Не намерих точно такъв въпрос във форума, така че:
Имам Пасат комби, 1990, моно, газ. Уреда за темературата и бензина ту работи, ту (повечето време) не работи. Преди да заработи 2-3 пъти присветква лампата за прегряване. След няколко минути стрелките падат. Някои дни изобщо не проработва. Скъсва ми нервите! Къде да търся повредата - уреда, датчик ...?
Проблем с уреда за температура и гориво
- radotom
- Модератор
- Мнения: 19709
- Регистриран на: Пет 10 мар 2006 19:42
- Автомобил: Passat B6
- Двигател: CBBB
- Местоположение: Пловдив
Цъ! В таблото!
Най-вероятно прекъсната 'нула', където и да е. Много често се скапват спойките на куплунга. Имах Г2, което ми правеше същите мизерии с термометъра и като/ако заработеше, ми премигваше няколко пъти светодиода за прегрявне.
Само дето на Г2 платката не е текстолитова, а от мека пластмаса с метализирани писти, а на В3-то е здрава, стабилна твърда платка!
Ама нали знаеш- всичко все някак успява да се повреди!
Опа... Допълнение! Самия уред е на щифтове! Сигурно се е пооткъртил някой от тези щифтчета!
Пак допълнение:
Най-вероятно прекъсната 'нула', където и да е. Много често се скапват спойките на куплунга. Имах Г2, което ми правеше същите мизерии с термометъра и като/ако заработеше, ми премигваше няколко пъти светодиода за прегрявне.
Само дето на Г2 платката не е текстолитова, а от мека пластмаса с метализирани писти, а на В3-то е здрава, стабилна твърда платка!
Ама нали знаеш- всичко все някак успява да се повреди!
Опа... Допълнение! Самия уред е на щифтове! Сигурно се е пооткъртил някой от тези щифтчета!

Пак допълнение:

- Stenly
- Мнения: 1967
- Регистриран на: Пет 29 апр 2005 23:22
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: София VW Golf mk1 1600GTI EG
- Контакти:
100% е стабилизатора за напрежение. Този 10 волтов педераст влиза в едно цокълче което е запоено за таблото но винаги там прави лош контакт. Стабилизатора е с 3 крака които се подават и отзад на цокълчето,зачистваш краката и с поялника запояваш крайчиците на крачетата за тези на цокълчето.Елементарно е но трябва да разглобиш таблото, Успех.
- ivkata
- Мнения: 1146
- Регистриран на: Пет 17 мар 2006 19:08
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Нови Искър
Снощи бъзиках едно пасатово табло,със същия проблем.Всичко по него си работи,само уредите за бензина и темп. не искатStenly написа:100% е стабилизатора за напрежение. Този 10 волтов педераст влиза в едно цокълче което е запоено за таблото но винаги там прави лош контакт. Стабилизатора е с 3 крака които се подават и отзад на цокълчето,зачистваш краката и с поялника запояваш крайчиците на крачетата за тези на цокълчето.Елементарно е но трябва да разглобиш таблото, Успех.


- radotom
- Модератор
- Мнения: 19709
- Регистриран на: Пет 10 мар 2006 19:42
- Автомобил: Passat B6
- Двигател: CBBB
- Местоположение: Пловдив
Stenly написа:....Елементарно е но трябва да разглобиш таблото, Успех.
Хич даже не е елементарно! На Г2 платката е пластмаса, тъничка като найлон и страхно топяща се! Вероятно е ПЕТ. Пистите са с вакуумно испарение нанесени.
Ако нямаш поне доцентска титла за работа с поялник... забрави!
В стария си GSM съм запоявал с поялник и след това работеше, но за такова табло не давам гаранция за уменията си.
Забравих да допиша: Това, ако го правиш на Голфче, де! Иначе за Пассат няма грижи. Там си е текстолитова
ivkata, а пинчетата на самия уред пойна ли ги, баце?
Последна промяна от radotom на Пет 01 дек 2006 12:31, променено общо 1 път.
- ivkata
- Мнения: 1146
- Регистриран на: Пет 17 мар 2006 19:08
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Нови Искър
Самите уреди не съм ги разглобявал,за да не стане сакатлък,но пипнах местата им на платката
и пак нищо.На B4 със същия проблем се оправи само от презапояването на пиновете на буксата,а тази B3 ми скъса нервата снощи!
Довечера пак ще я подкарам
или ще го оправя,или ......ще търсиме друго табло,щото приятелчето не ще да го кара с неизправен уред за температурата. 




- radotom
- Модератор
- Мнения: 19709
- Регистриран на: Пет 10 мар 2006 19:42
- Автомобил: Passat B6
- Двигател: CBBB
- Местоположение: Пловдив
Ми прав си е, човека.
Уречето, доколкото си спомням само се издърпва, но все пак огледай и за видийки преди това, че отдавна го човърках моето и не съм сигурен. А може и на самия уред да са отворени много цокълчетата, дето влизат пиновете. Според мен, ако е стабилизатор, както попита и °niksi°, ще се ебават и другите неща, в случая-оборотомера.
Уречето, доколкото си спомням само се издърпва, но все пак огледай и за видийки преди това, че отдавна го човърках моето и не съм сигурен. А може и на самия уред да са отворени много цокълчетата, дето влизат пиновете. Според мен, ако е стабилизатор, както попита и °niksi°, ще се ебават и другите неща, в случая-оборотомера.
- ivkata
- Мнения: 1146
- Регистриран на: Пет 17 мар 2006 19:08
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Нови Искър
Оборотомера си бачка,а уредчетата ги свалях от платката
не сме се разбрали.Нищо,довечера продължавам,ако трябва ще разширя търсенето в/у темп. датчик при двг. и поплавъка в резервоара,но не ми се вярва едновременно да издухат и двете
А и бензиномера даде признаци на живот за малко
Лампата за темп. инак си работи,абе ще го видим довечера ,или то
или аз!




Кой е на линия
Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 59 госта