шум в купето
шум в купето
Здравейте,искам да попитам как е при вас шума от работата на двигателя в купето-примерно при скорост около 100км.ч . Защото при тази скорост имам чувството че гърнето ми е вътре в купето.Махнах старите гърнета(оригиналните)понеже бяха на дупки,и сложих нови-не оригинални разбира се.Бученето даже се усили.Реших да пробвам друг пасат .опита се провали защото тези два които пробвах бяха такива таралясници,че неможе да им се вярва.Въпросът го задавам защото днес карах едно Венто и такъв шум въобще нямаше.Явно нещо не е наред но какво?
- Danny boy
- Мнения: 1959
- Регистриран на: Сря 10 яну 2007 18:28
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Пловдив
Ами за моя двигател който е долу горе същия като твоя при 100км ч чувам само леко мъркане на двигателя и тук таме малко шум от свистенето на вятъра и други странични шумове.Говоря на 5та предавка иначе на 4та си реве повечко.Честно да ти кажа лятото си съборих задния заглушител в един бордюр на връщане от морето та от Ст Загора на сам гърнето беше в багажника ама шума се увеличи несъществено,та това което имам в предвид е че може би предното и средното гърне допринасят най много за намаляване шума на двигателя.Така че не знам какво са ти слагали ама може и някъде снадките да не са много добри и да издиша
- dancing_niki
- Скиора
- Мнения: 2107
- Регистриран на: Нед 24 сеп 2006 17:55
- Автомобил: VW Touareg V6 TDI Individual
- Двигател: CASA
- Местоположение: София
Ми колега кво да ти кажа...маи така ще я караш
На този двигател това е проблем, който до сега не съм чул някой да се похвали че е отстранил.
Сменят цялата генерация,тампоните също на двигателя и...същата работа.
Проблема (поне при мен) 1.8 ABS двигател го прави на определени обороти, някъде от 2900 до 3200 което на различни предаваки е различна скорост, но на 5-та около 100-120.
Все едно самия двигател изпада в резонанс и почва да бучи.
Ама не от гърнетата а от самия двигател доколкото аз го чувам.
Тва е от мен, ако имаш напредък по проблема пиши тук.

На този двигател това е проблем, който до сега не съм чул някой да се похвали че е отстранил.
Сменят цялата генерация,тампоните също на двигателя и...същата работа.
Проблема (поне при мен) 1.8 ABS двигател го прави на определени обороти, някъде от 2900 до 3200 което на различни предаваки е различна скорост, но на 5-та около 100-120.
Все едно самия двигател изпада в резонанс и почва да бучи.
Ама не от гърнетата а от самия двигател доколкото аз го чувам.
Тва е от мен, ако имаш напредък по проблема пиши тук.
- Andrey
- Мнения: 280
- Регистриран на: Вто 28 сеп 2004 17:35
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: София
- Контакти:
Хайде и аз да се включа. При мен е същото - доста е шумна при скорости над 100. Гледах си гърнетата - ОК са поне на външен вид. Говорих и с един приятел със същата кола 1.8 АБС - сменил е цялата генерация, мека връзка, гърнета, тампони на двг. - нямало ефект.
Не знам само при комбитата ли е така или и при седана.
Не знам само при комбитата ли е така или и при седана.
- dancing_niki
- Скиора
- Мнения: 2107
- Регистриран на: Нед 24 сеп 2006 17:55
- Автомобил: VW Touareg V6 TDI Individual
- Двигател: CASA
- Местоположение: София
Тогава се замислете, колко са били качествени гърнетата. Може и от избушен катализатор да кънти, а може и гърнетата които са ви сложили изобщо да не са изработени като хората. Има вероятност да не е затегната добре връзката или от колектора към гърнетата, или може и някоя гърнитура на колектора да е заминала. А и защо им се връзвате на майсторите да си сменяте гърнетата. При мен последното е многопластово, даже мой познат майстор ми каза че било неръждавейка вътре. Така че нека да си гние отвън. Важното е отвътре всичко да е наред. Не е зле да проверите дали не се появява този шум при определени обороти, а не при определена скорост. Защото ако го прави на 5-та на 3000 об/мин то би следвало ако е гърнето и на място на 3000 об/мин да го прави.
