VW Passat GL 1.8 Variant 353 PB2E 1781/82/112 1990г. м.май
На автомобила е монтирана газова уредба "Старгаз"електрон,а двигателя е пълна инжекция.
1.На бензин неще да работи нормално и прекъсва.
2.Като завъртя волана на дясно се усешта,че хидравликата се тормози.
3.Ръчна спирачка-дискови-пружината неще да връща жилото.
Моля дайте ми съвет как да реша тези проблеми.
Предварително Ви благодаря!
Пишете ми на @:gb_ned@abv.bg
Проблем на Passаt 1990г.
-
- Мнения: 11
- Регистриран на: Вто 06 фев 2007 17:33
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Габрово
- Контакти:
-
- Мнения: 11
- Регистриран на: Вто 06 фев 2007 17:33
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Габрово
- Контакти:
-
- Мнения: 11
- Регистриран на: Вто 06 фев 2007 17:33
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Габрово
- Контакти:
- MITKO_DVD
- Мнения: 6382
- Регистриран на: Пет 09 юни 2006 20:54
- Автомобил: Passat B4
- Двигател: 2E 1994
- Местоположение: София/Монтана
- Контакти:
Колега привет и добре дошъл,та започвам по точките:
1.Пробвай найстина да ресетнеш компа,но ми се струва малко вероятно ,ако нестане виж,ако ти неможеш некой който е компетентен стъпковия мотор.
2.Най-вероятно си за ремонт на хидравличната помпа,ако я хванеш по рано толкова по-добре и по-евтино така че действай.Добри майстори има в МЕЙ корпуса долу около 9 учебен блок,така че по-добре ги намери и иди на една проверка докато не е късно.
3.Сменяй жилата найстина и двете клеясалиса и невръщат някъде около 15 лв. на бройка с работата за двете няма да ти стъпи повече от 40-50 лв. с частите ,спасение нема,неги разкарвай нема смисъл от това упръжнение.

1.Пробвай найстина да ресетнеш компа,но ми се струва малко вероятно ,ако нестане виж,ако ти неможеш некой който е компетентен стъпковия мотор.
2.Най-вероятно си за ремонт на хидравличната помпа,ако я хванеш по рано толкова по-добре и по-евтино така че действай.Добри майстори има в МЕЙ корпуса долу около 9 учебен блок,така че по-добре ги намери и иди на една проверка докато не е късно.
3.Сменяй жилата найстина и двете клеясалиса и невръщат някъде около 15 лв. на бройка с работата за двете няма да ти стъпи повече от 40-50 лв. с частите ,спасение нема,неги разкарвай нема смисъл от това упръжнение.




-
- Мнения: 11
- Регистриран на: Вто 06 фев 2007 17:33
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Габрово
- Контакти:
- radotom
- Модератор
- Мнения: 19709
- Регистриран на: Пет 10 мар 2006 19:42
- Автомобил: Passat B6
- Двигател: CBBB
- Местоположение: Пловдив
По първия въпрос с изключване на акумулатора ресет няма да стане!
Digifant-a се ресетва само с компютър (примерно, VAGCOM) Това, при положение, че въобще помни грешки... Щото моя е прост и не помни!
По-скоро провери дали ти работи коректно помпата за бензина. Трябва да ти даде налягане поне 3.5 бара при подаден контакт и да успее да напълни 300-400 мл бензин за 25-30 сек.
Ако това не стане, извади помпата и промий добре "кошничката" й.
Ако там всичко е чисто, може да имаш запушена дюза. Пробвай с добавка за прочистване, ама гаранция... йок!
Разбира се, това може да е причинено и от застоял и омесен с вода заради конденз бензин.
Дано само не е гърмяла газовата, щото като нищо може да ти е заминал и дебитомера
По въпрос две: Нормално е при крайни полжения да се "товари" хидравликата и да чуваш един странен, виещо-църкащ (смейте се вие! който може да го обясни по-добре, да пише) шум
По възможност, избягвай крайните положения на волана.
А за третия въпрос... вече са писали колегите! При неползване жилата клеасват и трудно се движат
Digifant-a се ресетва само с компютър (примерно, VAGCOM) Това, при положение, че въобще помни грешки... Щото моя е прост и не помни!

По-скоро провери дали ти работи коректно помпата за бензина. Трябва да ти даде налягане поне 3.5 бара при подаден контакт и да успее да напълни 300-400 мл бензин за 25-30 сек.
Ако това не стане, извади помпата и промий добре "кошничката" й.
Ако там всичко е чисто, може да имаш запушена дюза. Пробвай с добавка за прочистване, ама гаранция... йок!
Разбира се, това може да е причинено и от застоял и омесен с вода заради конденз бензин.
Дано само не е гърмяла газовата, щото като нищо може да ти е заминал и дебитомера

По въпрос две: Нормално е при крайни полжения да се "товари" хидравликата и да чуваш един странен, виещо-църкащ (смейте се вие! който може да го обясни по-добре, да пише) шум
По възможност, избягвай крайните положения на волана.
А за третия въпрос... вече са писали колегите! При неползване жилата клеасват и трудно се движат
-
- Мнения: 11
- Регистриран на: Вто 06 фев 2007 17:33
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Габрово
- Контакти:
Кой е на линия
Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 44 госта