Колеги искам да попитам скъпа ли е тази услуга: смяна семеринг на турбината на скоростите на vw passat b5 00 автоматик-комби и ако някой е имал такъв проблем,колко му е излязла с работата?
П.п: Не разбирам много за това питам.
passat b5 00 автомат семеринг на турбината на скоростите
passat b5 00 автомат семеринг на турбината на скоростите
Последна промяна от r1r1r1 на Вто 08 яну 2013 1:30, променено общо 1 път.
-
- Мнения: 1385
- Регистриран на: Чет 23 сеп 2010 21:48
- Автомобил:
- Двигател:
Re: Въпрос
оправиси заглавието да не ти иде темат към заключените
- Dobromirski
- Мнения: 1582
- Регистриран на: Нед 31 дек 2006 10:12
- Автомобил: Seat Leon
- Двигател: ARL 150+ hp
- Местоположение: Плевен
- Контакти:
Re: Смяна семеринг на турбината на скоростите
Колега, преди да са ти заключили темата (поради това,че не си спазил правилата в заглавието) ще побързам да те разочаровам преди да си успял да хвърлиш едни пари на вятъра.
Като разлупите кутията, ще видиш, че проблема не е в семеринга, а е завлякъл плъзгащият лагер и в момента се е заварил върху турбината. Самият лагер седи върху капака на маслената помпа, и в момента леглото вече е разбито. Ако се гмурнеш в нета, ще видиш, че проблема е широко обсъждан, но все още няма конкретно мнение за причината. Някой твърдят, че проблема идва от износване на едно уплътнение в турбината, което предизвиква влошаване на смазването на лагера, други твърдят, че се деформира кожуха на кутията и се губи съосност между нея и двигателя.
Истината е , че ремонт чрез шлайф на оста на търбината, разтъргване на леглото в помпата и направата на нов лагер се оказва крайно неуспешен . , но подмяната на нова маслена помпа, и нова турбина също не дава добър резултат.
Като разлупите кутията, ще видиш, че проблема не е в семеринга, а е завлякъл плъзгащият лагер и в момента се е заварил върху турбината. Самият лагер седи върху капака на маслената помпа, и в момента леглото вече е разбито. Ако се гмурнеш в нета, ще видиш, че проблема е широко обсъждан, но все още няма конкретно мнение за причината. Някой твърдят, че проблема идва от износване на едно уплътнение в турбината, което предизвиква влошаване на смазването на лагера, други твърдят, че се деформира кожуха на кутията и се губи съосност между нея и двигателя.
Истината е , че ремонт чрез шлайф на оста на търбината, разтъргване на леглото в помпата и направата на нов лагер се оказва крайно неуспешен . , но подмяната на нова маслена помпа, и нова турбина също не дава добър резултат.
Кой е на линия
Потребители, разглеждащи този форум: MMM1 и 34 госта