Пасата е 94г 2000 16V 150 кс. ABF мотор
Катализатора е махнат,на мястото му е сложено резонаторно гърне.Следва оригиналното му гърне завихрител или резонатор,следва оригинално голямо гърне.До тук добре.Следва Ремус оригинален с един вход и 2 изхода.Всички тръби между гърнетата са каквито трябва,т.е с указаното от производителя сечение.
При празен ход скороста на изходящите газове е добра,НО при подаване на газ и преминаване на 2000об скороста намаля.
И дори при 5500 скороста е твърде малка според мен.Мотора като че ли няма истинската мощност,все едно едни 30-40коня примерно са заминали.
Следва пробив и скъсване между Ремуса и гърне номер 3,колата започва осезаемо да е по-пъргава и чувствителна но се повишава шума.Следва заварка на тръбата и колата отново загубва тяга.Извода ми е: крайното гърне е запушено.Режем Ремуса и срещу светлината се вижда че е абсолютно проходимо може плъх да мине тръбите вътре са с диаметър около 60мм.
Следва нов извод Ремуса е с 2 тръби изходящи може би затова се намаля скороста но дори и така да е на 5500 трябва да не можеш да си държиш ръката на изходите макар и 2,нооо скороста на газовете на празен ход е по-голяма от тази на обороти над 2500-3000 и дори от тези на обороти 5500.
Добре.Следва смяна на Ремуса с друго гърне но с един изход(гърнето е втора употреба но със същите диаметри на тръбите.
Отново проба и иииии същата работа.
Преди да заварим това последното гърне с единя вход и изход пробвахме без последно 4то гърне и направо струята ще ти откъсне ръката като се подаде газ.Не пробвахме само да се тества колата как е на пътя без последното гърне.
Егати гатанката.
Пасат Б4 проблем с изпускателната система
Пасат Б4 проблем с изпускателната система
Последна промяна от yano на Сря 23 яну 2013 21:39, променено общо 1 път.
Re: Проблем с изпускателната система на Пасат Б4
Колата има и още един проблем който може и да е свързан с първия.
Студена пали от първия път,а топла може и чак от 5 ти 6 ти път да запали.Това е всеки път.
Студена пали от първия път,а топла може и чак от 5 ти 6 ти път да запали.Това е всеки път.
- brad4edat
- Мнения: 341
- Регистриран на: Пет 06 апр 2007 21:39
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Разлог
- Контакти:
Re: Проблем с изпускателната система на Пасат Б4
Завихряния и неправилни извивки в тръбите, или някоя тръба не е пъхната правилно в другата и вместо въздуха да се плъзга свободно към изхода, тя среща някое чело на някоя тръба, а от там се получават вихри и неправилен въздушен поток. То тя цялата тая работа да се изчисли, направи и огъне една изпускателна система си е изкуство! Не е туку така - режи и заварявай на където ти падне
По описаните симптоми си мисля, че или някоя извивка не е правилна или някоя тръба не е мушната в правилна последователност. Възможно е и някое от гърнетата да няма необходимия дебит, нищо че не е задръстено!
Успех


По описаните симптоми си мисля, че или някоя извивка не е правилна или някоя тръба не е мушната в правилна последователност. Възможно е и някое от гърнетата да няма необходимия дебит, нищо че не е задръстено!
Успех


- bobocamaro
- R.I.P
- Мнения: 7510
- Регистриран на: Вто 01 юли 2008 16:21
- Автомобил: Golf 3 GTI
- Двигател: 2E
- Местоположение: София
Re: Пасат Б4 проблем с изпускателната система
Предпоследното гърне, това до моста.
http://media.snimka.bg/9617/025488615.jpg?r=0
Имаш ли го и можеш ли да покараш без него, но шума става страшен...аз в него се съмнявам.
http://media.snimka.bg/9617/025488615.jpg?r=0
Имаш ли го и можеш ли да покараш без него, но шума става страшен...аз в него се съмнявам.
-
- Мнения: 18
- Регистриран на: Пет 29 юли 2011 21:25
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Пловдив
Re: Пасат Б4 проблем с изпускателната система
С ремуса би трябвало ефекта да е такъв защото е с два накрайника-разсейва потока от изгорели газове.
Щом като си махнал последното гърне-ремуса- и потока е бил силен значи няма проблеми по изпускателната система напред.
Така,че може би имаш друг проблем!
Това са мои разсъждения де-никой не искам да ангажирам със тях:)
Щом като си махнал последното гърне-ремуса- и потока е бил силен значи няма проблеми по изпускателната система напред.
Така,че може би имаш друг проблем!
Това са мои разсъждения де-никой не искам да ангажирам със тях:)
Re: Пасат Б4 проблем с изпускателната система
bobocamaro написа:Предпоследното гърне, това до моста.
http://media.snimka.bg/9617/025488615.jpg?r=0
Имаш ли го и можеш ли да покараш без него, но шума става страшен...аз в него се съмнявам.
Гърнето ми е двойно по-голямо от това на снимката,мисля че е от ВР6.След това гърне става проблема.Тръбата я отрязахме точно след моста и преди последното гърне и там струята бе перфектна.
Възможно е ремуса понеже е с 2 тръби накрая да разсейва но би трябвало скороста да е наполовина или по малко но разликата е чувствителна.Сега съм с друго гърне но то е с 1 тръба накрая и на празен ход газовете са с по-голяма скорост от тези на 4000об.Това ме озадачава.
Кой е на линия
Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 49 госта