двигател 1,6 101кс

Техническа и сервизна информация за Passat
orlinlakov
Мнения: 117
Регистриран на: Пет 02 фев 2007 13:16
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София

двигател 1,6 101кс

Мнениеот orlinlakov » Пет 02 фев 2007 21:06


Здравейте днес се регистрирах тъй като от вчера съм собственик на пасат B4. Влюбен съм в нея интересувам се от това някой да ми даде информация за гореописаният мотор. Какви са отзивите !Капризен ли е за обслужване или там каквото знаете.Много благодаря предварително!
mod edit: Sunny




Потребителски аватар
gr_kanev
Доктора
Мнения: 5650
Регистриран на: Пон 09 окт 2006 9:01
Автомобил: VW Transporter T5 2006
Двигател: AXD
Местоположение: Търговище

Мнениеот gr_kanev » Пет 02 фев 2007 22:11


:welcome_to_group
Ето какво намерих за двигателя ти като документация (не е лошо да пишеш буквите му, коя година е колата, ...) : проверка на компютъра, zip файл
Нямам преки впечатления от двигателя, но мисля че е малко по-претенциозен - все пак от 1,6 литра са изкарали 101 к.с. Като обслужване едва ли е много капризен.
Успех, много безаварийни километри с колата, и все така да се запази чувството ти към нея, а и тя да ти отвръща подобаващо !

Последна промяна от gr_kanev на Пет 02 фев 2007 22:12, променено общо 1 път.


Потребителски аватар
joro_kem
VW експерт
VW експерт
Мнения: 3970
Регистриран на: Пет 03 юни 2005 7:11
Автомобил: Octavia I Tour Octavia III FL
Двигател: AXR DFFA
Местоположение: Пловдив

Мнениеот joro_kem » Пет 02 фев 2007 22:12


здравей колега и честито! пасата ти е В4! двигателя е 74кW / 101 к.с.


Потребителски аватар
blagoykata
Мнения: 620
Регистриран на: Пон 23 окт 2006 22:05
Автомобил: Пасат
Двигател: АФТ 1996
Местоположение: Пловдив

Мнениеот blagoykata » Пет 02 фев 2007 22:20


:welcome_to_group


Честито колега!
Със здраве и много безаварийни!


Потребителски аватар
B4/101
Мнения: 210
Регистриран на: Пет 06 авг 2004 8:08
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София

Мнениеот B4/101 » Съб 03 фев 2007 11:21


И от мен честито за придобивката. Карам Пасат със същия двигател. Честно казано този мотор е малко слабичък за това купе, но пък досега не съм имал проблем с него. В крайна сметка е важно ти как харесваш колата. Пожелавам ти безпроблемно каране на пасатката.


Потребителски аватар
IvanMan
джедай
джедай
Мнения: 10432
Регистриран на: Пон 23 май 2005 15:12
Автомобил: Golf 7 TDI Estate BlueMotion
Двигател: CRLB
Местоположение: София

Мнениеот IvanMan » Съб 03 фев 2007 11:52


:welcome_to_group : vw fen , карам голф с такъв двигател и съм доволен.на пасата ще е малко слабичък, но все пак това е семеен автомобил не състезателен.много безаварийни километри.


Потребителски аватар
pit
Мнения: 693
Регистриран на: Пон 21 фев 2005 12:20
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София
Контакти:

Мнениеот pit » Съб 03 фев 2007 15:04


Честито колега :wink: .Моя е същия мотор комби.Имам до от 2 години,за това време съм минал 30 000км: Смених накладки,антифриз,бобината-спука се миналата зима и прекъсваше,водна помпа-протече като изкарвах от сервиза след смяна накладки..а точно тръгвах към нас да събирам багажа за морето :cry: Зимни гуми,свещи,гарнитура на капака на главата,един маншон отдолу че се беше напукал..не исках да чакам да се скъса и да прецака полуоската Плюс маслата и филтрите на всеки 10000км.Разход извънградско: 2 големи+2 деца+багаж за 2 седмици+включен климатик=7,5л/100км.(средна скорост 130км/ч.)При изпреварване със 120км/ч. ако изключиш климатика докато задминаваш, ще забележиш че дърпа доста..иначе климата го спъва доста.Градско:не съм засичал и не искам... :D Мотора набира осезаемо между 3 и 4 хиляди оборота,под 3 се кара нормално, аз лично градско се движа под 3,при изпреварване в града, вкарвам мотора до 4-5.По-миналата зима,когато беше -25С, палех веднага...замръзна ми антифриза,въртеше само единия кръг,след това го смених веднага с нов :wink:


Потребителски аватар
Kentavar
Мнения: 167
Регистриран на: Сря 16 ное 2005 12:07
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София
Контакти:

Мнениеот Kentavar » Вто 06 фев 2007 15:59


Честито колега. Добре дошъл в отбора. Аз имам същия мотор 1.6 101 коня AFT. Това е семейна кола, товари и носи много, вервай ми. По висока е от Голфа и не му падат ламарините когато газиш сериозни неравности. Широка е, нема да се бутате със спътника си когато включваш пета. Устойчива, масивна кола. 15 - ките гуми и стоят убийствено, особенно лятото ако я видиш с гуми 205/50/15, жестоко.... Ако предишния собственик или продавача не са ти заложили някоя "бомба", може да си спокоен. Колите са здрави и не особенно претенциозни. Имат си някой магарий но са в реда на нещата. За да знаеш повече за мотора и най-вече за максималния въртящ момент, трябва да погледнеш първите три букви от номера. AFT или AEK. Първия вариант стига по бързо до максимален въртящ момент или при 3500 оборота. А втория малко по бавно - 4000 оборота, за това иска малко повече ръчка. Значи има нещо такова за така наречения слаб двигател за това купе. Но не е точно така. Значи малко трудно набира, защото това е тежък, семеен автомобил, не за състезания, НО. Като стигне около 3000 оборота се усеща, че "излита". Тогава вече може да се мери с останалите на пътя. Можеш и за да ти стане кеф на душата да късаш другите на старта, но това става с повечко газ и повярвай ми става. Все пак е 100 коня. Но е скъпо за джоба. Карай си нормално. Сипвай хубав бензин. Не прави компромиси с това. Поддържай си я както трябва и ще имаш кола за дълги години. Аз сипвам или 98 или 100 октана. На капачката на резервоара пише, че е за 95, ама като сипеш и той е 93 вместо 95 колата е като спрепната, не "оди" - ама грам. Ако има клима, не ходи при самозвани майстори, че ще патиш. Ако имаш свестен майстор, ходи само при него, не при различни. Антифриза трябва да ти е червен G 12. Aко не е такъв го смени. Обърни внимание на спирачките ( дискове, накладки, маркучи и течност). Хубаво е да я сменяш ( течноста ) на две години, както антифриза. Сложи си хубави чистачки, ако тия са сдали фронта. Не си играй с евтинджоси. Регулирай си фаровете и си сложи едни хубави крушки.......Това е. Пази я и със здраве да си я караш.



п.п. Внимавай с емблемите и халогените. Откакто ми изкъртиха задната емблема, залепих предната и халогените с топъл силикон. Все пак живееме в "мангалска" държава ( да ме извиняват братята роми, нищо лично ). :roll:



Върни се в “Passat”

Кой е на линия

Потребители, разглеждащи този форум: Google [Bot] и 41 госта