- Dpop
- Мнения: 3400
- Регистриран на: Сря 25 окт 2006 15:57
- Автомобил: VW
- Двигател:
- Местоположение: София
шум в купето
Аз съм със същия мотор, но при нормално ускоряване започвам да чувам шума му при скорост над 120 км/ч.
До момента не съм сменял само последния шумозаглушител. Средния шумозаглушител го смених с такъв втора ръка, но в добро състояние на "Walker".
До момента не съм сменял само последния шумозаглушител. Средния шумозаглушител го смених с такъв втора ръка, но в добро състояние на "Walker".
marine написа:Ми колега кво да ти кажа...маи така ще я караш
На този двигател това е проблем, който до сега не съм чул някой да се похвали че е отстранил.
Сменят цялата генерация,тампоните също на двигателя и...същата работа.
Проблема (поне при мен) 1.8 ABS двигател го прави на определени обороти, някъде от 2900 до 3200 което на различни предаваки е различна скорост, но на 5-та около 100-120.
Все едно самия двигател изпада в резонанс и почва да бучи.
Ама не от гърнетата а от самия двигател доколкото аз го чувам.
Тва е от мен, ако имаш напредък по проблема пиши тук.
Ето това е. При всички ABS мотори в този диапазон го има. Преди година може би имаше няколко теми за този шум и се оказа че при всички е така и доста беше дискутирано. При мен лично на 5-та започва точно и рязко след като подмине 90 /макар и не много натрапчиво лесно се хваща/ и след това при ускоряване полека изчезва като при около 110-120 почти се губи.
- Теодор
- Мнения: 4928
- Регистриран на: Вто 21 ное 2006 16:27
- Автомобил: Ford Fiesta 6 BMW 325XI
- Двигател:
- Местоположение: София
Ето това е. При всички ABS мотори в този диапазон го има. Преди година може би имаше няколко теми за този шум и се оказа че при всички е така и доста беше дискутирано. При мен лично на 5-та започва точно и рязко след като подмине 90 /макар и не много натрапчиво лесно се хваща/ и след това при ускоряване полека изчезва като при около 110-120 почти се губи.[/quote]
Май си е така, само че при мен шума се усили след като махнах катализатора и сложих резонаторно гърне.
- zdrash
- Мнения: 681
- Регистриран на: Сря 12 апр 2006 12:16
- Автомобил: Touareg 7P
- Двигател: CVWA
- Местоположение: RED village
и моя бръмчи над 90 и утихва над 140 - с оригиналните гърнета е - ходих при 3-ма ауспухджии
и 3-мата казаха в никъв случй да не ги сменям докато не се продупчат
преди карах GOLF II 1.6RF, който беше значително по тих с български гърнета
според мен тоя шум при PASSAT - ите е голяма издънка на производителя
(освен това и вози по твърдо от GOLF-a , ама както е казал шопа - пениш се не пениш се ке те ям)
и 3-мата казаха в никъв случй да не ги сменям докато не се продупчат
преди карах GOLF II 1.6RF, който беше значително по тих с български гърнета
според мен тоя шум при PASSAT - ите е голяма издънка на производителя
(освен това и вози по твърдо от GOLF-a , ама както е казал шопа - пениш се не пениш се ке те ям)
- fena_vd
- Мнения: 329
- Регистриран на: Съб 03 фев 2007 20:36
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Видин
Колега ако си разбил катализатора дрънчи,като му махнеш пълнежа почва да кънти.Не знам какво имате предвид под мека връзка вероятно един чугунен пръстен на изхода на генерацията,там най често се разхлабяват скобите, сменяш и караш.zdrash написа:и моя бръмчи над 90 и утихва над 140 - с оригиналните гърнета е - ходих при 3-ма ауспухджии
и 3-мата казаха в никъв случй да не ги сменям докато не се продупчат
преди карах GOLF II 1.6RF, който беше значително по тих с български гърнета
според мен тоя шум при PASSAT - ите е голяма издънка на производителя
(освен това и вози по твърдо от GOLF-a , ама както е казал шопа - пениш се не пениш се ке те ям)

Кой е на линия
Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 68 госта