Проблем с уреда за температура и гориво

Техническа и сервизна информация за Passat
Потребителски аватар
viti
Мнения: 6
Регистриран на: Чет 30 ное 2006 19:23
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София

Проблем с уреда за температура и гориво

Мнениеот viti » Чет 30 ное 2006 20:07


Не намерих точно такъв въпрос във форума, така че:
Имам Пасат комби, 1990, моно, газ. Уреда за темературата и бензина ту работи, ту (повечето време) не работи. Преди да заработи 2-3 пъти присветква лампата за прегряване. След няколко минути стрелките падат. Някои дни изобщо не проработва. Скъсва ми нервите! Къде да търся повредата - уреда, датчик ...?




Потребителски аватар
°niksi°
Бай Брадър
Мнения: 5091
Регистриран на: Вто 08 юни 2004 11:28
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София
Контакти:

Мнениеот °niksi° » Чет 30 ное 2006 21:59


Оборотомер имаш ли и бачка ли си той.


Потребителски аватар
radotom
Модератор
Модератор
Мнения: 19709
Регистриран на: Пет 10 мар 2006 19:42
Автомобил: Passat B6
Двигател: CBBB
Местоположение: Пловдив

Мнениеот radotom » Чет 30 ное 2006 22:03


Цъ! В таблото!
Най-вероятно прекъсната 'нула', където и да е. Много често се скапват спойките на куплунга. Имах Г2, което ми правеше същите мизерии с термометъра и като/ако заработеше, ми премигваше няколко пъти светодиода за прегрявне.
Само дето на Г2 платката не е текстолитова, а от мека пластмаса с метализирани писти, а на В3-то е здрава, стабилна твърда платка!
Ама нали знаеш- всичко все някак успява да се повреди!
Опа... Допълнение! Самия уред е на щифтове! Сигурно се е пооткъртил някой от тези щифтчета! :idea:
Пак допълнение: :welcome_to_group


Потребителски аватар
MITKO_DVD
Мнения: 6382
Регистриран на: Пет 09 юни 2006 20:54
Автомобил: Passat B4
Двигател: 2E 1994
Местоположение: София/Монтана
Контакти:

Мнениеот MITKO_DVD » Чет 30 ное 2006 22:56


:welcome_to_group :bounce

КОлега добре дошъл в клуба ,проблема ти е в таблото най-вероятно,защото това им е слабост на тези машинки ,колкото до темата има пускани такива доста ,но ще ти простим щот си нов :wink:


Потребителски аватар
°niksi°
Бай Брадър
Мнения: 5091
Регистриран на: Вто 08 юни 2004 11:28
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София
Контакти:

Мнениеот °niksi° » Чет 30 ное 2006 23:43


Аз нарочно питам за оборотомер, защото като бега масата се шашка и оборотомера и часовника се нулира понякога.


Boro
Мнения: 167
Регистриран на: Чет 22 дек 2005 13:57
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София

Мнениеот Boro » Пет 01 дек 2006 0:36


Сваляш таблото и проверяваш всички спойки по платката, дали не са счупени около крачетата. Наблягаш на куплонзите и стабилизатора на напрежение /с три крака е и е на алуминиев радиатор/. Ако не е от там търсиш лоша маса или захранване.


Потребителски аватар
Stenly
Мнения: 1967
Регистриран на: Пет 29 апр 2005 23:22
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София VW Golf mk1 1600GTI EG
Контакти:

Мнениеот Stenly » Пет 01 дек 2006 10:57


100% е стабилизатора за напрежение. Този 10 волтов педераст влиза в едно цокълче което е запоено за таблото но винаги там прави лош контакт. Стабилизатора е с 3 крака които се подават и отзад на цокълчето,зачистваш краката и с поялника запояваш крайчиците на крачетата за тези на цокълчето.Елементарно е но трябва да разглобиш таблото, Успех.


Потребителски аватар
Iavor
Мнения: 3233
Регистриран на: Пон 07 фев 2005 17:27
Автомобил: Škoda Octavia VRS
Двигател: CEGA 2008
Местоположение: София

Мнениеот Iavor » Пет 01 дек 2006 11:19


Stenly написа:100% е стабилизатора за напрежение.

