Уважаеми колеги,
Преди 1 месец си купих Пасат 1.8 20V 125 к.с 1998 г. Имам 2 въпроса:
1. Сутрин при палене се побъркват оборотите от 400 до 1100 и след няколко секунди или изчиства или гасне. При повторно палене няма проблем. Посъветваха ме да си почистя дюзите на бензина. Вие как мислите?
2. Предстои ми смяна на ангренажен ремък и ролки. От VW ми казаха, че ангренажния ремък нямал връзка с водната помпа и не трябвало да я сменям. Така ли е наистина и ако не се сменя с него то кога се сменя.
Предварително благодаря за вниманието.
Passat 1.8 20V (125 k.с) 1998 г.- проблем при палене
-
- Мнения: 1
- Регистриран на: Сря 30 яну 2013 15:12
- Автомобил: VW Passat B5 1998
- Двигател: 1.8 125 hp
- Местоположение: Казанлък
- krasio00o
- Мнения: 765
- Регистриран на: Нед 14 окт 2007 0:52
- Автомобил: Passat B5
- Двигател: ADR 1998
- Местоположение: Варна
Re: Passat 1.8 20V (125 k.с) 1998 г.- проблем при палене
1.Пусни си диагностика и ако не си сменял свещи ги смени.
2.Водната помпа се върти от едно малко трапецовидно ремъче,по принцип сменя като протече или почне да шуми,но аз ти препоръчвам да си я смениш заедно с ангренажа защото смяната й не е от най приятните операции,а и без това ще и разглобявате предницата.
2.Водната помпа се върти от едно малко трапецовидно ремъче,по принцип сменя като протече или почне да шуми,но аз ти препоръчвам да си я смениш заедно с ангренажа защото смяната й не е от най приятните операции,а и без това ще и разглобявате предницата.
- plambata13
- Мнения: 43
- Регистриран на: Пон 09 ное 2009 15:20
- Автомобил: Passat B6 TDI
- Двигател:
- Местоположение: plovdiv
Re: Passat 1.8 20V (125 k.с) 1998 г.- проблем при палене
Може да е и температурен датчик,дросел клапа.А за водната помпа си я смени.Аз спестих при смяна на ремъци,и след 10 хил.км сменях и нея,пак се разглобява всичко отпред 

Кой е на линия
Потребители, разглеждащи този форум: dtony и 35 госта