ще прочетат това: При почти всички останали двигатели, включително и пак 2Е, но на В4 купе, откачането на температурния датчик записва грешшка в паметта на контролера!
Там вкарването в авариен режим става по друг начин, най-често с VAG-COM

Всъщност - кода е първите 2 или 3 символа от номера на двигателя

Относно центровката - брат ти правилно действа, но за качествена центровка на запалването си иска стробоскоп (или ЕЛКОН)
Друга важна особеност при центровката на В3 с 2Е мотор - необходимо е колата да се вкара в 'авариен режим'
За целта загряваш двигателя на около 80-90*С, форсираш го до около 2 000-2 500 оборота и откачаш температурния датчик на антифриза (синия).
С това компютъра минава в авариен режим и престава да влиае на предварението на искрата.
Тогава вече със стробоскоп се настройва на фабричните 6* или малко повече (примерно - 8* )
При прекалено предварение се получава точно описания от теб ефект: При рязко натоварване на двигателя се получават детонации заради прекаления аванс. Детонационния датчик ги отчита и веднага автоматично връща запалването с цел запазване на мотора. За това и забива муцуна!
След малко стига до някакво... хмм... да го кажем - равновесно положение и колата тръгва.
За да върнете малко изпреварването врътнете делкото по посока по часовниковата стрелка.


1мм ъглово завъртане отговаря на около 6* промяна испреварването на искрата, така, че с 'връщането' бъдете много нежни!
Предполагам, че в момента си някъде около 11-12*. Върнете с около 1/3 мм и пробвайте

Силно препоръчвам да бележите прецизно текущото положение на делкото, за да следите реакциите на колата и да знаете в каква посока се движите

Ако изпреварването стане пък прекалено малко - колата става мудна.
За това си иска апаратурката, както и да знаеш да откачиш датчика


Забележка за останалите, които ще прочетат това: При почти всички останали двигатели, включително и пак 2Е, но на В4 купе, откачането на температурния датчик записва грешшка в паметта на контролера!
Там вкарването в авариен режим става по друг начин, най-често с VAG-COM
-
- Мнения: 4
- Регистриран на: Пон 01 ное 2010 22:13
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: pazardjik
Re: Пасат 2.0Е бензин 115 кс.
много ама много благодаря за тава инфо.аз съм си замислил да си купя стогоскоп,сашто както му викат есцелоскоп нешто от този род.брат 2 пати карах колата на ел ком,заради тази работа,човека казва пич сори но нямаш никакъв проблем,хоп 30лв. този уш маистор и специалис ми каза така(еееее ти кво искаш тва да не ти е G60,да му подадеш дас и да литне).затова ето на искам сам да си оправа машинката,както каза ти за братми че правилно сме сложили агринажниа тва не е така,тои гледаше белизите по пласмасите а не по наи долната шаиба както го има във изображението а аз исках да го направим точно както го описват хората.но стана и така,после центровката я направи от делкото щтото не бяхме нагласили средната ролка както я дават.значи в краина сметка ми препорачваш да направа точна центровка със мигащтата лампа или да си погледна дебитометара,исцяло се отказах да е горивната помпа.пак ти казвам много ти благодаря за подробните савети които ми даваш.
- radotom
- Модератор
- Мнения: 19711
- Регистриран на: Пет 10 мар 2006 19:42
- Автомобил: Passat B6
- Двигател: CBBB
- Местоположение: Пловдив
Re: Пасат 2.0Е бензин 115 кс.
radotom написа:За да върнете малко изпреварването врътнете делкото по посока обратна на часовниковата стрелка.
ИЗЛЪГАХ!!!!
Ако въртите обратно на часовниковата стрелка предварението ще се увеличи!
За да се намали - върти се по часовниковата стрелка!
Останалото, дето съм го писал е вярно

Осцилоскоп и стробоскоп са две различни неща!

Стробоскопа е това, светкащото, а осцилоскопа е уред, който представя изменението на напрежението в графичен вид на екран

Относно това, че паразитния вал не е точно центрован (ако е само той!) - не е проблем

и без това той върти само делкото и маслената помпа при нас

Кой е на линия
Потребители, разглеждащи този форум: KGL и 97 госта