:да:


Потребителски аватар
ivkata
Мнения: 1146
Регистриран на: Пет 17 мар 2006 19:08
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Нови Искър

Мнениеот ivkata » Пет 01 дек 2006 11:40


Stenly написа:100% е стабилизатора за напрежение. Този 10 волтов педераст влиза в едно цокълче което е запоено за таблото но винаги там прави лош контакт. Стабилизатора е с 3 крака които се подават и отзад на цокълчето,зачистваш краката и с поялника запояваш крайчиците на крачетата за тези на цокълчето.Елементарно е но трябва да разглобиш таблото, Успех.
Снощи бъзиках едно пасатово табло,със същия проблем.Всичко по него си работи,само уредите за бензина и темп. не искат :roll: Презапоих буксата на платката и бензиномера тръгна за момент,но после пак "умря",а температурата въобще не отлепи!Дали може да се базика този стабилизатор,за който говорите? :?:


Потребителски аватар
radotom
Модератор
Модератор
Мнения: 19709
Регистриран на: Пет 10 мар 2006 19:42
Автомобил: Passat B6
Двигател: CBBB
Местоположение: Пловдив

Мнениеот radotom » Пет 01 дек 2006 12:16


Stenly написа:....Елементарно е но трябва да разглобиш таблото, Успех.

Хич даже не е елементарно! На Г2 платката е пластмаса, тъничка като найлон и страхно топяща се! Вероятно е ПЕТ. Пистите са с вакуумно испарение нанесени.
Ако нямаш поне доцентска титла за работа с поялник... забрави!
В стария си GSM съм запоявал с поялник и след това работеше, но за такова табло не давам гаранция за уменията си.
Забравих да допиша: Това, ако го правиш на Голфче, де! Иначе за Пассат няма грижи. Там си е текстолитова
ivkata, а пинчетата на самия уред пойна ли ги, баце?

Последна промяна от radotom на Пет 01 дек 2006 12:31, променено общо 1 път.


Потребителски аватар
ivkata
Мнения: 1146
Регистриран на: Пет 17 мар 2006 19:08
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Нови Искър

Мнениеот ivkata » Пет 01 дек 2006 12:31


Самите уреди не съм ги разглобявал,за да не стане сакатлък,но пипнах местата им на платката :cry: и пак нищо.На B4 със същия проблем се оправи само от презапояването на пиновете на буксата,а тази B3 ми скъса нервата снощи! :evil: Довечера пак ще я подкарам :twisted: или ще го оправя,или ......ще търсиме друго табло,щото приятелчето не ще да го кара с неизправен уред за температурата. :wink:


Потребителски аватар
radotom
Модератор
Модератор
Мнения: 19709
Регистриран на: Пет 10 мар 2006 19:42
Автомобил: Passat B6
Двигател: CBBB
Местоположение: Пловдив

Мнениеот radotom » Пет 01 дек 2006 12:36


Ми прав си е, човека.
Уречето, доколкото си спомням само се издърпва, но все пак огледай и за видийки преди това, че отдавна го човърках моето и не съм сигурен. А може и на самия уред да са отворени много цокълчетата, дето влизат пиновете. Според мен, ако е стабилизатор, както попита и °niksi°, ще се ебават и другите неща, в случая-оборотомера.


Потребителски аватар
ivkata
Мнения: 1146
Регистриран на: Пет 17 мар 2006 19:08
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Нови Искър

Мнениеот ivkata » Пет 01 дек 2006 13:13


Оборотомера си бачка,а уредчетата ги свалях от платката :D не сме се разбрали.Нищо,довечера продължавам,ако трябва ще разширя търсенето в/у темп. датчик при двг. и поплавъка в резервоара,но не ми се вярва едновременно да издухат и двете :roll: А и бензиномера даде признаци на живот за малко :?: Лампата за темп. инак си работи,абе ще го видим довечера ,или то :twisted: или аз!


Потребителски аватар
Iavor
Мнения: 3233
Регистриран на: Пон 07 фев 2005 17:27
Автомобил: Škoda Octavia VRS
Двигател: CEGA 2008
Местоположение: София

Мнениеот Iavor » Пет 01 дек 2006 13:39


Iavor написа:
Stenly написа:100% е стабилизатора за напрежение.

:да:

:idea:


Потребителски аватар
Теодор
Мнения: 4928
Регистриран на: Вто 21 ное 2006 16:27
Автомобил: Ford Fiesta 6 BMW 325XI
Двигател:
Местоположение: София

Мнениеот Теодор » Пет 01 дек 2006 14:42


Колеги не си разбазиквайте колите. Всичко е от гадния сгабилизатор на напрежението и от някоя студена споика. Аз смених 4-5 стабилизатора докато уцелих нормално работещ, но и досега когато е много влажно в купето сутрин и вечер особенно този сезон ми дават леки отклонения в показанията.



Върни се в “Passat”

Кой е на линия

Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 59 госта